Bölümü yeniden yazıyorum kafam karışıktı sevemedim bu bölümü bu yüzden tekrar yazıyorum. :)Keyifli Okumalar 🤍
♤Efkan Arıkan ♤
Gece yorgun argın gelip uzandığım yatakta uyuyamıyor sadece tavana bakarak derin düşüncelere daldım. Kimseden korkusu olmayan ben tüm her şey araştırılırken ne gibi eksik kapı bıraktık da böyle bir şeyle suçlandığımızı düşünüyorum. Efnan da bende ne yaparsak yapalım en ince ayrıntısına kadar dikkat ederiz benim aklıma gelmeyeni bazen Efnan söyler benim verdiğim açığı onun sayesinde kapatırız bazende onun akıl edemediği unuttuğu yerde ben onu toparlarım. Daha fazla düşünmemek adına yan tarafa attığım telefonu alıp beni rahatlatıp bedenimi gevşetmesi için Daniel'i aradım. "Gel" deyip kapattım. Daniel benim düzenli seks yaşadığım bir kadındı iki taraflı anlaşmalı birbirimizin ihtiyaçlarını karşılamak için seks yapıyorduk yapıyoruz. Ailesi Fransada yaşarken Dani Türkiye'ye Erasmus yardımı ile gelerek burada İstanbul da bir üniversiteye giriyor okumaya başlıyor. Buraya geleli üç dört ay olmuştur heralde tam tarih bilmiyorum. Dani arkadaşlarıyla bi ev tutup yaşarken onunla tanışmadan sonra burada rezidansta yaşamaya başlamıştı.
Aradan çok bir zaman geçmeden kapı tıklatılıp açılınca yatakta doğruldum gelen kişiyi bildiğim için kendimi geri çekerek yatak başlığına sırtımı dayadım. Dani üzerinde ki siyah dantelli gecelik üstünü omzulardan indirerek kollarından sıyırıp çıkarıp yere bıraktı ve içini artık görmüş oldum. İçinde siyah çapraz sütyen ile altında sade ipten oluşan külot meydana çıktı. Esmer tenini giydiği siyahlar daha çok yakmaya başladı benimde içimi yakmaya başlaması da bir oldu. Bana kıvırarak gelişini izlerken aklıma gelen fikiri direk belirttim Dani her zaman anlardı yüz ifademi benim söylememe gerek kalmadan ama bu defa ona izin vermeden konuştum. "Git banyoya küveti hazırla "dedim. Dani bana kafasını sallayıp sırtını dönerken ardından yanan kıvrak vücudunu izledim. Dani saçını omzundan ön tarafına atınca daha çok sırtını izleme fırsatım oldu. Daniel'in sırtında iki kürek kemiğinin arasına yapılmış yılan dövmesi vardı bu dövmeyi birinin kolunda görünce yaptırmak istemişti bende ona bi dövmeci bulmuştum Dani de yaptırmıştı. Yılanın kafa kısmı boynuna bakarken kıvrılarak iniyor kuyruk kısmı da bel oyuğunun üst kısmına iniyordu.
Kafamda düşündüğüm dövme meselesini kapamaya karar verdim. Yarım türkçesi ile "Gel hazır" diye seslendi. Yerimden doğrulup ayaklarım üzerine bastım birazdan yaşayacağımı düşündüğüm ama plan kuramadığım için bu defa rast gele yaşayacağız.
Banyoya girdiğim de tam da beklediğimiz gibiydi. Daniel sanki sevgiliymişiz gibi romantik bir ortam oluşturmuş su dolduruğu küvetin yanında çıplak halde beni bekliyordu. Kendisi küvetin içine girecek zaman elini bana uzatınca elini tuttum ayağını kaldırıp küvete ilk adımını attı ardından diğeriyle de girince suyun içinde ayakta durmaya başladı. "Soyunacak mısın?" Dediği zaman kırık türkçesi ile ona kafamı sallayarak cevapladım. Üzerimde tişört ve şorttan başka bir şey yoktu bu yüzden soyunmam kolay olmuştu. Bende küvete girdiğim vakit önce ben uzandım ardından üzerime Dani uzandı. Yüzünü göreceğim şekilde üzerime uzanmış eli göğsümde geziniyor ve sadece dudağını ısırarak bana bakıyor. Karnımın üzerinde dik hale geldi eli hala bedenimi geziyor böyle şeyleri sevmiyorum ama zevk almamız için şarttı aslında fazlasına gerek yoktu çünkü onu çıplak gördüğüm an da dikleşti. "Senin için ne yapmalıyım?" Sözlerini cevaplamak için kafamı kaldırıp yüzüne baktım inceledim. Yüzünde belli bir ifade yoktu sadece bana bakıyordu.
"Bir şey düşünmedim sen istediğini yap sevmediğim bir şey olursa söylerim" dedim kafasını sallayıp elini ve kendisini biraz daha aşağıya kaydırıp erkekliğimi eline aldı. "Sakso çekmemi ister misin?" Sorusuna "Soru sorma ne yaparsan yap dedim"dedim yarı kızgın ses tonuyla. Eğer sakso çekecek olursa kalkmam gerekirdi ama o bunu yapmayacağını belli etti iki eliyle birden erkekliğimi tutuyor kıvrak hareketlerle aşağı yukarı yapıyor başını okşuyordu. Ben keyifle zevkle onun yaptığı hareketleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ZAMAN
General FictionEfkan yüzde ikilik kendisine ihanet eden ortağını depoya getirmiş karşısında gülüyordu. Ellerini çırparak "Senin sevdiğin kadın artık benim"dedi Efkan. Söylediği sözler ortaya bomba etkisi yaratırcasına düştüğünde Oğuzun gözlerinden yaşlar damlalar...