Miłość?

25 2 2
                                    

Patreon ---->

‐--

Naprawdę sama niewiedziałabym kiedy był wieczór, dopóki Dreamcia nie przyszła.

Wydawało mi się, że wyglądałam odpowiednio, jednak sama nie wiem co o tym mam myśleć.

...To nie tak, że nigdy nie wiem co myśleć... hehehe...

Nieważne. Zorientowałam się, że Dreamcia tu idzie po krokach słyszalnych w całym korytarzu.

Spojrzałam w stronę jednych z otwierających się, po usłyszeniu przekręcanego kluczyka.

Blondynka weszła do pokoju I uśmiechnęła się widząc mnie.

- Hej Neko-chan! - przywitała się widząc mnie.

-Hej... - próbowałam się uśmiechnąć.

Dziewczyna postawiła komputer jak I przekąski na stole.

- to co chcesz oglądać? - zapytała otwierając cda.

- eh, nie robi mi to różnicy - odpowiedziałam przenoszywszy się z przed szafy na łóżko. (Pan z polaka będzie dumny jak to zdanie zobaczy)

- czyli mam co chcę wybrać? Nawet jakieś tureckie seriale czy anime?

- Weź puść BnHA czy coś, ok?

- No spoko.

---

- Jakie to nudne... - zaczęła narzekać Dreamcia.

- przeproś. To przecież jedne z najlepszych anime! - obraziłam się.

- tak, tak... - przytaknęła monotonnie, a po chwili zasnęła.

Nie zbyt mnie to interesowało, więc kontynułowałam oglądanie, jednak śpiącą już dziewczyna opadła na moje kolana.

Spojrzałam na blondynkę i westchnęłam cicho postanawiając, że zaniosę ją do łóżka, a sama dokończę oglądanie.

---

Poczułam na sobie czyjś wzrok, więc odwróciłam się w tamtą stronę.

Jak mogłam się spodziewać to Dreamcia patrzyła na mnie, jako iż dopiero wstała.

Jak tak myślę to musiał być już ranek.

No i oczywiście mam rację, jako iż jest już 5 rano, a ja nawet nie zmrużyłam oka, ani o tym nie pomyślałam.

No cóż, jakoś nie mam z tym problemu, przynajmniej obejrzałam sobie jakieś anime.

- Cześć skarbie - Przywitała się ze mną ponownie.

- ah, hej! - uśmiechnęłam się delikatnie, po zorientowaniu się, że mówi do mnie (bo do kogo innego?).

---

...Nie chce mi się tego piseć, więc zamiast tego będę was atakować losowymi ciekawostkami na temeat hitlera, czy coś w komentarzach.

Tutaj piszcie pomysly na rozdzialy --->

Tutaj piszcie pytania do mnie (nie musza dotyczyc moich ksiazek, ale moga) --->

Pytanie na dzisiaj: Czy wasza klasa to same zjeby zacofane w rozwoju?

Odpowiedzi do pytania powyzej --->

Slowa: 337

Nekosia x Dreamcia 💕💗💚😺Soulmate au🏳️🌈💖🩹🌺Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz