j-a jsem-23

120 2 0
                                    

Zavřel jsem dveře a podíval se na T/j kterou jsem si následně přitáhl za boky.

P- Kde jsem to skončily? Jo už vím

Přilepil jsem se jí na rty a začal ji líbat, ona samozřejmě spolupracovala. Když nám došel vzduch tak jsme se odtrhli, teta tu má klíče od auta.

P- Jedeme
T/j- Kam?
P- Nakoupit

Vzal jsem klíče od domu a od auta, T/j šla před barák a zamkla. Já vyjel z garáže kterou jsem pak zamkl ovladačem. T/j si sedla vedle mě do auta a mohli jsme vyrazit. V krámě jsme nakoupili jídlo i nějakou hygienu.

P- Nepotřebuješ vložky?
T/j- Kdyžtak je koupíme potom nějaké mám
P- Dobře

T/j

P- nepotřebuješ vložky?
T/j- Kdyžtak koupíme potom nějaké mám
P- Dobře

Teď jsem si uvědomila že už to budou dva týdny co mám zpoždění. Když se Pay nedíval tak jsem hodila do košíku těhotenský test a schovala ho pod nějaké věci. U pokladny jsem udělala to samé, stoupla jsem si k pokladně a házela nákup do tašek. Když sahala pro test tak jsem Payovi řekla ať mi vezme žvýkačky takže odvrátil zrak od věci co se markuji. Když jsme zaplatili tak jsem vzala účtenku a vyhodila. Daly jsme tašky do kufru samozřejmě že já je nést nemohla a pak jsme jeli zase domů.

P- vybalim nákup
T/j- Ne ty si nesl tašky

Vybalovala jsem nákup, tašku s higienou jsem si vzala do koupelny a vybalila ji tam. Test jsem okamžitě schovala a dělala že nic.

Je 16:30 hodina po tom co jsme přijeli z nákupu. Šla jsem do koupelny a udělala si test, byly tam dvě čárky.

Payton

Šel jsem z ložnice když mě zastavila
T/j.

T/j- P- Payi
P- Ano, co se děje?
T/j- J-á ti m-usim něco ř-ict
P- Ano?
T/j- S-slib mi že s-e nebude-š zlob-it
P- slibuju
T/j- J-á jsem
P- ano?
T/j- T-ěhot-na
P- Coo?
T/j- Ty s-e zlobíš že-o
P- Já budu táta?!
T/j- J-o
P- My budeme mít rodinu

Obejmul jsem ji a věnoval ji velkou pusu, jsem rád že budu táta. T/j mi ukázala test, já jí věnoval další pusu. Šli jsme si lehnout a dívat se na filmy, s úspěchem ani jeden neusl.

P- Za chvíli přijdou
T/j- Oki

Oba jsme se převlékli, rozhodli jsme se pro černo modré mikiny a černé tepláky. Domem se ozval zvonek a my šli otevřít.

P- Ahoooj!
?- Ahoj!
?- Ahoj!
?- Ahoj!
?- Ahoj!
Pa- Ahoj!

Nejdřív mě obejmula Kája (ka), pak Kiki (Kiki) a nakonec i Nelča (N) a Matouš (M) s Pajou. Všichni jsme šli do obýváku kde jsme si sedli na gauč, z kuchyně se vynořila T/j.

T/j- Dáte si něco k pití?
P- Zlato mě vem toho redbulla
M+Pa- Vemte tam něco

Holky se zvedli a šli za T/j do kuchyně.

T/j

Ty tři holky se zvedli a šli zamnou do kuchyně.

?- Já jsem Kája
?- Nelča
?- Kiki
T/j- Já jsem T/j

Holky vzali 3 monstry, 2 Tigery, já vzala redbulla a perlivou vodu. Odnesli jsme to do obýváku a všichni si posedali, já si musela samozřejmě sednou k Payovi.

Ki- A vy jste nejlepší kamarádi?
P- Je to moje přítelkyně
M- Přeju!
Ki+Ka+M- já taky!
T/j- děkujeme

Pay se sklonil k mému uchu

P- Řekněme jim to?

Kývla jsem hlavou a usmála se na ostatní kteří na nás nechápavě koukali.

Payton

P- My vám něco musíme říct
M- No?
P- Já budu táta
Ki- A T/j máma?!
T/j- Jo
Všichni- Přeju!

The lost gril //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat