já tě varoval-15

142 2 0
                                    

P- Ok tak se na vás teda zítra těšíme
J- Ok čau

Položil jsem hovor a následně šel za
T/j.

P- Laskoooo
T/j- Ano?
P- Běž si zabalit na týden
T/j- proč?
P- Jedeš semnou

T/j mi skočila do náruče a věnovala mi sladký polibek. Vrátil jsem jí ho a ona už si pak běžela zabalit. Napadlo mě že by mohla hrát s námi v týmu, hodila by se nám. Hrát umí a Alan odchází.

Přeskočime cca o 15 hodin

Už jsme u autobusu a čekáme na ostatní a autobus. Asi po šesti minutách jsme byly všichni ale autobus nikde.

P- Hej Šimone!
Š- No?
P- Zavolej mu kde je že má zpoždění 10 minut a nemáme ani info!
Š- Ok!

Š- No dobrý den, už máte zpoždění 10 minut a my jsme bez infa.
Š- Dobře Nashledanou.

Š- Je tu za pět minut zácpy
P- Ok

Povídal jsem si s klukama a T/j překvapivě taky, rozumí si s nimi.

H- Už jede!
De- Jo!!!
Da- Konečně!
E- Ja myslel že se nedočkáme
P- Ticho už

Autobus zastavil, já si toho nevšímal a domlouval jsem něco s T/j oba jsme byly zády.

Ji- Hej Paytone pojď si tam dát kufry
P- Už jdeme

Vzal jsem kufry a šel je odnést do kufru. Kluci čekali a pak zavřeli kufr, vlezl jsem do autobusu a zatajil se mi dech. Náš milý řidič byl Harry, ten je všude!

P- Dotkni se jí a si mrtvej
P- Kluci nastupovat!

Vzal jsem T/j za ruku a šel sní dál od řidiče aby na nás neviděl. Kluci si posedali a pak jsme vyrazili.

P- Hej kluci, máte všichni dresy?!
All- Jo!
P- Pojedeme přes dvě hodiny takže ten autobus musí přežít!
All- Jo!

T/j se začala smát a já nechápal proč, když jsem se otočil tak jsem viděl Kubu co vysypal pytlík brambůrků.
Dal jsem mu pohlavek a začal se smát. Nějak jsme přežili celou cestu ale Harry furt čuměl na T/j. Filip chtěl něco ukázat T/j ale upadl mu telefon, T/j se pro něj ohla aby mu ho podala. Bylo jí vidět do výstřihu a Harry ji do něj čuměl přes zrdcadko. To už mi ruply nervy a došel jsem za ním. Stoupl jsem si vedle něj, stál mu. 

P- DO PRDELE JA TI NĚCO ŘEKL!
H- Co?
P- KURVA ŘEKL JSEM TI AŤ JÍ NECHÁŠ NA POKOJI, DO PIČE ZAPOMEŇ NA NÍ! TA HOLKA JE MOJE A JA TĚ NENECHÁM JI NIČIT ŽIVOT! KURVA ŘEKL JSEM TI TO SNAD JASNĚ! POSRAL SI TO A JA TĚ VAROVAL!

Všichni na mě čuměli, nenechal jsem ho nic říct a odešel. Vzal jsem telefon a zavolal na policii, hovor jsem dal naschvál na hlas.

Po- Policie české republiky dobrý den
P- Dobrý den, chtěl bych nahlásit jednoho muže.
Po- Z jakého důvodu?
P- Unesl mojí přítelkyni kterou následně znásilňoval a mlátil.
Po- Dobře, kde se nacházíte?
P- Jedeme autobusem na soustředění, ten muž je řidičem autobusu.
Po- Kde se soustředí nachází?
P- V severní Karolíně ve vile na ulici streetgreen
Po- Dobře pošleme tam hlídku která si následně může přebere, můžu se ještě zeptat jak se jmenujete a kolik vám je?
P- Payton Moormeier, 18
Po- A vaše přítelkyně?
P- T/j Johnson, 15
Po- Dobře, kolik vás je v autobuse?
P- Bez řidiče 12
Po- Dobře to bude vše, na místo teda pošlu hlídku. Kdyby se cokoliv změnilo tak nám zavolejte.
P- Dobré naschledanou
Po- naschledanou

Všichni na mě čuměli ale mně to bylo u prdele. Sedl jsem si zase vedle T/j a věnoval ji dlouhý polibek který mi vrátila.

The lost gril //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat