Yağmur barışmadıklarını açıklamaya çalışsa da, Neşe çok oralı değildi ve bir süre sonra telefonu kapattılar, İrfan sanki bu anı bekliyormuş gibi, banyodan belinde havlu üst bölgesi çıplak bir halde çıktı.
Yağmur gözlerini bir süre İrfan'ın vücudunda gezdirdi, sol göğsüne bir futbol tüpü dövmesi yaptırmıştı, saniyeler sonra duvarları sarsacak kadar bağırmaya başladı.
Yağmur: İrfan, ben seni yarı çıplak görmek zorunda mıyım?!
İrfan: yok canım estağfurullah! tişörtüm bavulda kalmış, maalesef manzaranı kapatacağım, ama üşümemek icin bunu yapmak zorundayım.
Yağmur: Yığhk cınımmış! estağfurullahmış! dalga geçiyor ya!
İrfan: Niye dalga geçeyim Yağmur, hem daha önce gördün, hatırlatırım, daha detaylı bir şekilde görd--
Yağmur: Kes sesini!
İrfan bir çırpıda lavaboya kosmustu, daha fazla yağmurun gazabına uğramak istemiyordu ve şimdiye kadar gayet iyilerdi yani birbirlerini oldurmemislerdi
İrfan Usain Bolt edasıyla banyoya kostu, daha fazla yağmurun gazabına uğramak istemiyordu, şimdiye kadar da çok iyi anlaşmışlardı, yani birbirlerini daha öldürmemişlerdi.
Yağmur: Maçta böyle koşsan adelen atardı, kahveci!
• • • • •
Ayy, bu nedir yazmayı unutmuşum!
Asklar bana ne oldu bir bilseniz, umutla başladığım üniversite hayatım umduğum gibi gitmiyor... FENERBAHÇE MAÇLARINI İZLEYECEK VAKTİM YOK.. Durum vahim!Umarım bölümü beğenmişsinizdir<33 bol bol öptüm <3 kendinize iyi bakiiin!
raileena 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilet, İrfan Can Kahveci
Fanficİrfan: Biletin biri benim hesabıma gelmiş, tatile gitmek benim için iyi olur, Haberin olsun, İtalya'ya geleceğim. Yağmur: İrfan saçmalama, bileti hesabıma gönder, parasını ben ödedim.