Düzenlendi...
⭐❇⭐❇⭐❇⭐❇⭐❇⭐❇⭐❇⭐❇⭐
Zorla evlendiriliyordum peki hayat bu kadar zor ise yaşamam ne kadar doğruydu ki?
Bir insanın hayatı bir anda kötü bir değişim geçirir ise yaşamak doğru değildi . Ama annem için yaşamak zorundaydım.
Kafasını dağıtmak için babamın şirketine başladığı günden beri şirkete bağlanmıştı ve baya bir ün kazanmıştı. O ş... amcam Antalya'dan döndüğünden beri annem kafasını dağıtmak yerine daha çok kafa yorup, işleri halletmeye çalışıyordu. Ben de annem için bu gerçeğe katlanmak zorundaydım.
"Eylül'üm öyle kara kara ne düşünüyorsun istemiyorsan eğer söyle anneciğim söyle,"
Anneme baktım bir süre.
"Eylül cevap versene kızım,"
"Anneciğim gelirler şimdi hadi sen de hazırlan,"
Anneme bakmayı kesip sesimi bulmuştum sonun da.
Annem son kez beni süzdükten sonra.
"Tamam birtanem,"
Deyip arkasını döndü. Dönerken ağlamaya başladığını görebiliyordum. Sanırım ağladığını fark etmemem için odadan koşarak uzaklaşmıştı. Bende aynanın karşısına geçerek dolan gözlerimi makyajımı bozmadan silmeye çalıştım maalesef ki ağlamak hayatımın bitmesini engellemiyordu .
Yaklaşık yarım saat sonra zil sesini duymam ile korkudan yerimde zıplamam bir olmuştu. Zorla evlendiriliyor olsam bile heyecanlıydım işte ne yapabilirdim ki?
Annemin kapıyı açmasıyla amcam olacak herif, sonrada yengem bana özür dileyen bakışlarla içeri geçti. Sonra ise Temmuz bey aynadan bakışlarını alıp gözlerini bana dikti ve kulağıma eğilerek,
"Yeni s... sensin demek," dedi. Bende salondan kimse bakıyor mu diye baktıktan ve emin olduktan sonra dizimi kasıklarına geçirdim. Geçirmemle gelen bağırışıyla yerimde sıçradım. İçeriden amcam, "Noluyor orada,"diye bağırdı. Tam Temmuz ağzını aralamıştı ki, elimi ağzına tutup amcama bağırmaya başladım,
"Amcacığım n'olucak tabii ki de salak çocuğun elini kapıya sıkıştırdı ,"
Elimde ki acıyla neye uğradığımı şaşırdım. Yerim de sinirle inliyerek Temmuz'u kolundan tuttuğum gibi banyoya soktum. Elimi ağzından çekip,"Gerizekalı evladım, yavrum elimi ısırmak senin neyine ha! Bir söyleyi ver(?)"
"Sen niye benim ş... vuruyorsun ha!" Dedi sesi kısık olsa da bende kükreme etkisi yapmıştı bile,
"S... demeden önce düşünecektin hayvan,""S... olmasan benimle evlenmek istemezdin ama sen ne yaptın istedin!"
"Ben istedim sanki gerizekalı,"
Şuan ağzım konuşuyordu kulağım duymuyordu sinirlerimi felç etmişti salak şey.
Tek hareketiyle beni kapıyla kendi arasına alıp,
"Bana bunu nasıl ispat edebilirsin acaba?"
"Sana ispat etmek zorunda değilim ne anladığın benim için önemli değil. Ben kendimi biliyorum ya bu bana yeterli,"
Elinden kurtulmaya çalışsam da nafileydi.
"Sen fazla oluyorsun,"
Bağırmasıyla birlikte bende ki ağlama hissi artmaya başladı. Gözlerim dolmaya başlamıştı ki kolumu sıkıp bağırmaya başladı,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZENİMLE EVLENMEK Mİ ?
Roman pour Adolescents-Temmuz galiba ben , ben sana aşık oldum keşke gözlerin açık olsa da haykırsam sana olan sevgimi sen de bırakıp gideceksin beni diye çok korktum Temmuz. Bırakma olur mu? Dedim elini tutarak biliyordum böyle birşey asla mümkün olmazdı. Ekran da ki ka...