•beş

873 36 11
                                    

Yağmur'un bakış açısından..

İrfan'la deniz kenarına geldik, denize girmeyi çok severdim ama ilk başta cesaret edip girmem saatlerimi alırdı. İrfan ise tam tersi direkt suya atlar ve "Su çok güzel gelsene" derdi.

İrfan: Hâlâ suya girmeye cesaret edemiyor musun?

Yağmur: Alışkanlıklar gitmez kahveci.

İrfan, söylediğim her şeyi görmezden gelip, ibreyi kendine çeviriyordu.

İrfan: Yağmur, insan alışkanlıklarını düzeltir, şimdi ben alışkanlığımı bir tarafa bırakıp senin yanında duracağım.

Bir süre sustuk, sonra telefonumu elime aldım ve bildirimlerime, mesajlarıma vs. şeylere baktım, zaman gitgide ilerliyordu ve İrfan artık patlamak üzereydi.

Yağmur: İrfan, canın mı sıkıldı?

İrfan: Evet.

Üstümden plaj elbisemi çıkarıp, bikinim ile kaldım İrfan'a telefonu vermeden önce telefondan kendime baktım, saçlarımı düzelttim ve hemen ardından telefonu verdim

Yağmur: Güzel çek sosyal medyaya atacağım.

İrfan: Yağmur, çekeyim çekmesini de.. Sence de sosyal medyaya atmak için uygun bir fotoğraf mı?

Yağmur: İrfan, sadece fotoğrafımı çek, yoksa başkasına çektiricegim.

İrfan fotoğrafımı çekerken, art arda gelen mesaj bildirimlerini sesini duymamla telefonu almak istemiştim ama Irfan'ın ani beliren yüz ifadesiyle ve bir anda bağırmaya başlaması..

İrfan: Canım mı, bu ne samimiyet yağmur, sayılı günlerde bu nasıl mümkün oldu?!

Evet, mesajı atan Gökberkti.

________________________________

Aslında şu an o kadar sinirliyim kii.. İrfan'ın mancılıkla afrikaya atılması gerektiğini düşünüyorum..

Bölüm hakkında düşüncelerinizi yazmayı unutmayın <333

Bilet, İrfan Can KahveciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin