~15

183 7 1
                                    

Uzun zaman sonra merhaba ! Bu fic'i tekrar yayınlanamamın zamanının geldiğini hissettim ve burdayım. Uzun zaman olduğu için biraz göz gezdirdim ve 11. Bölümden itibaren isimlerde değişiklikler yaptığımı fark ettim. Zaten fic'i kaldırmamın sebebi yazmaktan yorulmuş ve sıkılmış olmamdı ama şimdi bomba gibi dönüyorum. Yaptığım hataları düzelterek olay örgüsünü devam ettireceğim umarım hoşunuza gider ve sizi rahatsız etmez.

❤️‍🔥

Yeonjun: Soobin yapma diyince yapma be kardeşim !

Yeonjun sonunda sinirle soobinin ensesine hafif bir şaplak geçirdi. Jungkook,soobin,yeonjun,felix ve hyunjinle birlikte dışarı çıkmıştık. Gezerken içecek almıştık ve soobin içeceğini inadına höpürdeterek içiyordu.

Soobin: Tamam ya vurma,yapmıyorum daha.

Jungkook: Biz böyle keyifli keyifli geziyoruz ama her an yakalanabiliriz diye korkuyorum ben.

Jungkook'a baktım ve iç çektim, haklıydı. Hepimiz her an yakalanabilirz diye dört dönüyorduk resmen.

Hyunjin: Harbi bu konu beni de geriyo ya.

Felix: Tek sıkıntı yakalanmamızda değil ki, çiftler halindeyiz net skandal çıkar.

Yeonjun: Yapmayın şöyle ya ! Zorla huzur buluyoruz zaten,germeyin ortamı.

Başımı yeonjun'u onaylayarak salladım. Haklıydı,korktuğumuz için rahat rahat dolaşamıyorduk bile.

Taehyung: Yeonjun haklı,rahat olun gerilmeye gerek yok.

Aniden yeonjun bize döndü ve heyecanla konuştu.

Yeonjun: Çözüm bende.

Ardından cebinden telefonunu çıkartıp bir şeyler yaptı ve soobine verdi.

Yeonjun: Abiniz boşuna tik tok kullanmıyor ya,tik tok çekeceğiz.

Kaşlarımı çattım.

Taehyung: Çiftler halinde buluştuğumuzu biz mi yayalım yani ?

Yeonjun başını olumsuzca salladı.

Yeonjun: Tam olarak öyle değil. Çiftler halinde çekmeyeceğiz,ilk olarak jungkook,felix ve ben çekeceğim.

Felix: Aynen bu mantıklı, yine hep birlikte olduğumuz ortaya çıkacak hemde bunu biz yayacağız ama bizi linçleyemezler.

Başımı anladığımı belirtircesine salladım ama sonra felix'e döndüm.

Taehyung: Bence jungkook senin yerine hyunjinle aynı kadrajda olmalı. Son zamanlarda insanlar seni ve jungkook'u bile shipliyor.

Yeonjun: Aynen, öyle yapalım o zaman.

Ardından önce onlar video çektiler sonra biz çektik.

Yeonjun: Bunları eve geçince yayınlarım, güvende olalım.

Jungkook: Bunu da hallettiğimize göre bir şeyler yiyelim mi ? Ben acıktım.

Hyunjin: Bende acıktım.

Soobin ve yeonjun bizi reddetti.

Soobin: Yarın provamız var biz artık ayrılalım. Bugün güzeldi, başka zaman tekrarlayalım.

Yeonjun: Harbi güzeldi bugün, görüşürüz yine. İyi bakın kendinizi.

Vedalaştıktan sonra soobin ve yeonjun el ele tutuşarak yanımızdan ayrıldılar.

Felix: Bizde mi gitsek ya saat geç oldu ?

Jungkook: Hep birlikte bir şeyler yiyelim öyle gidin ya,hem hyunjin de acıkmış.

Hyunjin: Acıktım valla,bi iskender gömsek hiç fena olmaz.

Felix: Bu çocuğun aklı fikri yemekte ya.

Taehyung: İyi bari bir şeyler yiyelim öyle gidersiniz.

Best Friend ( TAEKOOK +18 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin