Sabah sabah beynimi siken alarm sesiyle uyandım. Malesefki yine ve yine okul. Yataktan bir süre sonra kalkıp mutfağa kahvaltımı hazırlamaya gittim. Ne yazıkki benim bana kahvaltı hazırlayacak bir annen yok. Üzgünmüyüm? Tab2de hayır. Dırdır yok yani oh mis... 13yaşından sonra kendi ayaklarım üstünde durarak hayatımı sürdürdüm. Annem İngiltere'ye çalışmaya gitti. Yada ben öyle sanıyorum. Bana daha önce çok yalan söylediğinden sadece sözde annem olan kadına inanmak istemiyorum. 17 yaşında esmer kahverengi gözlü bir kızım. Bu arada ismim Mira bu . Derme çatma bir gecekonduda yaşıyorum. Nasıl para kazandığıma gelecek olursak yeri geldi kafetaryada yeri geldi kuaförde çalışarak aldığım para ile hayatımı sürdürmeyi başarabildim. Tabii buna hayat denirse. Şuan kütüphanede çalışıyorum. Kitaplarla aram iyi olduğunda meredeyse en uzun süren işim bu özelliğime ve de patronum olan tonton Mehmet amcam sayesinde. Mehmet amcamı yıllardan beri tanırım. Ailem gibi yani. Yeri geldi yıllar önce beni bırakıp siktir olup giden babam,yeri geldi annem oldu.Herneyse bu gidişle yeni okuluma geç kalacağım. Kahvaltıya oturduğumda benim herzaman bulamayacağım türden bazıları için sofranın olmazsa olmazı yiyecekler vardı. Kahvaltımı yaptıktan sonra okula doğru ilerlemeye başladım. Giyinme mevzusu yok bende. Fakiriz dostum çorap bulduğuma şükür ediyorum. Okulada daha yeni kayıt oldum zaten. Şimdi gitçemde müdür odasını bulcamda ohooo çok iş üşengecim ben aga. Üşenmeye bile üşeniyorum. Neyse derin bi nefes aldıktan sonra yeni okuluma girdim. KAYAHAN KOLEJİ. Zengin züppesi değiliz ama napçan beyin var. Votelerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Henüz bazı eksiğim olabilir ancak ilerleyen bölümler umarım daha iyi olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Ego
ChickLitbir erkek,bir kız... Zengin erkek,fakir kız. birbirine zıt iki belalı insan güzel bi serüven sizi beklıyor