JK: Hyung nasıl oldu yakıştı mı ?
Thv: Hay sikeyim jungkook aynadan Bakıp kendin karar veremiyor musun !?
JK: Off hyung güzel olduğunu biliyorum sadece bunu senden duymak gururumu okşuyor.
Kurnaz bir gülüş attı o sırada jimin kahkaha atarak konuştu;
Jm: Gururunu mu okşuyor yoksa tam tersi egonu mu ?
JK: Biraz daha konuşursan beni bilmem ama sen buz koyduğun dağılmış suratını okşayabilirsin.
Jm: Ah hadi ama jungkook belki sende evde benim başka yerlerimi okşarsın ha ?
Dalgayla karışık söylediği cümleye karşılık göz devirdi jungkook.
JK: Evet belki senin şaplak yemekten kızarmış kalçalarını.
Hyunjin: Ağggh uğgggh acıdı tanrım !
Felix: Off abartma hyunjin altı üstü kutu kafana düştü !
Hyunjin: Ahh felix öyle deme acıdan bayılacağım şimdi galiba kafamı yardım.
Öpte geçsin he !
Felix: Hyunjin
Hyunjin: Efendim ?
Felix: Senin beynin olduğundan şüphe ediyorum drama king seni
Hyunjin: Hmm demek öyle !
Romantik bir biçimde söylediği cümleyle felixe doğru yaklaşmaya başladı.
Felix: Hyunjin ? Napıyon lan gevşek !
Bana mı yürüyon koşu bandı !Hyunjin: Hay sikeyim içinden amazon çıktı amk.
Önce kral falan de sonra naz yap ama böyle olmaz be güzellik !
Felix: Sus sana bi şaplağı çaktımı görürsün anyayı konyayı
Soobin: Sizin şuan ne yaşadığınızı anlasam dişimi kırıcam gerçekten
Ve lütfen yeonjun artık bırak şu oyuncağı içi dışına çıktı ya
Yeonjun: Uff be tamam.
Yeonjun elindeki oyuncağı soobinin kafasına fırlatarak ayağa kalktı.
Joon: Neyse hadi çıkalım şuradan artık,adamlar bizden korkuyo resmen aşiret gibi geziyoruz ortada.
Jin: Ben demiştim size aşiret gibi topluca gitmeyelim çiftlere ayrılalım diye.
Joon: Normalde jinin ürettiği fikirler ne kadar saçma olsa da bu sefer haklı bence ikili ikili gezelim sonra bir yerde yine toplanırız.
Jm: Evet mantıklı , o zaman ben taehyungla geziyorum.
JK: *Hoşt lan kopek* Ne alaka jimin, bir kere taehyungla benim yarım kalmış işlerimiz var onları halledicez.
Jm: Hayır ya umurumda değil hep sen geziyosun taehyungla bir kere de ben gezsem ne olur ?
Thv: Bence biz üçlü gezelim ha
Jm: Hayır
JK: Hayır
Thv: o zaman ben tek giderim siz ikiniz gidersiniz bence böyle daha iyi.
Jm: Hayır !
JK: Daha da hayır !
Yeonjun: Aissh karar verin artık ya
Felix: Mantıken biz 11 kişiyiz çiftlere ayrılınca bir kişi boşta kalıcak önce herkes kiminle gideceğini söylesin.
Soobin: Ben yeonjunla giderim.
Hyunjin: Ben felixle giderim zaten göz koymayın benim felixime !
Joon: Jin ile ikimiz.
Yoongi: Hoseok 5 dakikaya burada yani bende doluyum.
Thv: Ve anlaşılan sona biz üçümüz kaldık, hadi ama 3 kişi gitmekten bir zarar gelmez kabul edin.
JK: Ah tamam.
Jm: Tamam ama o zaman biz biraz gecikicez çünkü ben sinemaya gitmeyi planlıyordum.
Sizin için sorun olmaz değil mi ?
Bize dönerek sorduğu soruya sorun yok dercesine başımı salladım jungkook da bu durumdan rahatsız görünmüyordu.
Hoseok: Ben geldim !
Yoongi: Sonunda hoseok neden bu kadar geciktin ?
Hoseok: Yanımda bu miniği getirdim de ondan.
Diyerek arkasındaki 9-10 yaşlarında gözüken erkek çocuğunu kucağına aldı.
Thv: Bugün zor geçecek desene yoongi hyung.
Yoongi: Hemde nasıl !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend ( TAEKOOK +18 )
FanfictionJeon jungkook kendini gecenin sonunda her zaman en yakın arkadaşı kim taehyungun evinde buluyordu. Smut + argo Texting + düz yazı +18 içerikler Tae (🔝) Jungkook( bottom )