17.BÖLÜM. "KURALSIZ SAVAŞLAR" { 2.BÖLÜM "KAYBOLUŞ"}

121 6 0
                                    

17

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

17.BÖLÜM "KURALSIZ SAVAŞLAR"..                                             
      { 2.BÖLÜM "KAYBOLUŞ"}

El ayak çekilmiş bahçeye çıktım. Yine yıldız ve yine ben  her zamanki üçlü diye düşündüm. Derin nefes aldım Cesur düşünüyordum geçerdiğimiz geceyi ama iki gün olmuştu yoktu aramadı. Derin bir nefes aldım kötüye düşünmeyecektim.
Bir ses geldi  bakındım kimse yoktu  rüzgar dedim.   Ama yine boğuk bir sesle, "Ahra"....  Evet biri bana seslendi.   Etrafıma baktım kimseler yoktu ama ses  uzak olsada gelmeye devam ediyordu.  İçeriye girmek için döndüğümde  ses yine gelmişti. Adımlarını oraya çevirdim. İnleme gibi çıkan bir sesdi.
Orda biri vardı kim ve ne durumda merak etmiştim.
"Kim var".... Diye bağırdım..Ama! Ses yoktu. "Kim var orda".... Diye bağırdım sert bir rüzgar esti içim ürperdi. Bir anda heryer zifiri karanlık olmuştu etrafıma baktım ağaçlar yok olmuştu arkamı döndüğümde evim  yoktu!!... Evim yok olmuştu oraya koşmaya başladım ama bir türlü oraya varmıyordum 
"Oğlum!!!"....tüm gücümle bağırmıştım.  Olduğum yere çökmüş olmayan evime bakıyordum.
"Oğlum!.. Burada  neler? oluyor... Diye bağırdım ama beni duyan kimse yoktu.
Ayağa kalktım  önümde olmayan evime bakıyordum rüzgar esmeye devam ediyordu birden hava  soğumuş beni üşümüştü.  Kollarımı kendime sardım.
Bakındım  ama çok karanlıktı. 
Yürüdüm önümü görmeden girmek zordu.  
Ses yine gelmişti her  yer çalılar vardı geçmek mümkün değildi. Ama ses gelmiyordu. Birden yol bitmiş  uçurum eşiğiydim. Ben nasıl gelmiştim burda uçurum yoktu bir oyun mu?... Diye geçirdim aşağıya baktım  ucu bucağı gözükmüyordu. Bir adım geri attım ama yer hareket etmeye başladı beşik gibi sallanıyordum. Deprem oluyordu ve kaynamaya başladı toprak onunla beraber bende kayıyordum çığlıklar atarak.  Elimi tutacak bir şey aradım ama yoktu. Hızla iniyordum "kahretsin tutamıyordum"....  Sonunda  sert bir zemine düşmüştüm.

Karanlık! Beni esir aldı.....

Kulağıma uğultu gibi ses geldi ne kadar süre öyle kaldım bilmiyordum kalkmak istedim canım yandı nefes alamıyordu.   Elimi bir yer tutup oturmaya çalıştım.  Nefesim düzene girmesini bekledim.  Göğsüm hızla inip şisiyordu çok korkmuştum. Benim burada ne? işim vardı bu bir kabus olmalıydı. Etrafa baktım karanlıktı  kuyu gibi bir yerdi ay ışığı vuruyordu.  Ama oda net değildi.

Biraz dinlenmiş buradan çıkmak için yol bulmam gerekiyordu.
Olduğum yerde doğruldum önümü göremiyordum. Bakımdan yinede etrafıma zifiri karanlıkta iz bulmak zordu. Buradan nasıl çıkacaktım hiç fikrim yoktu. "Kimse yokmu".... Cesur.

Cesur duy sesimi ben nerdeyim ağladım gücün tükene kadar ağladım burada çıkmam gerekiyordu. Ama! Pes etmeyecektim.
Ayağıya kalktım bir iki adım attım bir şeye takılıp  dizlerimin üstüne düşmüş canım bir kez daha yanmıştı.
"Ah"....sesi gelmişti. Ayağıya kalkmadan yerimden döndüm elimle etrafı yokluyordum. Elime bir şey değdi korkup çığlık atmıştım. Orda bir şey vardı kendime olabildiğince geriye gitmiştim sürünerek. İnleme!!
Sesi gelmişti bu bir hayvandan gelmezdi. Yavaşça sürünerek yanına gittim. El yordamıyla bakındım  yinede temkinli olmalıydı. Elimi  sağ sola dokundum.  Bir insandı belki benim gibi düşmüş olabileceğini düşündüm..
'Kimsin'... Dedim ses yoktu. Elimi kaydırıyordum birden elimi tuttu.

HESÎR (TUTSAK KALP 💓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin