Yeon otworzył drzwi dla Jungkooka, a kierowca dla ciebie. Dotarliście do szpitala, by spotkać się z Seokjinem. Strażnicy szli z wami, sprawdzając zabezpieczenia, gdy Yeon eskortował was do pokoju Seokjina. Yeon zapukał do drzwi Seokjina, gdy doktor sprawdzał jego stan. Ty i Jungkook weszliście do sali. Doktor wam się ukłonił, a Seokjin miał już wstać, ale mu przeszkodziłaś.
– Nie, w porządku. Powinieneś odpocząć.
– Pan Jin ma się dobrze. Dzięki Bogu, że kula nie uszkodziła mięśnia barkowego. Za kilka tygodni będzie zdrowy, ale potrzebuje odpoczynku... Odkąd się obudził, prosił o laptopa.
Seokjin spojrzał w dół, a Jungkook na niego. Lekarz skłonił się i poszedł.
– Wracaj do zdrowia – powiedziałaś, wręczając mini bukiet, a Seokjin uśmiechnął się, gdy wziął go od ciebie.
– Dziękuję, Jinie – odezwał się Jungkook.
– To był mój obowiązek, by cię chronić, Wasza Wysokość.
Będąc tam przez kilka minut, w twoim umyśle pojawił się pomysł, więc spytałaś Jungkooka, szepcząc mu do ucha.
– Kook, czy mogę iść i spotkać się z rodzicami? Mama mówiła, że tata nie czuje się dobrze.
– Okej. Będę na ciebie czekać w Pałacu. Muszę omówić coś ważnego z Jinem.
Jungkook i Seokjin nawiązali ze sobą kontakt wzrokowy, wiedząc o jak temat chodzi. Uśmiechnęłaś się i kiwnęłaś głową.
– Trzymaj się, Jinie – skłonił się, a ty wyszłaś z pokoju.
Gdy tylko opuściłaś salę, Yeon cię zauważył.
– Czy czegoś potrzebujesz, Wasza Wysokość?
– Nie, zamierzam spotkać się z rodzicami.
– Pozwól, że cię zabiorę... – przerwałaś mu.
– Nie ma potrzeby, bezpieczeństwo Króla jest ważniejsze. Pójdę z kilkoma strażnikami. Powinieneś zostać tutaj z Waszą Wysokością.
Yeon skinął głową, nie chcąc sprzeciwiać się twojej decyzji. Rozkazał kilku strażnikom eskortować cię do domu twoich rodziców. Yeon i królewscy strażnicy ukłonili się, gdy wchodziłaś do windy, a za tobą kilku królewskich strażników.
*Tymczasem w pokoju Seokjina*
– Jinie, Yoongi powiedział mi, że powiedziałwś, że jesteś blisko odnalezienia zdrajcy.
– Tak, Wasza Wysokość. Jestem wobec kogoś podejrzliwy, ale nie mam jeszcze żadnego solidnego dowodu.
Jungkook usiadł na kanapie z wyprostowanymi plecami, kładąc nogę na drugiej.
– Czy jesteś podejrzliwy wobec Ji-euna?
Seokjin był zszokowany nie tylko tym, że Jungkook powiedział imię swojego wuja, ale dlatego, że on sam był podejrzliwy wobec Ji-eun.
– Nosi ten sam pierścień – dodał.
Seokjin przypomniał sobie nagranie, gdy zapytał.
– Ale dlaczego robi coś takiego?
– To proste, by być królem – odpowiedział Jungkook.
Seokjin teraz zrozumiał, dlaczego Ji-Eun zrobił wszystko, a potem te ataki na Jungkooka.
– Co teraz zrobimy, Wasza Wysokość?
– Na pewno spróbuje coś zrobić przy każdej możliwej okazji – rzekł Jungkook, wstając.
CZYTASZ
ROYALTY | Force marriage to the Cold Prince || Jeon Jungkook
Teen FictionOna - zwykła studentka. On - książę. Czy to możliwe? Jak będą wyglądać ich relacje? Jak Y/N poradzi sobie z zaistniałą sytuacją? Czy Jungkook będzie zadowolony z tego małżeństwa? Jak potoczą się ich losy? ~♡~ Początek: 16.06.2022 Koniec: 13.10.2022