Keyifli Okumalar ♤👩🏻💻☕️
♤♤♤♤♤
Ev sahibi kapıyı zor açarken acaba çilingir mi çağırsaydım? Diyorum neden mi çünkü birazdan bu amca beni kovmazsa bende bir şey bilmiyorum. Alya ile ikimiz de kapının önünde aldığımız yiyecek poşetleri ayağımızın dibinde, duruyorduk. Amca sonunda kapıyı açtı bizi karşısında görünce "Hayırdır kızlar?" Dedi. Alya "Amca biz anahtarı evde unuttuk da bize yedek anahtarı verir misin?" Diye sordu. Amca bir Alya ya bir de bana baktı ki bana daha çok baktı. Sanırım kıyafetime takılmıştı. Elinde ki bastonu bana doğru uzatarak "Bu tipin ne gız senin ?" Dedi. Alya bağırarak az önceki sözlerini söyleyince amca kulağını ovalayıp "Bağırma bağırma duyuyorum " dedi kendisi de bağırarak bu tepkisine hafif güldüm ama çaktırmadan elimi ağzıma kapattım.
"Niye unuttunuz anahtarı evde?" Deyip söylene söylene eve girdi kapıyı kapattı. Anahtarı vermeyecek diye korka korka beklerken sesi hala geliyordu içeriden. "Bunlara ev güvenilmez güvendik de noldu bir anahtarı almayı unutmuşlar evde, yakında bunlar evimi de yakarlar" deyip durdu. Kapıyı açarak elinde tuttuğu anahtarı bana uzattı tam o sıra almak için öne eğildiğim de poşetten içki şişesinin birazından fazlası çıktı ve amcanın gözleri de onu gördü. Anahtarı hızlı davranarak elinden aldım ve amca söylenmeye başlamadan hızla poşetleri aldığımla merdivenlere koştum. Alya peşim sıra koşuyor nefes nefese "Biz niye koşuyoruz?" Diye soruyordu. Nefes nesefe "Amca içkiyi gördü bide ona kızar şimdi" dedim.
Eve çıkar çıkmaz kapıyı açıp içeri girdik poşetleri tek tek mutfağa tezgahın üzerine bıraktık. Alya ile koca bir çay tepsisi alarak içine bazı yemek istediğimiz cipsleri açarak yan yana koydum Alya içecekleri balkona çıkarırken bende geri kalan cipsleri alta eğilip çekmeceyi açıp içine dizdim. Kekler,çikolatarı da paketi açmadan tepsinin bir kenarına kattığım da Alya "Oturacak bi minder daha var mı?" Diye sordu. "Ben getireyim dur" deyip kendi odama geçtim. Yatağın altına yığdığım bir kaç minder vardı onlardan birini çektim. Renkli minderlerim vardı. Biri yeşil,biri lacivert,diğer mavi,biri de siyahtı. Dışarda olan minder ise yine lacivert idi.
Balkonda duran minderin karşısına aldığım lacivert minderi bıraktım tam ortaya da mutfağa döndüm tepsiyi getirip koydum. Alya "Acaba önce pizza falan mı söylesek acıktım ben ya" dediğin de "Dur bir tane numara var onu arayalım "deyip mutfağa geri döndüm. Masanın üstüne bıraktığım telefondan yakınlarda keşfettiğim pizzacının numarası vardı onu bulup aradım. Bir kaç çalmadan sonra telefon açıldı. "Buyurun" sesine "Ben iki tane büyük boy pizza siparişi vermek istiyorum" dedim. "Ah evet bide pizzanın birinde mantar olmasın"dedim. "İçecek olacak mı?" "Hayır "deyip geri kalan konuşmada adres verdim. "Sümbül sokak 90/3kapı no/8" dedim. Üçüncü kat sekiz numara demek istemiştim yani. "Bide pos cihazı olsun ödemeyi kartla yapıcam "diyerek kapattım. Balkona geri çıktığım da Alya dolu dolu gözleriyle bakıyordu bana "Ne oldu kuzucum?" Dediğim zaman yerinden kalkıp geldi sarıldı bana. "Yaa hala hatırlıyorsun mantar sevmediğimi" deyince "Sence ben unutur muyum? Aşkım ya" dedim. Benden geri uzaklaşırken elleri kolumda ve minnet eden bir bakış ile bakıyordu. "Teşekkür ederim canım benim "dedi. "Asıl ben sana ve ailene teşekkür ederim "dedim. Bu zamana kadar en çok benimle ilgilenen insanlar Alya ve ailesiydi.
Alya arkasına yaslanmış telefonuna bakarken bende cipsten öyle bir kaç tane ağzıma attım yiyordum. Pizza için aramamın üzerinden on dakika geçmişti ki kapı çaldı ben yerimden kalkarken Alya ya "Sen içecekleri aç"diyip balkondan mutfağa oradan da kapıya ulaşıp açtım. Karşımda kafasında kask olan genç oğlan pizza paketini uzattığında aldım tam o sıra Alya "Ben onları alayım"diyerek kucağımdan paketleri aldı. Bende hala telefonun ardında duran kartla ödemeyi yaparken Alya mutfağa geçti."Afiyet olsun iyi akşamlar"diyerek giden adama "İyi akşamlar "dedim sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ZAMAN
General FictionEfkan yüzde ikilik kendisine ihanet eden ortağını depoya getirmiş karşısında gülüyordu. Ellerini çırparak "Senin sevdiğin kadın artık benim"dedi Efkan. Söylediği sözler ortaya bomba etkisi yaratırcasına düştüğünde Oğuzun gözlerinden yaşlar damlalar...