Mert oturuyordur.Başında da Arda ve Semih vardır.Cam'ın arkasında da Pis altılı,Yiğit ve Kerem vardır.
Arda-Mertcim bütün deliller bütün ispatlar seni gösteriyor.
Mert-Komiserim size yemin ederim ki ben böyle bir şey yapmadım.
Semih-Mert güvenlik kameraları ve görgü tanığı var.Hadi görgü tanığı neyse gidelim.Ama güvenlik kamerasına ne diyeceğiz.
Mert-Biz cinayetin işlendiği gün hep beraberdik ve cafede oturuyorduk.Sorabilirsiniz Paşalara.
Arda-Onlar da aynı şeyi dediler zaten.
Semih-Sen hatta ben çok kötü bir şey yaptım diyerek birden çıkmışsın cafeden.
Mert-Ya ben dedemin bana fatura yatır dediği parayla iddaa yaptım.Maç da en son 85'de 0 0 gidiyordu.İçim rahat değildi.Ona dedim.
Arda-Biz o günün güvenlik kamerası kayıtlarına baktık.
Semih-Ve çok ilginç bir detaya rastladık.
Mert-Ne detayı?
Semih 2 farklı güvenlik kamerasındaki görüntüyü alır ve masanın üstüne koyar.
Arda-Fotoğrafını çıkardık.Biri bakkal kamerasındaki sen.Diğeri de cafede doğum günü kutlamasında olan sen.
Semih-Ve ne tuhaf ki sen olduğunu iddaa etmediğin kişiyle aynı saatlerde aynı üstü giymişsin.
Arda-Bu kadarı da bence tesadüf olamz.
Mert-Komiserim ben zaten küçük yaşta annemi ve babamı kaybettim.Şimdi neden gidip ben küçücük bir kıza yapayım.Onu neden hayatından alıkoyayım.
Semih-Orasını da sen bize anlatacaksın Mert.
Mert-Komiserim ben yapsam size yemin ederim ki delikanlı gibi söylerim ama ben yapmadım.
Arda-Artık derdini yarın mahkemede anlatırsın Mert.
Semih-Ne yapıyoruz?
Arda-Nezarete atalım.Yarın savcı karşısına,oradan da mahkemeye.
Mert iç çeker.
Mert-Neden kimse bana inanmıyor ya neden?
Arda-Elde bu kadar delil varken lafa değil görsele inanırız Mert.Eğer tanıdık olmasaydın burada çok daha farklı bir muamele ile karşılacaktın haberin olsun.
Semih-Hadi kalk bakalım.
NEZARETHANE
Semih,Mert'i getirir ve nezarethaneye koyup gider.Nezarethanede de 2 kişi (Mahsun ve İsmail) vardır.
İsmail-Allah kurtarsın kardeşim.
Mert-Teşekkür ederim.
Mahsun-Hayırdır bu genç yaşta ne ceza işledin de buraya düştün?
Mert-Yapmadığım bir suçu yapmış gibi görünüyorum ama ben yapmadım.
İbrahim-Suç ne kardeş?
Mert-Küçük bir kıza tecavüz.
Mahsun ve İsmail çok sinirlenirler ve küplere binerler.
İsmail-Ne diyorsun lan sen?
Mahsun-Küçük kıza tecavüz ne demek lan şerefsiz?
İsmail ve Mahsun,Mert'e saldırır...Kısa bir süre sonra polisler içeri girer ve zor bela ayırıp İsmail ve Mahsun'u götürürler...Mert'in burnundan kanlar akıyordur.O sırada koşarak Semih gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pis Yedili Yeniden
Teen FictionPis yedili kaldığı yerden yepyeni ve heyecan dolu bölümleriyle devam ediyor... Pis yedili hayatlarına devam ederken Paşa'nın gelişi ile birlikte her şey birden sarpasarar ve yeni olaylarda bununla birlikte gelişmeye başlar. Aşkın ve maceranın 1 daki...