4~

963 20 2
                                    

Jk: Jimin !

Bekle jimin !

Jm: Meşgul olduğumu görüyorsun jungkook neden inatla peşimden koşturuyorsun.

Jk: Bence ikimizde nedenini çok iyi biliyoruz.

Jm: Suçunu bilmene sevindim jungkook !

Jk: Ne yani taehyungla öpüştüğüm için suçlu mu oldum şimdi !

Jm: Öpüşmeniz umurumda değil, bunu benden neden sakladınızki

Öpüşmek için mi çıktınız dışarı bu kadar oyun oynamaya ne gerek vardı ki !

Jk: Bak jimin bunlar senin bilmediğin ve öğrenmemen gereken konular-

Jm: Hah ! Benim öğrenmemem gereken konularmış bak sen !

Jk: Taehyungla aramızda olan aramızda kalır jimin, bu seni ilgilendirmez.

Jm: Taehyungla aranızda bu kadar önemli ne olabilir ki ?

Jk: ikimizde bu konuda neler olduğunun farkındayız bence.

Jm: Ah evet seni bilmem ama ben taehyungun seni cinsel ihtiyaçları için kullandığından haberdarım, bence bu konuyu sen bunu fark edince konuşalım ha !

Jk: Sen bunu-

Jm: Ne zannettin ha ! Senin aksine taehyung daha ilk günden bana bundan bahsetti.

Jk: Birlikte olmaya başladığımız zamanlarda mı ?

Jm: Evet, uzun zamandır biliyordum.

Sikeyim ! Taehyungla bundan kimseye bahsetmeyeceğimiz konusunda söz vermiştik dahası onunla o kadar jimine bir şeyleri belli etmemek için rol yapmıştık ?

Bu siktiğimin herifinin derdi neydi neden anlattıki jimine !

Onu bu kadar mı önemsiyordu , belkide öğrenince kalbi kırılmasın diye aramızda basit bir ilişki olduğundan falan bahsetmişti.

Jm: Bak jungkook, seninle açık konuşmak istiyorum. Taehyungla siz birlikte olamazsınız taehyung sadece vücudun ile ilgileniyor bunun farkına var.

Taehyungun sevgilisi olduğunda ne yapacaksın ? Onun umurunda olmayacaksın sanki hiçbir şey olmamış bırakacak seni.

Jk: Yeter jimin, terk edilip edilmemek benim kararım buna karışma ve bu konuyada burnunu sokma bu taehyung ve benim aramda.

Yine de sen benim arkadaşımsın seninle aramın bozulmasını istemiyorum hemde bu kadar bir konu için bunu boşver ve beni affet lütfen.

Jm: Sana küs değilim kookie sadece ah biraz kırgındım anlarsın ya neyse benim arkadaşım bekliyor gitmem gerek acelem var derken geçiştirmeye çalışmıyordum görüşürüz.

Yanaklarıma öpücük bırakıp koşarak binadan çıktı.

Şimdi sıra şerefsiz taehyungdaydı.

1 saat sonra

Thv: Jungkook sana söylemedim diyorum ya

Jk: Jimin yalan mı konuştu taehyung söylemişsin işte !

Thv: sikeyim !

Kendi kendine sinirli bir şekilde küfürler savurup yanıma yaklaştı.

Ah tanrım hayır yapma sakın,tabi yaptı. Ellerini yanaklarıma yerleştirip yavaşça okşamaya başladı ve burnunu burnama sürttü hafifçe.

Bu hareketlerine deli oluyordum sert hali bir yana dursun bu yumuşak tavırları beni kendimden geçiriyordu.

Thv: Bak güzelim, jimini ikimizde çok iyi tanıyoruz sence aramızdaki ilişkiyi daha önce bilse bu yaygara daha önce kopmaz mıydı ?

Ona aramızda ki ilişkiyi bizi gördüğünde açıkladım gerçekten.

Hem ben seni bu kadar özlemişken yanıma geldin diye sevinirken açtığın konuya bir bak !

Sinirliymiş tavrı takınmasıyla bu tatlı haline kısık bir kıkırtı bıraktım.

Ellerimi yavaşça boynuna sarıp gülümsedim başımı yavaşça sağ omzuma yaslayıp dudaklarımı dişlerim arasına kıstırdım.

Yanağımdaki ellerinden biri yavaşça belime doğru inerken diğeri dudaklarıma ilerledi ve dudaklarımı yavaşça okşadı.

Thv: Ahh bu kırmızılıkları ne kadar özlemişim, inandın mı bana güzelim affediyor musun beni hiçbir suç işlememiş olsamda ?

Jk: Gelecekte işleyeceklerine say.

Thv: O da ne demek şimdi ?

Jk: Çünkü gelecekte beni bırakıp gideceksin ve ben seni o zaman asla affetmeyeceğim !

Thv: Güzelim bu dediklerine kendin bile inanıyorsan ya aptalsın ya da deli.

Elleri yavaşça bacaklarıma indi ve beni kucağına aldı.

Thv: Senin gibi bir güzelliği bırakmak için dünyanın en salak insanı olmak gerek.

Sözü biter bitmez dudaklarıma yapıştı.

Best Friend ( TAEKOOK +18 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin