Oturduğum salıncakta yavaş yavaş sallanırken elimde duran sütü yudumluyordum aynı zamanda.
Bakışlarımı karşımdaki kocaman eve çevirip uzunca incelemeye başladım.
İki katlı oldukça büyük bir evdi,kocaman bir arazinin ortasına inşa edilmiş ve şehirden oldukça uzak bir yerdeydi.
Kocaman bahçenin ortasında orta boyda bir havuz vardı.
Hemen çaprazda büyük bir köpek kulübesi ve sol arka tarafta ise küçük bir çocuk oyun parkı vardı.
Buraya geleli neredeyse bir ay olmuştu ama henüz alışamamıştım.
Derin bir nefes alıp elimdeki kupamdan son yudumumu da alıp ağır ağır oturduğum yerden kalktım.
Karnım gözle görülür bir şekilde büyümüştü artık.
Şefkatle bakıp elimi sardım yavaş yavaş okşarken içeriye girdim uzun bir yürüyüşten sonra.
Elimdeki kupayı mutfağa bırakıp salona geçtikten sonra öylece koltuğa oturdum.
O hemen çaprazımda durmuş bacaklarının üzerine koyduğu bilgisayara bakıyordu dikkatli bir şekilde.
Sıkıntıyla iç çekip bakışlarımı öylece açık televizyona çevirdim.
Baktığım magazin haberlerine tamamen dalmışken karnımda hissettiğim acıyla çığlık attım.
Gözlerim şokla açılırken aynı darbeyi yeniden hissettiğim de gözlerimi zorlayan bir damla gözyaşı yavaşça yanağımdan süzülürken elim karnıma gitti.
"Berna,ne oldu neyin var " diye telaşla bana seslendiğinde gözlerinin içine baktım.
Titreyen dudaklarımla " h-hareket etti,tekme attı" dedim zar zor.
Duyduğu şeyle gözlerini kocaman açıp avucunu karnıma doğru götürdü fakat dokunmadan önce gözlerimin içine baktı "dokunabilir miyim" diye sorduğunda dudaklarımı dişleyip başımı olumlu anlamda sallayıp dokunmasına izin verdim.
Avucunu karnıma koyduğu an bu anı bekliyormuş gibi yeniden tekme attı bebeğim.
Hareketlerini hissetmek için avucunu iyice karnıma yaslayıp başını karnıma eğdi.
"Merhaba ufaklık" dediğinde yeniden hareket eden bebeğimle ağzım şaşkınlıkla açıldı.
Hızlıca başını kaldırıp dolu gözlerle yüzüme bakıp " hareket ediyor" dediğinde başımı sallayarak " hareket ediyor" diye fısıldadım onu tekrar ederek.
İçimde yeşeren bana ait bir can vardı, benden bir parça...
"Doktora mı gitsek herhangi bir sorun olmaz değil mi" dediğinde ne saçmalıyorsun sen der gibi suratına baktım.
"Bakma bana öyle, çığlık attın az önce canın yandı belli ki"
"Hayatım boyunca ilk kez canımın yanmasına sevindim,evet canım yandı ama bu çok güzel bir şey. İçimde hareket eden bir can var,bana ait benim. İlk kez bana ait bişey var" dediğimde büyülenmiş gibiydim.
İçimde hissettiğim kıpırtı şuana kadar çektiğim tüm acılara rağmen başıma gelen en güzel şeydi.
Öylece dalmış karnımı okşarken elimden tutulup kaldırıldığımda büyümüş gözlerle ona baktım.
"Biraz temiz hava alalım iyi gelir" dediğinde başımı sallayıp onayladım.
Odaya çıkıp üzerime beyaz diz boyu tatlı bir hamilelik giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğimdeki Ateş (yeniden yazılıyor)
ChickLitArkadaş sandığım insanlar yüzünden bir genelevde adını dâhi bilmediğim bir adamın altında korkudan deli gibi titriyordum.