Ráno mě probudila hrozná zima, vylezl jsem z postele a zatopil. Teplo tu moc dlouho nezůstává ve zdech je pár dír. T/j už byla vzhůru, vzal jsem prkno, hřebíky, kladivo a šel ven. Ze strany kde jsou díry jsem přitloukl prkno a pak šel zase do chaty.
P- Dobré ráno
T/j- DobréVěnoval jsem ji velkou pusu a pak přiložil do kamen, na kamna jsem položil hrnec s vodou a udělal nám čaje ještě jsem namazala jsem 2 rohlíky nutelou. Nasnídali jsme se, oba jsme se převlékli a šli si sednou před chatu. Někdo mi volal, podíval jsem se na telefon máma. (MP)
MP- A-ahoj P-pay
P- Ahoj mami děje se něco?
MP- T-teta Anna
P- Co sní?
MP- Um-řela
P- Ta rakovina ji dostala?
MP- Jo
P- Sakra
MP- Má-m ti říct že jsi z-zdědil ten její domek v ČR
P- Dobře, hele mami já musím jít drž se
MP- PaP- T/j?
T/j- Ano?
P- Jedeme zase jinám
T/j- Kam?
P- Zdědil jsem dům po tetě
T/j- A kde ta chata je?
P- V Česku
T/j- Ty umíš česky?
P- No Trochu jo
T/j- Řekni mi něco
P- jmenuju se Payton a miluju tě
(Jakože doteď mluvili anglicky a to co bude podtržené je česky)
T/j- já tebe taky
P- Ty umíš česky?
T/j- Jop
P- Tak jedeme?
T/j- JopNechali jsme tam v chatě to nářadí a vyjeli, domluvily jsme se s jedním kamarádem že bude čekat na nejbližším letišti co je od nás aby si vzal to jídlo. Rychle jsem koupil letenky na nejbližší let co je za hodinu, odbavily jsme se a udělali všechny potřebné věci. Po hodině se ozval náš let a my nastoupili, dali jsme si telefony do režimu letadla. T/j mi položila hlavu na rameno a usla, já se ještě chvíli díval z okna a pak jsem taky usl. Vzbudil jsem se ke konci letu, T/j si hrála s mými vlasy.
(Odteď budou mluvit česky a to co bude podtržené je anglicky)
P- Baví tě to?
T/j- JopDal jsem jí pusu a pak se díval z okýnka, už přistáváme. Po přistání jsme všichni vystoupily z letadla, my si šli pro kufry a následně jsem si zavolali taxi co nás hodil k domku. Byl krásný, měl jsem to tu jako kluk rád. Měl jsem tu kamarády i kamarádky, jezdil jsem sem každé léto. Zaplatil jsem a pak vyndal kufry z kufru, odnesl je dovnitř. T/j se procházela po domě a zjišťovala kde co je, já dal kufry do ložnice. Jestli někde chci založit s T/j rodinu tak tady, chci aby měly krásné dětství jako já. T/j si prošla celý barák a vrátil se zamnou do obýváku.
T/j- Je to tu krásné
Věnovala mi velkou pusu ze které nás vyrušil zvonek, odtrhl jsem se a šel tam. Když jsem otevřel dveře tak mi spadl kámen ze srdce, na tváři jsem měl naopak úsměv.
?- Ahoj Paytone!
P- Ahoj Pavle!(Pavel- Pa)
Obejmul jsem ho, je to můj kamarád od dětství.
Pa- Co tady děláš?
P- Zdědil jsem to tu
Pa- Aha jsem rád že tě vidím
P- Já taky kde je zbytek?
Pa- Doma
P- T/j!
T/j- Ano?
P- Tohle je Pavel můj kamarád
T/j- Ahoj
Pa- Ahoj, jsem nevěděl že máš holku
P- Teď už to víš
Pa- Sluší vám to
T/j- Děkujeme
P- Co vy na to že dneska všichni u nás?
Pa- Joo
T/j- Asi jo
P- Ok takže v 6 přijďte
Pa- Ok zduř!
P- Zduř
T/j- Ahoj
ČTEŠ
The lost gril //DOKONČENO//
FanfictionTENHLE POV JE HLAVNĚ Z POHLEDU PAYTONA! Payton se rozhodl pomáhat policii s hledáním pohřešované dívky T/j Johnson. Když ji najde tak se dozví že dívka nemá kde bydlet, nabídne jí aby zůstala u něj a ona bude souhlasit.