Son mesaj olayından sonra, İrfan kendi çapında trip atmaya başlamıştı.
Yağmur: İrfan kendime kahve almaya gidiyorum, sen de ister misin?
İrfan telefondan kafasını kaldırıp, kısa bir bakış attı ve kafa salladı.. paşama bak!
Kahveleri almak için odadan çıktım, telefonumun bildirim sesi açıktı ve bildirim seslerinin üst üste gelmesiyle, tüm gözler üzerimdeydi. Telefonu cebimden çıkarıp, ne olduğuna baktım.
İrfan inanmıyorum sana ya! Gün batımını çekerken güneş gözlüğümü kadraja almak nedir? Sevgili futbol magazinci tayfanın bu iş dikkatinden kaçmamıştı.
Kahveleri hızlı bir şekilde alıp, yukarı çıktım İrfan hala bıraktığım gibiydi; güneş batımını izliyordu
Yağmur: İrfan, sen nasıl acemisin? güneş gözlüğümü kadraja almışsın ve herkes barıştığımızi düşünüyor.. Anlamıyorum zaten nasıl böyle bir şey yaptın, hiç demiyorsun; bunlar anlar diye, hadi hiç olmadı niye paylaşıyorsun ya ! 40 yaşında dede mısın! Off irfa--
Dudağıma değen dudaklarla, hem nefesim kesildi hem de kalp atışlarım..
Ölüyorum arkadaşlar, yanıyorum arkadaşlar.
Geri çekilmek ve okkalı bir tokat atmak varken, içimde ki şeytan beni ele geçirmişti ve karşılık verdim.
Karşılık vermemle değdirmesi tutkulu bir öpücüğü çevrilmişti, sanki 24 saat çölde kalmışım ve su bulmuşum gibi karşılık verdim, aynı şekilde Irfanda öyleydi
İrfan işi biraz daha ileri götürüp ellerini belime koydu, ben de ellerimi İrfan'ın omuzlarına koyup itmeye başladım, nefesimi kontrol etmeye çalışırken dudaklarımızı birbirinden ayırdım.
Yağmur: İrfan, kahveler soğuyacak.
İrfan gözlerini gözlerime kilitledi, sıcak nefesi boynuma her değdiğinde, tüm vücudum ürperiyordu.
İrfan: Ne kahvesi Yağmur?
Fazlasıyla yakındık, ufak bir hareketine karşılık verirdim ve sonu hüsranla biterdi.
İrfan: Seni çok özledim, çok özledim..
________________________________________
Ayyy çok güzel oldu ya<33 arkdlsr bu bölüme laik bir şeyler bekliyorum sizden :)))
raileena ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilet, İrfan Can Kahveci
Fanficİrfan: Biletin biri benim hesabıma gelmiş, tatile gitmek benim için iyi olur, Haberin olsun, İtalya'ya geleceğim. Yağmur: İrfan saçmalama, bileti hesabıma gönder, parasını ben ödedim.