5.BÖLÜM

41 3 0
                                    

Ve nihayet eve gelebildim. Eve geldiğimde bi huzursuzluk vardı içimde. Büyük bir sıkıntı gibiydi sanki. Ahh mıra neler saçmalıyorsun. Çok yorulmuştum. Rahatlamak gerektiğini düşünüp kendimi buz gibi suyun serinliğine bıraktım. Zaten bu evde huzur bulduğum tek yer değil miydi şu eski küvet. 30-35 dakika kadar dinlemiştim suyun altında, sonrada ılık suyla bir duş...
Rahatlamıştım, üstüme bi şeyler geçirip mutfağa doğru yöneldim. Buz dolabını açtığımda bi de ne göreyim? kalan 1 dilim pasta ve vıskıden başka bir şey yoktu. Pastamı alıp oturma odasına yöneldim. Televizyonu açıp kendimi koltuğa bıraktım. Hadii ama Laptop ve kumanda ne demek diğer koltukta? Ne kadar kalkmaya üşensemde istemeye istemeye kalktım. Herhangi bi müzik kanalını açıp bilgisayarı açtım. Facebookta dolanmaya karar verdim. 20-25 dakika kadar facede dolandım. Saat 00.00 olmuştu. Poyraz geldi aklıma. Gülüşü, dudakları, kasları, ses tonu, kokusu...
Sanırım aşık oluyordum,olamazdım. Mert'ten sonra 2 yıl çektiğim acıları bi kenarıya bırakıp birde Poyraz' A bağlanmak istemiyordum. Mert'ı henüz sılemmemısken bir başkası... Diye düşünürken mutfaktan gelen ses tüm düşüncelerimi dağıttı. Korkmuştum. Sanki bi cam kırılma sesiydi bu. Mutfağa doğru korkar adımlarla ılerlıyordum. Ve evet kırık cam ve uzaklaşan bir çift ayak. Tam çığlık atıyordum ki 'aaaaaaaaaaaa....' birden gözlerim karardı ve ayaklarım vücudumu taşıyamaz duruma geldi.
Multimedia Mert...
Sınır 5 vote, henüz yorum sınırı koymuyorum. yorumlarınızı merak ediyorum. Lütfen yorumlarınızı dile getirın. Votelerınızı bekliyorum.

Bay EgoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin