V devět večer jsme jeli domů, dneska se rozhodl vařit Payton. Převlékla jsem se do Paytonovo trička a kraťasů. Sedla jsem si na gauč a koukala na The act. (doporučuju!) Když jsem dokoukala první díl tak mi Payton donesl večeru, věnovala jsem mu pusu a pak se pustila do jídla.
T/j- Máš to výborný
P- DěkujuKdyž jsme dojeli tak jsem to chtěla jít odnést.
P- Ne!
T/j- Já to chci jít odnést
P- Fuj je to!
T/j- A co jsem nějaký pes?
P- sedni!Sedla jsem si teda, Payton odnesl talíře a pak přišel zamnou. Nakonec jsme šli do pokoje, převlékli se a šli si lehnout do postele. Dívali jsme se spolu na The act.
P- Nebudeš taková máma že ne?
T/j- Hej!
P- Promiň já to tak nemyslel
T/j- Blbečku!Koukali jsme asi na dvě části, pak Payton uslu. Vypla jsem to a lehla si vedle něj, obmotal mi ruku kolem pasu a přitáhl si mě k sobě.
T/j- Miluju tě
P- Já tebe takyDo pěti minut jsme oba usli. Probudila jsem se a běžela na záchod kde jsem zvracela, Pay přišel ke mně a držel mi vlasy. Vyplachla jsem si pusu a šla si lehnout, Pay mi vzal k posteli kýbl. Koukla jsem se na telefon bylo půl druhé ráno, Payton si opět lehl vedle mě a po chvíli jsme usli.
Payton
V sedm ráno mi volal Dylan, šel jsem na chodbu a zvedl mu to.
P- No?
D- Problém!
P- Jakej?
D- Ty jak teď pracuješ
P- No?
D- Děláš toho u mafie
P- No jo
D- Přeřadili tě
P- Kam?
D- Na hlavního mafiána
P- Kurva
D- A další problém
P- Jakej?
D- Musíš odjet
P- Kam?
D- V New Yorku máš tu druhou mafii
P- Tvl kdy mám jet?
D- Zítra
P- Do piči no co já můžu nadělat
D- Tak čau
P- ZduřTipl jsem to a šel si zase lehnout, skvělý teď jsem mafián. T/j se vzbudila asi v 10 ráno, já už neusl.
P- Dobré ráno
T/j- DobréDal jsem jí pusu na čelo a pak se šel převléct, T/j udělala to samé. Udělal jsem nám snídani, seděli jsme naproti sobě a bylo ticho.
P- Zlato?
T/j- Ano?
P- Přeřadili mě v práci
T/j- Kam?
P- Na hlavního mafiána
T/j- Aha
P- Nevadí ti to?
T/j- Ani ne
P- Budu muset odjet
T/j- Kam?
P- Do New Yorku
T/j- Na jak dlouho?
P- To nevímDojedli jsme a já si šel pak zabalit, volali mi že budu muset jet už dnes. V 17:30 jsem se šel rozloučit s T/j.
P- Pa lásko miluju tě
T/j- Já tebe taky, vrať se mi co nejdřívVěnoval jsem ji velkou pusu, prohlédl si ji a pak nasedl do auta a rozjel se směr letiště.
T/j
Když Payton odjel tak jsem běžela zase zvracet, přišli ke mně holky. Koukali jsme spolu na The act, v 22:22 museli odejít. Vzala jsem si na sebe Paytonovo tričko a lehla si do postele. Napsala mu dobrou noc, dal mi jen zobrazeno. Položila jsem telefon a začala brečet, hrozně moc mi chyběl. Z toho pláče jsem usla.
ČTEŠ
The lost gril //DOKONČENO//
أدب الهواةTENHLE POV JE HLAVNĚ Z POHLEDU PAYTONA! Payton se rozhodl pomáhat policii s hledáním pohřešované dívky T/j Johnson. Když ji najde tak se dozví že dívka nemá kde bydlet, nabídne jí aby zůstala u něj a ona bude souhlasit.