26. Bölüm 🤜Fights🤛

1K 47 423
                                    

Selam amk. Sövün bana ihtiyacım var.

Küfür: var amk.

------------------------------------------------------

*Türkiye'nin ağzından*

Amerika bunu... sadece benimle olmak için... anlamıyorum. Şuan ki duygu değişimim çok fazlaydı. Sinirli miyim, üzgün müyüm, umursamıyor muyum..? Şaşırmış olduğum kesin zaten. Bunun zorla sevdirme olduğunun nasıl farkında değildi... Bi insanın iletişime geçmesini önlüyorsun ve sadece kendinle konuşmasını istiyorsun. Başka kimseyle ilgilenmesin ha? Öyle dünya oluyor mu Ame?

Türkiye: Azer...

Bir elimle Azerin elini tutup ayağa kaldırdım yavaşça. Amerika ise bana her an bir şey yapacakmışım gibi bakıyordu. Ben ise sadece Azere sarıldım. Kafamı omzuna koyup gözümü kapattım. Sakinleşmeye ihtiyacım vardı..

Azerbaycan: söylemek istezdim ama...

Nefes verdi. Biraz bekledikten sonra kulağıma çok sessizce fısıldadı.

Azerbaycan: b-bana kızma...

Türkiye: hm

Azerbaycan: Amerika bize senden uzak durmamızı üstüne basa basa söyledi...

Türkiye: size?

Azerbaycan: Kazak, yunan israil kim varsa...

Türkiye: ---

Yavaşça Azeri bıraktım ve iki omzunu tuttum. Yüzüne baktım. Benden korkuyormuş gibi gözüküyordu.

Türkiye: seni seviyorum.

Azerbaycan: b-bende yani ama-...

Amerika: veda konuşması mı ne? Savaşıcak mıyız? Ölcek misin?

Türkiye: Azer gidebilirsin.

Azerbaycan: ....

Ağzını açamıyordu. Sinirden ne yapıcağımı bilmiyor gibiydim. Cidden şuan ne varsa Amerikaya dalmak istiyordum. Omzunu bıraktım. Ama ilerlemedi.

Türkiye: gide-bilirsin... yani git... bu oda dışındaki herhangi bir yere git...

Amerika: bende gideydim de neyse

Azerbaycan: i-iyi misin?

Türkiye: evet git.

Yavaşça döndü ve kapıyı açıp çıktı. Kapıyıda kapattı. ... Amerikaya döndüm.

Amerika: beni sikecek gibi bakıyorsun

Türkiye: s-seni sikik.

Amerika: hah? Sesin titriyor? Ağlıyor musun

Türkiye: a- ha... ...

Gözlerimi tamamen açtım. Fark ettiğim bir şey daha vardı... ben niye evet dedim. Niye? N-niye?.. ağlamak üzereyim. Hem sinirden hemde her şeyin kombo olarak üzerime yağmasından. Sinirli ve ağlamak üzere olan suratımla yatağa oturdum ve ellerimi alnıma koydum.

Türkiye: b-ben aptalım.. fark etmiştim oysa... aptalım...

Amerika: ha ne? Ne diyon

Ellerimi alnımdan indirip Amerikanın gözlerine baktım.

Türkiye: a-ahahah ciddi misin Ame? O-onca yaptıklarından sonra bu kadar mı umursamazsın hah?

Amerika: Onca yaptığım şey? Ayrıca beni korkutmaya başlıyorsun kendine gel...

Kıkırdamaya başladım. Aynı anda da gözlerimden yaş akıtmaya. Delirmiş gibi hissediyordum. Tamamen.

Amerika: T-Türkiye?

Ametürk countryhumans shipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin