9.Bölüm

73 8 1
                                    

Nuran işaret parmağını Ayşe'ye doğrulttu:
-Şükürler olsun! Yiğenim burada,Aysel onu satmadan yetiştik.
-Ayşe burada kendi isteğiyle kalıyor..Senin lanet suratını görmek istemediği için.
-Yalan söylüyor.Ayşem daha çok küçük ve bu kadın onu alıkoyuyor.
-Aysel Hanım'ı karakola alalım arkadaşlar.. Dedi jandarma komutanı.
-Ben 19 yaşındayım ve kendi kararlarımı kendim verebilirim. Dedi hiddetle.
-Kimliğini getir o halde.
Ayşe koşarak eve girdi,merdivenleri tırmandı.Meleğin odasına girdi,çekmeceden minik bir cüzdan çıkarttı.İçerisinden kimliğini aldı ve aşağıya indi.Titreyen ellerindeki nüfus cüzdanını komutana uzattı.Komutan genç kızın kimliğini kısa bir süre inceledikten sonra kıza geri uzattı.
-Koskoca kadın olmuşsun,yalan söylemeye utanmıyor musun? Dedi kızgın bakışları Nuran'ın üzerindeyken.
Jandarma erleri komutanlarının baş işaretiyle arabalarına binip uzaklaştılar.
Nuran eski cüretkar haline döndü ve itici bir şekilde konuşmaya başladı:
-Bana bak Ayşe,senin Gökhan'dan başka geleceğin olamaz.
-Ben hayatımı kiminle paylaşacağıma kendim karar veririm. Gökhanla yada başka biriyle,benim adıma karar vermek sana düşmez.
Nuran sinsi sinsi baktı:
-Sen öyle san.Senin geleceğine ben karar verdim Ayşe..
-Ne demeye çalışıyorsun?
-Ayşe,Gökhan bana bir servet verdi,senin karşılığında..
Herkes şaşırmıştı.Ayşe'nin o ana kadar sergilediği cesaret yok olmuş,gözünden düşen iki damla yaş Berkay'ı harekete geçirmeye yetmişti.
Berkay çevik bir hareketle ileri atılmıs,Nuran'ı ittirmişti.
-Git buradan,istenmiyorsun.
-Sen de Ayşe'nin peşinde fazla dolanma,başına iyi şeyler gelmez.Bu arada akşama buraya gelecekler. O'nu almaya... Dedi ve gülerek uzaklaştı.
Berkay arkasını döndüğünde herkes oradaydı.Bir kişi hariç..
Berkay içeriye koştu.Alt kattaki tüm odalara baktı.Aradığını bulamayınca üst kata çıktı.Aradığı kişi karşısında duruyordu.
Ayşe kızarmış gözlerinden süzülen yaşlara hakim olamıyordu.Hızla bavulunu çıkardı , kitaplarını ve kıyafetlerini bavula tıkıştırdı.Bavulun ağzını çevik bir hareketle kapayıp yönünü Berkay'a döndü.Gözünün önüne düşen bir tutam saçı kulağının arkasına sakladı.Elinin tersiyle yüzündeki yaşları temizledi.Gözleri genç adamı bulduğunda dudakları yavaşça aralandı.Bir şey söylemek istiyordu ama tereddüt içerisindeydi.
-Gö-götür beni!!

Tesadüfün BöylesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin