17

2.3K 231 169
                                    


chaehyun
beommmm selam
yarın müsait misin canım

beomgyu
selamm
müsaitim
neden ki?

chaehyun
yeonjun bizi evine davet etti
gideriz değil mi

beomgyu
bizi mi?

chaehyun
evetttt

beomgyu
gruba neden yazmadı ki

chaehyun
bilmem 🤷🏻‍♀️
grupta yazışmayı pek sevmiyor sanırım

beomgyu
anladım
bilmiyorum sana yazdıya tek git istersen

chaehyun
amaaa
ikimizi çağırdı
öyledir yani|
umarım öyledir?|
hem senin konu eksiklerin vardı onları anlatırız
ben notlarımı getiririm
sınavlar var yakında

beomgyu
yani olabilir
tamam
gideriz beraber

chaehyun
tamammmm süper
yazıyorum o zaman
beraber geçeriz

beomgyu
tamamdırr



.

Yeonjun

Etrafı düzenledikten sonra saati kontrol etmiştim. Arkadaşlarımın tavsiyesine uymam ne kadar doğruydu bilmiyordum ama yapmıştım işte. Yaklaşık bir saattir fazlasıyla gergindim. Sebebini tam olarak anlayamasamda Chaehyun olmadığı kesindi. Çalan zil düşüncelerden ayrılıp gerçeğe dönmemi sağlamıştı. Son kez etrafa baktıktan sonra kapıya yönelmiştim.

Beomgyu?

Neden geldiği hakkında en ufak bir fikrim yokty ancak Chaehyun'un zorladığına emindim. Kendisi de şu anki halimizden pek memnun değildi ancak sahte gülümsemesiyle örtmeye çalışıyordu bunu. Şaşkınlığımı gizlememiştim o da anlamıştı. Kırılmış mıydı? Umrumda değildi açıkçası. İçeri geçtikten sonra onları üst kattaki geniş oturma odasına almıştım.

Basit sohbetlerin ardından Chaehyun ders notlarımı getirmemi istemişti. Hiçbir şey istediğim ve beklediğim gibi gitmiyordu. Garipti ve kötüydü? Chaehyun ile başbaşa olsak nasıl olur diye düşünmeden edemiyordum. Ancak o beni şaşırtıyor ve bu düşüncelerimi saniyesinde siliyordu. Ders mi çalışacaktık cidden?

Yine de onu ikiletmeden notlarımı getirip masaya koymuştum. Son bir haftanın notlarıydı ve konuyu zaten anladığım için büyük ihtimalle bir daha yüzüne bakmayacağım notlardı. Yine de katlanacaktım. Derse başlamadan önce birer kahve içmiştik. Sade filtre kahve yapmıştım ve eskiden beri bildiğim bir şey vardı o da Beomgyu'nun sade kahveden nefret ettiğiydi. Chaehyun itiraz etmemişti büyük ihtimalle bilmiyordu. Açıkçası zaten bizi tam olarak tanımıyordu bu küçük ayrıntılara da pek takılmazdı.

Beomgyu kahvenin hepsini bitirmişti. Zorla mı içmişti yoksa son yıllarda sevmeye mi başlamıştı bilmiyordum ama dışarıdan hiçbir şey belli etmiyordu. Mimiklerini kullanmıyordu diyebilirim. Onu pek umursamadan Chaehyun ile ilgilenmeye devam etmiştim. Tam derse başlayacakken telefonu çalmıştı. Merak etmiştim çünkü çok stresli bir şekilde konuşıyordu.

"Efendim? Ne oldu?... Ne! Tamam geliyorum."

Beomgyu ile birlikte ayaklanmıştık ikimiz de Chaehyun'un nereye gideceğini merak ediyorduk. Zaten iyi gitmeyen buluşmamız daha ne kadar kötü gidebilir derken üstü geliyordu.

"Özür dilerim Yeonjun acil gitmem gerekiyor çok üzgünüm."

Sorun değil demiştim sessizce. "Önemli bir şey mi? Geleyim ben de." Beomgyu öne atılmıştı zaten gitmek için yer arıyordu bir şekilde çıkacaktı bu evden. Onları beraber göndermezdim zaten orası ayrı konu. "Hayır lütfen siz devam edin. Hatta Beomgyu'nun eksikleri vardı onları tamamlayın. Döndüğümde soracağım! Ciddiyim. Her neyse görüşürüz!" deyip gitmişti.

hope ur ok • beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin