18.BÖLÜM

126 4 3
                                    

Neşe,Necati'nin tuttuğu elini çeker.Can ise çok sinirli bir şekilde bakmaya devam ediyordur.

Neşe-Valla hiçbir şey göründüğü gibi değil.

Can-Evet hiçbir şey göründüğü gibi değil.Beni cidden sevdiğini düşündüğüm sevgilim meğer beni sevmiyormuş.

Neşe-Can valla öyle değil.

Necati-Hiçbir şey göründüğü gibi değil dostum.

Can-Her şey göründüğü gibi gayet.

Necati-Bir dinlesen.

Neşe-Can lütfen bir dinle.

Can-Dostum benden sana tavsiye.Bu kız beni aldattı seni de aldatır dikkat et.

Neşe-Can yemin ederim ki...

Can,Neşe'nin lafını keser.

Can-Sana da hayatında başarılar.Cidden kalbimi verdim ama olanlar ortada.

Neşe-Can lütfen bir dinle.

Can-Dinlemek istemiyorum.Yaşattığın tüm güzel anılar için teşekkür ederim.Hoşçakal.

Can gider.

Neşe-Can ben valla seni çok seviyorum.

Neşe ağlamaya başlar.

Necati-Her şey benim yüzümden çok özür dilerim Neşe.

Neşe(sinirli)-Herhalde senin yüzünden.Ben o kadar sana sevgilim gelecek kalk dedim ama sen yüzsüz gibi gitmedin ve üstüne üstlük bir de elimi tuttun.

Necati-Valla çok özür dilerim Neşe.

Neşe(sinirli)-Özürle geçecek bir şey değil bu Necati.Bak canımdan çok sevdiğim sevgilim beni bırakıp gitti.Mutlusundur inşallah.

Neşe de gider.

SOKAK

Günçiçek şok bir vaziyette ne diyeceğini bilemiyordur.

Güney-İstersen düşünmen için zaman verebilirim.

Günçiçek-Yok düşündüm zaten cevabımı.

Güney çok heyecanlıdır.

Güney-Şey o zaman cevabın ne?

Günçiçek-Cevabım evet çıkarım.

Güney çok sevinir.Sevinçten Günçiçek'i kucağına alıp döndürür.Kısa bir süre döndürdükten sonra indirir.

Günçiçek-Ayy Güney başım döndü.

Güney,Günçiçek'in başını öper.

Güney-Ben senin o başına kurban olurum.

Günçiçek-Bu sefer bırakıp gitmeyeceksin demi.

Güney-Hayatta bırakıp gitmem Günçiçek.Bu sefer seninle kalıp sonuna kadar savaşacağım.

Günçiçek-İnşallah.

Güney-Günçiçek.

Günçiçek-Efendim.

Güney-Seni çok seviyorum.

Günçiçek-Bende seni çok seviyorum.

Güney ve Günçiçek birbirlerine sarılırlar.

DEPO

2 tane araba peşpeşe depoya girer.Arabalar durur.Aralarında biraz mesafe vardır.Birinci arabadan Cenk ve 3 adam,diğerinden ise Sercan ve 3 adam iner.

Pis Yedili YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin