Suze
Z hluboka se nadechnu.
Tenhle den bude nejspíš patřit k nejhorším dnům mého života.
Stojím před zrcadlem a zírám na svůj odraz. Na sobě mám obyčejný černý kraťáskový kalhotky a černou sportovní podprsenku.
Povzdechnu si.
Tohle oblečení zakrývá o trochu víc než obyčejný plavky, ale rozhodně míň než normální oblečení, ve kterém normální lidi chodí do školy.
Znovu se na sebe kouknu.
No co.
Tělocvik taky cvičím jenom v podprdě, když je vedro...
Jenže to nemusím procházet celou školou...
A co se týče těch kalhotek...některý holky nosí kraťasy, které toho zakrývají skoro stejně jako tohle.
Není to tak hrozný, ujišťuju se, třeba si toho nikdo ani nevšimne.Naposledy se na sebe podívám do zrcadla a pak si s povzdechnutím přetáhnu přes hlavu mikinu. Tohle bude náročný den. Natáhnu si na sebe ještě kalhoty, vezmu tašku a vydám se ven. Cestou ještě zavolám na rodiče, že odcházím.
Dneska jdu docela včas, tak abych ve škole nebyla ani moc brzo, ale ani moc pozdě. Nemusím nikam spěchat a můžu se v klidu psychicky připravit na dnešní úkol.Za mými zády se ozve hvízdnutí. Otočím se. Spatřím Thomase zavírajícího vrátka od svého domu, jak mi mávnutím ruky naznačuje, ať na něj počkám.
Přimhouřím na něj oči. Černé kalhoty a černá mikina, černé boty. Hm, hezké. Ale kde má kruci ty šaty?
Thomas dojde až ke mně a přejede mě hodnotícím pohledem.
"Kde máš šaty?" zeptám se ho ve stejnou chvíli, co on poznamená: "Rozhodla ses to vzdát?"
"Cože?" vyhrknu hned na to.
Pobaveně se usměje.
"No i když ti to vážně sluší, Špunte, tak takhle rozhodně spodní prádlo nevypadá.
Založím si ruce v bok a zvednu oči, abych mu viděla do obličeje.
"A co ty? Tohle taky zrovna nevypadá na plesové oblečení." Sjedu ho hodnotícím pohledem a bradou poukážu na jeho obyčejné oblečení. "Vzdáváš to?" zeptám se ho s pozvedmutým obočím.
Nakloní se ke mně s rukama v kapsách a s úsměvem na tváři.
"Nikdy." Foukne mi do ucha a odtáhne se ode mě. Na rukou mi vyskočí husí kůže."Neměj péči, Karkulko, a naskoč do auta, svezu tě," prohlásí vesele a otevře mi dveře od jeho auta.
Podívám se mu do očí se zhrozeným výrazem.
"Brzdi, kámo, tohle znělo, jak z lacinýho porna." Zvednu ruce před obličej a udělám gesto, jako bych chtěla vyhanet ďábla. Protočí očima.
"Nedělej kraviny a nasedej, jinak přijedeme pozdě."
Pousměju se a s tichým pochechtáváním nasednu do auta na místo spolujezdce. Thomas za mnou zabouchne dveře a obejde auto. Jaký to gentleman. Pche. To určitě."Tak..." protáhne jakmile nasedne do auta. "Kdy ses mi chtěla přiznat?" zeptá se a nastartuje.
Zamračím se na něj. "K čemu přesně bych se měla přiznávat?" zeptám se ho a zasměju se, pak pokroutím hlavou. Ta představa je prostě absurdní. Proč bych se měla k čemukoliv přiznávat zrovna jemu?
"Nooo..." protáhne a s pousmáním se podívá zpátky na silnici. "Jenom by mě zajímalo, jak často koukáš na laciný porno, že máš takový přehled, co se v něm říká..."
Praštím ho do ruky. To nemyslí vážně?!
"Debile," křiknu a znovu ho praštím do ruky, načež se začne hrozně smát.
"Já nekoukám na žádný porno." Založím si ruce na prsou. Debil jeden.
"Škoda," poznamená laškovně a mrkne na mě. "Mohla bys mi nějaký doporučit."
Přivřu oči a zavrtím hlavou.
Kretén.
Na to mu ani nebudu odpovídat. Když ho budu ignorovat tak toho nechá nebo ne?
"Tak to bychom se někdy na nějaký spolu měli podívat. Aby sis rozšířila obzory."
Pusa se mi sama od sebe otevře a zase zavře a hned na to znovu otevře. Musím vypadat, jak leklá ryba.
Pudce se na sedadle narovnám. To snad nemyslí vážně?!
"Co...jak...kruci, to nemyslíš vážně? Já s tebou na žádný porno rozhodně koukat nebudu."
Rozesměje se na plno.
"Bože..." směje se a bouchá rukou do volantu. "Víš..." pokračuje s pochechtáváním. "...koukat na porno není hřích..." podívá se na mě a oči mu pobaveně jiskří.
Na tváři se mi objeví pohoršený výraz. "Já nepotřebuju koukat na porno," zamračím se.
Povytáhne obočí stále s pobaveným úsměvem. "Jo?" protáhne. "To proto, že máš tak aktivní sexuální život že jo?" Zatnu ruce v pěst.
"Proč tě tak zajímá můj sexuální život?" zeptám se ho ve snaze udržet si aspoň masku toho, že mám vše pod kontrolou. Pokrčí rameny.
