Elimde ki telefonu kenara bıraktım ve iç çektim.
Jungkook: Ne oldu ?
Arkama yaslandım ve derin bir iç çektim.
Taehyung: Şirketten mesaj geldi.
Jungkook'da anladığını belirterek başını salladı.
Taehyung: Video çekmemiz bile insanlara dert oluyor.
Jungkook: Gereksiz yere telaş yapıyorlar.
Taehyung: Namjoon hyung'dan bile azar işittim.
Jungkook: Namu hyung azarlamakta haklı, sonuçta bizim işittiğimiz azarın iki kat fazlasını işitiyor.
Gözlerimi kapattım ve ofladım.
Taehyung: Herkese söyleyelim artık ya,bilsinler. Saklamaktan gerçekten yoruldum.
Jungkook: Bende ama-
Taehyung: Ama falan yok jungkook. Ne biliyor musun,Artık hayranların bile ne diyeceğini düşünmüyorum. Şan,şöhret umrumda değil.
Yavaşça bana yaklaşarak başını omzuma koydu.
Jungkook: Haklısın bebeğim,ben de artık seninle çekinmeden birlikte vakit geçirebilmek istiyorum. Gerçek sevgililer gibi.
Yavaşça elini tutup ona şefkatle baktım. İkimizde sıkılmıştık gizlenmekten, artık sevgimize saklamak istemiyorduk.
Diğer insanlar sevgilileriyle el ele gezerken biz yan yana gezsek insanlar linç ediyordu. Ne vardı yani eşcinsel olmamızda ? Kalbimiz yok muydu bizim,sevmeyi hak etmiyor muyduk ?
Taehyung: önce bizimkilere açıklayalım herşeyi sonra alıştıra alıştıra hayranlara açıklarız.
Jungkook: Peki şirket ne olacak ?
Taehyung: Bunları düşünmeyeceğiz eğer düşünürsek bizim için daha zor olur.
Jungkook: Haklısın,o zaman yarın ilk iş bizimkilere herşeyi anlatalım.
Başımı salladım ve elini sıkıca tuttum.
Taehyung: Seni sevmekten korkmuyorum jungkook, lütfen sende beni sevmekten korkma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend ( TAEKOOK +18 )
FanfictionJeon jungkook kendini gecenin sonunda her zaman en yakın arkadaşı kim taehyungun evinde buluyordu. Smut + argo Texting + düz yazı +18 içerikler Tae (🔝) Jungkook( bottom )