zanim zaczniemy PROSZE zajrzyjcie na mojego patreona! bedziecie mogli tam znalezc duzo wiecej kontentu I cokolwiek publikuje tutaj, ale dlugo wczesniej!
Link bedzie tu w komentarzach ----->
----------------
Dzien 1
Mam nadzieje, że po dniu wczorajszym Nekosia ma lepszą opinię na mój temat...
Nie wiem czemu dopiero skonczylam wymyslac plan, ale poradze sobie.
No a przynajmniej mam nadzieje.
Nie wymyslilam zbyt duzo, wiec na razie to musi wystarczyc.
-----
Nagle uslyszalam dzwonek budzika, wiec przerwalam pisanie i zamknelam pamietnik.
Podeszlam do sterty ubran w moim pokoju i ubralam sie w moim ulubionym stylu, czyli tak zwanym "co szafa wysra".
I tak nie posiadam zbyt wielu ubran, tylko jakies smieci po mamie i oczywiscie merch dsmp.
Co ja robie ze swoim zyciem?
Pomyslalam zakladajac na siebie czerwono-biala bluze.
Ciekawe czy Nekosia tam jeszcze zyje, czy juz ledwo.
Nawet nie pomyslalam o uczesaniu wlosow, tylko poszlam do kuchni zrobic sniadanie dla mnie i dla Nekosi.
Zeszlam do piwnicy i zauwazylam, ze Nekosia nadal spi.
Mimowolnie usmiechnelam sie, patrzac jak glupiutka dziewczyna spi na dywanie obok lozka w ubraniach zamiast pizamy.
Westchnelam cicho kladac talez z jedzeniem na biorku i podeszlam do Nekosi.
-----
Obudzilam sie czujac zmiane w moim otoczeniu.
Powoli otworzylam oczy orientujac sie, ze przedemna stoi Dreamcia.
A dokladniej trzyma mnie.
A ja jestem w jej rekach...
Co.
- Co ty do kurwy jedzy robisz?! - krzyknelam odruchowo.
- A to ty sie obudzilas juz... Dobra nie wazne, po prostu spalas na podlodze, wiec chcialam cie zaniesc na lozko - Odpowiedziala mi spokojnie.
- Puszczaj mnie teraz, smieciu pierdolony! - krzyknelam - KURWA MAC!!!
Ta druga czesc wykrzyknelam po tym jak pewna psycholka wykonala moja prosbe i zrzucila mnie na lozko. Spojrzalam w jej strone zirytowana, ale ona widocznie nie byla w nastroju na takie rzeczy, bo nawet na mnie nie spojrzala.
- Sniadanie jest na biorku - I to byly jedyne slowa, ktore od niej uslyszalam zanim wyszla i zamknela wszystkie drzwi za soba.
Postanowilam rozpoczac moja poranna rutyne tym samym co zawsze czyli zastanowieniem sie CO TU SIE DO CHUJA DZIEJE.
No ale teraz to przecierz jest teraz moje zycie...
-----
Tutaj piszcie pomysly na rozdzialy --->
Tutaj piszcie pytania do mnie (nie musza dotyczyc moich ksiazek, ale moga) --->
Pytanie na dzisiaj: W jakie gry grasz?
Odpowiedzi do pytania powyzej --->
Slowa: 358
CZYTASZ
Nekosia x Dreamcia 💕💗💚😺Soulmate au🏳️🌈💖🩹🌺
FanfictionTa ksiazka powstala dla zartu, wiec prosze nie brac jej na powaznie! Wszelkie nielogiczne zdania i bledy ortograficzne byly zamierzone! btw mozecie pomoc mi kontynuowac, bo jestem zbyt leniwa by to pisac A no i tak przy okazji, ta ksiazka nie ma na...