"Prostě zajímá. Řekni mi, jak si děláš dobře? Hm? Myslíš u toho na někoho? Myslíš na mě?"
Vykulím oči a zrudnu až za ušima.
"Ne!!" vykřiknu. Zacukají mu koutky úst.
"Ne jakože na mě nemyslíš nebo ne jako že si to nikdy neděláš...to bys ale měla, Krásko, zbavilo by tě to napětí, a pokud nevíš jak, tak ti rád poradím, samozřejmě to taky můžu udelat za tebe, coz by bylo jeste lepší pro obe zúčastněné strany..."
Podívám se na něj a když uvidím jeho výraz dojde mi, že si ze mě jenom utahuje.
"Debile," pronesu a drcnu sebou zpátky na sedačku.
Už to nevydrží a začne se nahlas smát.
"Ty mi dáváš..." směje se nahlas. "Asi umřu..."
"Všem by se ulevilo," poznamenám naštvaně a kouknu se z okýnka.
"Nebuď drzá, Špunte," pronese a zajede na parkoviště školy. Zastaví auto a podívá se na mě. Dřív než stihne cokoliv říct, otevřu dveře a vyjdu ven.Vezmu tašku a rozejdu se ke škole, před vchodem zastavím. Thomas mě rychle dohoní.
"Copak? Nervózní?" zeptá se mě a já k němu natočím hlavu.
"A ty?" Oplatím mu otázku.
"Samozřejmě, že ne," mrkne na mě a přetáhne si přes hlavu mikinu. Hned na to si začne sundavat i kalhoty a já nedokážu dělat nic jiného, než na něj zírat.
Zjistím, že pod mikinou a kalhotami má modré květinové letní šaty. Šaty bez rukávu s průměrným výstřihem po kolena dlouhé. Zajímalo by mě, kde je vzal.
Když se na mě otočí a dá si ruku do pasu, vysune bok do strany a našpulí pusu, rozesměju se. Póza hodná modelky.
Thomas se zatváří vyděšeně, trochu se pokrčí a zakryje si hrudník rukama, jakoby skrýval bujné poprsí.
"Nelíbí se ti to? Strávil jsem s přípravou tři hodiny," řekne zvýšeným hlasem, ve snaze napodobit dívčí hlas a dramaticky ukáže tři prsty. Nemůžu se přestat smát. "Tak já se tu kvůli tobě připravuju takovou dobu a ty to ani neoceníš." Mluví dál dokonalé napodobující holku.
"Dost..." vyhrknu ze sebe mezi smíchem. "Už n-nemůžu."
Od smíchu mě až bolí břicho, jak sleduju Thomase parodujícího holčíčí chování. Nemůžu se přestat smát a Thomas předstírající, že si pudruje nos mi s tím zrovna nepomáhá.Konečně se Thomas už se svým vlastním úsměvem narovná a pobaveně mě pozoruje.
"Nechci ti kazit zábavu, Špunte, ale jsi na řadě," prohlásí a já se zarazím. Ajo vlastně.
"Samozřejmě, jestli to chceš vzdát, tak já to pochopím," mrkne na mě a já se zamračím.
"Nikdy," prohlásím a skopnu ze sebe boty. S pohledem upřeným do jeho očí si sundám kalhoty a odhalím tak své nohy. Oči se mu zalesknout a skousne si ret.
"Doufal jsem v trochu, co já vím, odvážnější kalhotky, Krásko, jaké zklamání." Zvednu oči k nebi.
"Ale..." pokračuje Thomas s pohledem stále upřeným na mé nohy, "i tak jsi k nakousnutí."
Snažím se nevšímat si jeho řečí a zkoumavého pohledu a přetáhnu přes hlavu tričko.
Když se pak jen ve spodním prádle otočím na Thomase, zjistím, že mě sleduje tak upřeně, že se začnu cítit, jak kořist, která ví, že si ji za chvíli dají k večeři.
Tak dost.
"Přestaň na mě zírat a jdeme," řeknu mu ve snaze zarazit jeho zkoumání mého těla. Jestli s tím bude pokračovat, tak za chvíli budu rudá až na zadku.
"Hm," zamručí jenom a dál si mě prohlíží.
"Přestaň s tím." Plácnu ho do ruky. "No tak..."
Zvedne jednu ruku.
"Moment, rušíš moje představy o tobě jako hlavní herečce v pornu."
Zastavím se uprostřed pohybu. Zabiju ho a svým výrazem 'jako vážně' mu to dám jasně najevo.
Začne se nahlas smát.
Debil. Nesnáším ho.
"Kreténe," odesknu a rozejdu se do školy. Chytí mě za ruku a já se najednou ocitnu přitisknutá k jeho hrudi.
Sakra. Nakloní se k mému uchu a já nedokážu dělat nic jiného než stát s otevřenou pusou a vykulenýma očima. Sakra.
"Nemusíš být nervózní, když si tě prohlížím, Krásko, já nekoušu," řekne a jemně mě kousne do krku za uchem. Odtáhne se. "Aspoň většinou," mrkne na mě.
"Debile".Pokračování příště...
Další kapitola na světě.
ČTEŠ
Vzdáváš se? Nikdy!!
RomanceMezi Thomasem a Emmou panuje vrozená nevraživost. Co by se mělo stát, aby spolu začali vycházet? Přiměje je k tomu někdo? Nebo něco?