I

97 7 1
                                    


    Mai privesc odată rapoartele toxicologice încercând să creez o legătură între suspect și victimă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    Mai privesc odată rapoartele toxicologice încercând să creez o legătură între suspect și victimă. Otrava folosită nu este furnizată nici măcar pe piața neagră. 

    Cercetarea gazului sarin a fost interzis deja în 1993, iar singurii care mai au acces la cantități mici sunt cercetătorii germani din laboratorul în care a fost creat. Nu au mai fost utilizate cantități atât de mari, încă din anul 1988, când a fost folosit împotriva Iranului.

    Este imposibil să mai existe de atunci o cantitate atât de mare, dar și ideea că cineva a reușit să potriveasc gramajul fix pentru a-l reproduce, mi se pare trasă de păr.

     Anul trecut am avut un proiect în care trebuia să analizăm toate ingredientele unei otrăvuri. Eu am ales sarinul, dar lista completă cu ingrediente încă este ținută ascunsă de către Guvernul German.  

     Oftez zgomotos și închid toate dosarele. Lucrez la cazul acesta de ceva timp și nimic nu se leagă. Avem martori, dar nu i-au observat fața criminalului prea bine însă ne-au oferit niște caracteristici specifice ale acestuia, precum un tatuaj mare pe jumătate din față. Ai crede că nu pot fi prea mulți oameni care să corespundă, dar în întregul oraș au fost peste 8 persoane care au fost chemate la secție pentru identificare. Niciunul dintre martori nu a putut fi sigur, așa că am verificat locația suspecților . Dintre toți, doar unul nu are alibi pentru noaptea în care a avut loc crima.

     Ies din laborator și mă îndrept către aparatul de făcut cafea. Este ora 23:37 însă nu am de gând să plec până nu reușesc să găsesc dovezi. Nu e ca și cum ar fi prima oară când văd răsăritul soarelui din laboratorul secției de poliție. Mai toată copilăria mi-am petrecut-o aici, părinții mei fiind polițiști la vremea respecivă.

     Dau colțul și observ un brunet destul de agresiv lângă automatul de dulciuri. Nici nu mă mir la cât de des face figuri porcăria asta. Știu prea bine de câte ori mai că era să sparg geamul de la aparat.

     Îl văd încercând să zgâlțâie aparatul fără prea mult succes. Mă îndrept liniștit spre cafeaua făcută care parcă mă aștepta. Îmi pun din conținutul lichid în pahar și sâsâi scurt când îl simt cum se încălzește în mâna mea, făcându-mă să îl pun pe masă. 

    Nu știu ce caută brunetul aici, dar cu siguranță petrecerea a câteva ore bune în secția de poliție— pentru a da ceva declarație sau mai știu eu de ce este aici— poate fi stresantă sau enervantă. Decid să nu las aparatul să îi fute nervii și mai mult decât erau deja și mă apropii de el.

     —Ce ți-ai luat? îl întreb când acesta se oprește pentru că mă vede apropiindu-mă. Posibil se întreba dacă va avea probleme din cauza asta, dar la ce bine funcționează rabla aia nimeni nu s-ar fi luat de el. 

     Rămâne puțin surprins de întrebarea mea însă își revine repede.

      —Kit kat, murmură mai mult răspunsul.

Fuck the legacy        (BxB)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum