•üç

1K 49 35
                                    


Yolculuk bitmişti, Otel'e gidene kadar, iki yabancı gibiydiler, Yağmur önde İrfan arkada, otel'e gelince, Yagmur'un ilk işi yaptığı hatayı düzeltmek ve bir oda rezayvasyonu yapmaktı

Yağmur: Sen bekle, ben danışmana gideceğim, malum rezayvasyonu ben yaptım ya.

İrfan: Tamam, seni bekliyorum.

Yağmur, her fırsatta biraz daha laf batırıyordu, İrfanın ise dediği tek şey anlayışla 'Tamam' demekti.

Yağmur: Bundan 2,5 ay önce bi rezayvasyon yaptırmıştım, o rezayvasyon üzerine bi oda daha ekleyebilir miyiz?

"Maalesef, Yağmur hanım. Doluyuz, zaten süit bir oda sipariş etmişsiniz, odalarımız büyük."

Yağmur sıkıntıyla İrfan'a baktı, meraklı gözlerle bakıyordu.

Yağmur: Peki odanızda kaç yatak bulunuyor?

"1 adet çift yatağımız bulunuyor, tekli kanepelerimiz de mevcut."

Yağmur her şey için teşekkür edip, Odanın kartını aldı.

Yağmur: 7. Kat, 19 nolu oda.

İrfan cümlenin devam etmesini bekledi, nasıl yani tek odamı sipariş vermişti, bu zamana kadar gittikleri tatilde bile hep 2 oda olsun derdi, şimdi ise 1 oda.

Yağmur: İrfan, yanlış düşünmeni istemiyorum, biz ayrıldığımızda 2 aylık nişanlıydık ve eğer ilişkimiz devam etseydi, şu an evlilik hazırlığı yapıyor olurduk, evlilik hazırlığı stresinden kurtulmak amacıyla hazırladığım bir tatildi. Yani bunun için tek oda rezayvasyonu yaptırdım .

İrfan: Yağmur, tabii ki yanlış anlamadım, hem sadece 2 günlüğüne bana katlanacaksın, sen ki bana 1,5 yıl katlandın.

Alınmıştı, belli etmese de alındığını sözlerine vurmuştu.

Odaya çıktıklarında, Odanın büyüklüğünde Yağmur derin bi nefes verdi, düşündüğü çocukça olabilirdi ama odayı ikiye bile bölebilirlerdi.

Yağmur bir süre telefonundan gezilecek yerleri baktı, İrfan ise duş alıyordu, defalarca İrfan'ın telefonu çalmasına rağmen Yağmur oralı olmamıştı.

İrfan: Telefona bakar mısın, benim ağzımdan mesajda atabilirsin.

en sonunda, İrfan'ın banyodan çıkan boğuk sesiyle telefona bakmaya gitti.

Ablam.

Yağmur bir süre telefonu açsam mı diye düşündü, neşe 5 kere aramıştı, ve açmasa endişelenceklerini bildiği için istemese de telefonu açtı.


Neşe telefonun açılmasıyla, "Ablam, niye telefona bakmıyorsun, ne kadar endişelendim." Dedi.

Yağmur: Neşe abla, ben Yağmur. İrfan duş alıyo-

Neşenin sevinç nidalarıyla, Yağmur telefonu kulağından çekti, daha sonrasında neşenin sesi duyuldu, "ay ablacım, çok sevindim, barıştınız mi? Bu habere herkes çok mutlu olacak." Dedi.

_______________________________________________

Kendimi baya aştığımı düşünüyorum raileena bsknm! Eğer böyle giderse inşallah bi' 15 bölümü görürüz gibi geliyor.

Bölüm hakkında düşüncelerinizi yazar mısınız??









Bilet, İrfan Can KahveciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin