Ezúttal nem ébredek fel

49 5 7
                                    

„Don't kill me just help me run away
From everyone I need a place to stay
Where I can cover up my face
Don't cry, I am just a freak
I am just a freak

...

I dream of you almost every night

Hopefully I won't wake up this time

I won't wake up this time"

Surf Curse: Freaks

– Nézd, kit találtam! – mondja Dustin egy nap, amikor belép a házba.

Steve befordul a sarkon, és látja, hogy Max mosolyog rá.

– Max! – kiált fel boldogan Steve, és egy elvetélt mozdulatot tesz, hogy megölelje a lányt.

Max a szemét forgatja, de azért odarohan, hogy megölelje. Átkarolja a srác derekát, és megszorítja.

– Dustin azt mondta, nemsokára vacsora – mondja Max, amikor elhúzódik.

– Maradhat? – kérdezi Dustin idegesen.

– Természetesen! – mosolyodik el Steve, és Max felé fordul. – Addig maradhatsz, ameddig csak akarsz.

Max és Dustin egymásra mosolyog.

– Miért nem mentek kezet mosni, és utána jöhettek, segíteni felvágni a zöldségeket? – mondja nekik Steve.

A két fiatal összemosolyog. Dustin megmutatja Max az utat az emeletre, Steve pedig visszamegy a konyhába, és elkezdi elkészíteni a csirkét. Elmosolyodik magában, és arra gondol, milyen jó újra látni Maxot.

Egy hét múlva ismét megtörténik.

– Nézd, kit találtunk! – kiáltja Dustin.

Steve befordul a sarkon, és meglátja Eddie-t

– Munson! – kiált fel Steve.

– Harrington – vigyorog rá Eddie. – Szép házad van.

– Túl nagy egy embernek – mondja Steve, miközben nézi, ahogy Max és Dustin a nappaliba mennek.

– Úgy hallottam, Max és Dustin társaságában vagy, szóval nem egyedül.

– Igaz.

– Tudod, már jártam itt.

– Tényleg? Mikor? – lepődik meg Steve, összeráncolja a szemöldökét, és próbál emlékezni.

– Azt hiszem Halloween-parti volt – magyarázza Eddie, és a zsebébe dugja a kezét – Tommy H arra gondolt, hogy az emberek vásárolni akarnak majd tőlem, ezért beállított egy sarokba.

– Hmm – mormolja Steve, miközben nézi, ahogy Eddie a sarkán billeg előre-hátra. – Akarsz maradni vacsorázni? – kérdezi tőle Steve.

– Szeretnék!

Eddie azonnal elmosolyodik, majd követi Steve-et a konyhába.

– Miért nem mentek kezet mosni, és utána jöhettek, segíteni felvágni a zöldségeket? – mondja Steve, miközben elmegy Max és Dustin mellett, akik a távirányító miatt veszekednek.

Azonnal abbahagyják, és felrohannak az emeletre.

– Jól kiképezted őket – kuncog Eddie.

– Van egy rutinunk – mondja Steve, miközben a konyhába lép.

– Szükséged van segítségre? – kérdezi Eddie, miközben nézi, ahogy Steve elkészíti a csirkét.

– Nem, ez rendben van. Mehetsz pihenni, ha akarsz.

Stranger Things Novellák - Ezúttal nem ébredek felDonde viven las historias. Descúbrelo ahora