Dimineața începe uimitor de bine, dacă nu iei în calcul cadavrul la care mă holbez de 5 minute. Țesuturile gâtului au fost tăiate până la os, iar toată suprafața abdomenului și a coapselor a fost îndepărtată.Fața era tăiată în toate direcțiile, nasul, obrajii, sprâncenele și urechile fiind parțial îndepărtate. Ce mai imagine demnă de un Oscar în lumea criminalilor.
Mă îndepărtez în jur de 3 metri de cadavru, urmând dârele de sânge care se întind pe aleea din spatele blocului în care victima locuia. Merg în continuare până ajung în parcarea subterană unde găsesc o baltă uriașă de sânge după o dubă neagră, alături de un gloț.
Aud pași în spatele meu și mă întorc observând cum, încet, încet, pacarea se umple de polițiși care restricționează accesul în zonă. Doi detectivi se apropie de mine, iar eu încep să vorbesc fără să le ascult prezentarea.
—Victima este Melanie Lartte, 25 de ani, locuia în unul dintre blocurile care înconjurau aleea pe care a fost găsită. Am reușit să o identificăm datorită actelor de identitate pe care le avea în posesie. Unul dintre vecini a coborât să arunce gunoiul în ghena din spatele blocului și a găsit-o așa. A zis că nu a atins-o, doar a urcat grăbit înapoi și a sunat la poliție. Chiar acum dă declarație unuia dintre polițiști, dacă vreți să-l interogați.
Se uită scurt unul la celălalt și își întorc atenția din nou înspre mine.
—O să vorbim cu el mai târziu. Am văzut deja cadavrul și sunt multe răni. Ai putut identifica cauza decesului?
—A fost împușcată mortal, rana ducând la moarte din cauza sângerării abundente. Am găsit gloțul care a ieșit pe cealaltă parte, zic și ridic punga din plastic de preluare a probelor în care se afla glonțul găsit mai devreme. Calibrul 5.68.
Ne îndreptăm toți trei înspre cadavru.
— Toate tăieturile sunt făcute cu precizie maximă de unde putem deduce că criminalul are experiență. Bănuiala mea este că avem de a face cu un măcelar sau medic chirurg.
—De ce mi se par toate astea cunoscute? întreabă unul dintre ei cu reticență. Este cumva vorba despre un criminal în serie de care am auzit? își întreabă partenerul și continuă să se holbeze la cadavrul mutilat din fața noastră
—Pentru că nu este prima victimă de acest fel, doar că este prima din secolul acesta, spun și îl fixez cu privirea. Îi pot înțelege confuzia care i se așterne pe chip. Avem de a face cu un copiator al unuia dintre cei mai temuți criminali în serie, recunoscut mai mult pentru modul îngrozitor în care își ucidea și mutila victimele, decât numărul acestora. Iar în cazul în care nu este ceva vampir care are peste 200 de ani sunt sigur că un admirator al lui Jack Spintecătorul încearcă să readucă la viață panica și groaza din anii 1880.
Îi pot vedea pe ambii gânditori. Sincer și eu aș fi așa dacă ar trebui să găsesc o copie fidelă, pot spune, a unui asemenea criminal în serie care nu a fost identificat nici după aproape 2 secole. Inspir adânc și continui să vorbesc, încercând să îi ajut cu cât mai multe informații.
— Modul de operare este aproape identic cu cel pe care Jack Spintecătorul l-a folosit pe ultima sa victimă. Dacă nu mă înșel femeia se numea Mary Jane Kelly. Spre deosebire de restul victimelor care erau trecute de 40 de ani, aceasta avea 25 de ani, exact cât avea victima noastră.
— Să încercăm să nu afle presa despre acest incident sau cel puțin să nu fie publicată autopsia. Nu avem nevoie de alt val de panică prin rândul populației cât încă nu știm sigur dacă este doar o concidență sau chiar ne confruntăm cu ceva susținător al readucerii criminalilor în serie la viață.
CITEȘTI
Fuck the legacy (BxB)
Lãng mạnÎn căutare de idei pentru descriere =) _________________________________________________________________________________ Este prima mea carte și sper să reușesc să o termin și să iasă ceva ok, măcar.