11~

483 18 0
                                    

Jk:Hoşgeldin.

Sarılmak için ileri atıldığımda geri çekildi.

Thv:  Pek de hoş gelmedim sanırım ?

Jk: Çok takma sadece yorgunum.

Kapıyı girmem için açık bırakarak içeri geçti.

Kapıyı kapatıp içeri geçtiğimde konuştum.

Thv: Yorgunluğunu gidermemi ister misin ?

Bana cevap vermeyip mutfağa ilerlediğinde sinirlenmeye başladım ve kalkıp peşinden mutfağa geçtim.

Thv: Neyin var jungkook ?

Jk: Birşeyim yok taehyung dedim ya sadece yorgunum.

Thv: Jungkook-

Jk: Sıkıldım taehyung buna daha fazla dayanamıyorum !

Thv: Neye dayanamıyorsun güzelim,sakin ol.

Jk: İnsanların ikimiz hakkında dediği şeylere herkes uzak durmamızı istiyor !

Gözlerinin dolduğunu görünce yüreğim sızladı hızlıca yanına gidip ellerini tuttum ve konuştum.

Thv: Güzelim herkes bizi desteklemek zorunda değil ki hem biz de onlara göre hareket etmek zorunda değiliz.

Ben seni gerçekten seviyorum ve böyle saçmalıklar yüzünden aramızın bozulmasını istemiyorum.

Jk: Üzgünüm taehyung niyetim seni kırmak değil ama şimdilik birlikte görünmesek daha iyi.

Thv: Ama-

Jk: Senin burda olman doğru değil en iyisi sadece bizimkilerle görülmek.

Thv: Jungkook bir de daha görüşmeyelim de tam olsun.

Jk: Eğer bu olaylar devam ederse onu yapmak zorunda bile kalabiliriz.

Thv: Aslında belki de haklısın zaten birbirimizi ihtiyaçlarımız için kullanmamız da iğrençti.

Jk: Ne ?

Thv:  Jungkook bundan böyle seninle arkadaşlık dışında cinsel olarak bir ilişkimiz olsun istemiyorum.

Sana bağlı kalmak yorucu bende birini sevip ona bağlanmak istiyorum anlıyor musun ?

Jk: B-ben-

Thv: Birşey demene gerek yok bu fikri ortaya atan sendin zaten.

Jk: Ben öyle demek istememiştim !

Benden ayrılmanı istemiyorum.

Thv: Jungkook zaten sevgili değiliz ne ayrılmasından bahsediyorsun sen ?

Jk: Ya istediysem

Thv: Ne istedin ?

Jk: Seninle sevgili olmayı.


Best Friend ( TAEKOOK +18 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin