SSellammm ben MAVKAAAAAAAAAAA. şaka şaka buradasınız çünkü bu bölmü okicanız ;D hadi başlayalım o zmn. Garip bir başlangıç oldu.
Küfür: VAR.
...
⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓
⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓⛓
*Ermenistan'ın Ağzından*
Oww shit. Türkiye kardeşine falan vursa ne ironik olurr. Vursun, film gibi izlerim. Neyse. Azer anlatıyor bakalarım 4 kişiyle yatma dışında ne varmış.
İsrail: e anlat Azer? sen istedin ya
Türkiye: İstediği zaman anlatır.
Azerbaycan: ..Sen ne biliyorsun mesela?
Türkiye: hm 2 kişiyle sapıklık yapmış. Şerefsiz. Seninle ilgilenmedi. bu kadar.
Kendini yırtarak söylüyo sanki. Biraz sakin biraz relaxx... YADA HADİ KAVGA EDİN. VURUN BİRBİRİNİZE ÖLDÜRÜN! Axaxaxaxa
İsrail: baya da bilgi biliyorsun he?
Azerbaycan: işte o 4 kişiyle yattı...
Türkiye: (...) başka?
Azerbaycan: Sanki sevgili değilmişiz gibi beni umursamıyor.
Türkiye: ona soru sorduğunda noluyor.
Azerbaycan: sadece gidiyor..
Türkiye: ...
Uuuuuuuuuuuu ortam iyice gergin olmaya başladııı!~ İsrail bile artık gülmüyor yani o derece farkında durumun.
Azerbaycan: öhm taciz ediyor.
İsrail: O tecavüz ama orana burana dokundum o kadar?
Azerbaycan: Tecavüz işte herneyse..
İsrail: hmm aslında, sana yavşaklığım oldu tabi ;)
Azerbaycan: üffff...
İsrail: Aslında bi açık ara bulsam. Seni arka oda da bi güzel becerirdim ama, hayat işte..
Azerbaycan: Sen bunu doğum günümde istemiştin.
İsrail: Ha yoksa sevişirdik öyle mi? hahahah~
Ermenistan: burda 2 kişi daha var..
Azerbaycan: hem ne diyon amk defolup gitsene
Türkiye: Yok ya, kalsın bence. Ne güzel anlatıyor~..
İsrail: heh baaak abinde izin verdi. Böyle sürekli "kisss" yapıyoduk hatırlıyor musun? İşte o günleri özlediğimden bana geri dönmen için yalvarıyorum.
Azerbaycan: ...
Türkiye: hmm?~
Öhm, İsrail'in çok mükemmel relax bir sapık olduğunun farkındayız artık. Türkiye'nin o sakin bakışları daha da geriyordu ortamı. Bunu Azer'de fark etmiş olacak ki sustu. Ama APTAL. İsrail. Hala göremiyor. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRR.
İsrail: sonra-
Kazakistan: Size çay getirdiiiiiiiimmm! Ne konuşuyonuz?
Türkiye: ahah ne iyi ettin Kazakçığım. Otur sende dinle.
Kazak boşluk olan yanıma oturdu tedirginlikle. Sonra beni dürttü.
Ermenistan: ne?
Kazakistan: abime ne oldu?.. ayrıca.. Azer falan niye bu kadar gerginler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ametürk countryhumans ship
Teen FictionBu hikâye insan yaşamına benziyor yatılı okula gidiyorlar ama biraz farklı..smut