Hg.
Azer Türki yi affetmiyor haberiniz olsun karşim. :).
Küfür: yok galiba fazla koymayacağım bu bölüme
------------------------------
*Türkiye'nin ağzından*
...
Ne diyim. Bu acıklı konuşmaları yapmış olmasaydı büyük ihtimal sözünü bölerekten hayır derdim ama-... Herkes ikinci bir şansı hak eder ya. Dimi Azer?.. Beni af eder misin?
Amerika: 2. şans... lütfen Türki
Türkiye: e-... evet yani sanırım. Çok acıklı konuştuğun için sanırım kalbime dokundun Ame
Amerika: evet! Evet! Evet... huh...
Kafasını omzuma koydu ve bana alttan eğilerek yavaşça sarıldı. Bende kafasını okşadım. Bilmiyorum ama sanırım bir gizli özlem gideriyordum. Amerikayı bu denli özlediğimi sanmazdım ama böyle davranan birini özlemişim.
Amerika: oho vaov. Okşaman içimi rahatlatıyor...
Türkiye: Yavru köpecik~ ahhaha kjdfngkjn
Amerika: köpecik mi?
Kafasını kaldırıp bana baktı. Biraz kıkırdayıp doğruldu ve benden uzun olduğunu kabaca gösterdi.
Amerika: öpmek?
Türkiye: hm? ne? ney?
Amerika: sormaya üşeniyorum huffff...
Kolunu göğsüme bastırdı ve dudaklarımızı buluşturdu. İterdim ama yapmadım, bırakıyım mutlu anını yaşasın. Gözünü kapattı ve değişik bir kaç ses çıkardı.
Amerika: mm~.. Bu öpücükleri özlemişim...
Türkiye: tamam tamamm 2. şansını zorlama ama
Amerika: zorlamayacağım. Söz
Türkiye: ama şimdi izninle Azerbaycan'a bakmam gerekiyor
Amerika: neden.
Türkiye: kardeşlik meselesi boşver sen.
Amerika: pekiii...
Kenara çekildi ve bana yol açtı. Bende hızlı adımlarımla odadan çıktım. Şimdi Azer'i nerde bulabilirdim... Durmadan yürüyordum ve gözümü etrafa odaklamıştım. Sadece Azer'i bulmam gerekiyordu. Biraz daha ilerledim. Koridoru döndüm, döndüğüm gibi birine çarparak üstüne düştüm.
Yunanistan: ARGH! K-K-ASIĞIMA BASTIRIYORSUN!
Türkiye: pardon! pardon.
Dizimi çektim hızla. Yanlız sesi o kadar inceydi ki. Ağladığı belli.
Türkiye: ağladın mı sen
Ayağa kalkıp elimi uzattım, belki tutup kalkmayı akıl eder diye. Ama oralı olmayıp yarı ağlaya yarı sinirli bi şekilde elime vurdu ve kendisi kalktı.
Yunanistan: s-sanane.
Türkiye: aynen banane amına koyim hadi bay bay.
Yunanistan: ne?
Yanından sıyrılıp devam ettim. Bana bakakalmıştı. Pff sjfngkdgh. Koridordan düz ilerlemeye başladım. İleride... İsrail ile Azer vardı. Ama İsrail bitkin gibi gözüküyordu neden bilmem. Neyse mevzu bu değil Azer'i gördüğüme sevinmiştim... Yanlarına gittim. İsrail yan bi bakış attı bana. Azer ise beni görmemiş gibi davran-...dı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ametürk countryhumans ship
Подростковая литератураBu hikâye insan yaşamına benziyor yatılı okula gidiyorlar ama biraz farklı..smut