Affet Beni

1.1K 38 19
                                    



(Kardeşlerim dizisinin 58.bölümünden sonrasının devam hikayesidir )

Aybike sinirle berke yok ol demişti ama akşam olmasına rağmen berkten hala bir ses  gelmeyince merak etmeye başlamıştı.Zaten pişman da olmuştu aybike.İnatla berki aramaya devam etti ama telefonlarına karşılık veren olmadı .. Ona çok yüklendiğinin farkındaydı kendini suçlu hissediyordu, hem de berkin yanlış davrandığını bilmesine rağmen.Düşündü kendini berkin yerine koydu . Onu şimdi daha da iyi anlıyordu ama berk telefonlarını hala açmıyordu .. Daha fazla dayanamadı evdekilere asiyelere gitmem gerekiyor canı sıkkınmış bu gece belki de onlarda kalırım beni merak etmeyin diyerek evden çıktı . Yolda asiyeyi aradı durumu anlattı bizimkiler ararsa yalanıma ortak olur musun diye rica etti .Asiye yalan söylemeyi sevmeyen biriydi ama aybikenin de ne kadar arada kaldığını anlayınca kıyamadı kuzenine tamam ben idare ederim seni sen berki bul ve ona destek ol dedi .Aybike asiyeden de aldığı destekle berki aramaya başladı. İlk evine gidecekti çünkü berki tanıyordu üzgün olduğunda genelde odasında müzik dinler yatardı dışarı çıkmazdı.Berklerin evine geldiğinde tam da tahmin ettiği gibi berkin odasının ışığı yanıyordu berk odasındaydı ama bir sorun vardı aybike berkin yanına nasıl gidecekti evde annesi de vardır kapıyı çalsa aybikeyi içeri asla almazdı ayla ... İçeri girebilme yollarını ararken kenarda duran merdiveni gördü. Düşme riskine rağmen merdiveni cama dayadı ve berk için tırmanmaya başladı.Berk yatağında dümdüz yatıyordu müzik bile açmamıştı. canı o kadar sıkkındı ki sevdiği müziklere bile tahammülü yoktu. Aybike cama iki kere tık tık yapınca berk hemen sesi duyup cama koştu.Aybikeyi camda görünce çok şaşırmıştı aslında bir o kadar da mutlu olmuştu ama belli etmek istemiyordu. Senin ne işin var burada dedi.Aybike de istersen ben buradan düşüp bir yerlerimi kırmadan içeri al da içeride konuşalım sevgilim hıı dedi. Berk gülerek aybikeyi belinden yakalayıp tek hamlede içeri aldı. Berkin fiziğine göre aybike minicik kalıyordu bu yüzden aybikeyi kucağına almak bir yere taşımak zor olmuyordu berk için .Aybikeyi içeri aldıktan sonra ciddileşti.. Ne yapıyorsun burada ayrıca kafayı mı yedin camdan tırmanmak ne aybike dedi .Aybike de ekledi ne yapabilirim berk telefonlarımı inatla açmıyordun sana söylemek istediklerim vardı.. Ben de mecburen evine geldim. Annen içeri almazdı beni başka seçeneğim de yoktu,merdiveni cama dayayıp tırmandım işte .. Hem sen de benim camıma tırmanmıştın hatırlatırım. Demek ki sevgilimi örnek alıyorum. Aybike bunları söylerken o kadar tatlıydı ki şuan berk çoktan affetmişti bile sevgilisini ama yine de belli etmiyordu. Aybike senin odan 1.kattaydı burası 2. kat bu detayı atlıyorsun ayrıca konuşmak istemiyorum isteseydim telefonu açardım zaten dedi .Aybike hemen devam etti hııh  işte ben de o mevzu yüzünden geldim aslında berk .. Bugün ağır konuştum sana .. Sen gittiğinden beri içim içimi yiyor konuşmak istemiyorsan bile sadece beni dinle lütfen dedi.. Berk de gözleriyle onay vererek tamam dercesine gözlerini kapatıp açtı sonra gel oturalım diyip yatağını gösterdi .Aybike yatağa oturdu berkte odanın kapısını kitleyerek aybikenin yanına oturdu ve anlat dinliyorum dedi. Aybike devam etti berk nasıl başlayacağımı bilmiyorum ama önce özür dilerim bugün söylediklerim için... O an o kadar korktum ve sana sinirlendim ki anlık öfkeyle sert konuştum biliyorum .. Sonra düşününce sana da hak verdim.. Babanın ölümüne sebep oldular ve çok öfkelisin çok da haklısın ... ama sevgilim ..diye cümlesine devam ederken berkin elini tuttu ve gözlerinin içine bakarak .. ama sevgilim  bunu sana olaydan önce de söyledim bu öfken sana zarar verir diye söyledim yine de aynı düşünüyorum. Asiyenin suçu yoktu ona zarar verebilirdin veya biz de zarar görebilirdik .Bana bir şey olsaydı ya da sana ... Berk hemen lafa atladı kendime zarar versem umurumda olmazdı da sana bir şey olsaydı kendimi asla affetmezdim sensiz ben yaşayamam ki .. sadece sen kaldın zaten ... Berkin gözleri dolmuştu gözünden akan yaşlar süzülmeye başladı yanağına doğru .. ve konuşmasına devam etti.. haklıydın öfkeyle hiç bir yere varamam sadece çevreme zarar veriyorum .. hatalıydım ben de özür dilerim .. Aybike berkin gözyaşlarını eliyle sildi ve ekledi ben de sana karşı bu kadar sert davrandığım için tekrardan özür dilerim berk.. öfke konusunda da anlaştıysak bundan sonra hep senin yanında olcağımm hepp ... ve ekledi barıştık de mi ?? berk gülümsedi ve aybikenin yanağını öptükten sonra sıkıca sarıldı barıştık tabi ya barıştık.. ben zaten küs kalamam ki sana ...Tam çiftimiz için mutlu son derken ayla geldi berkk berkk kapıyı mı kitledin sen açsana oğlum napıyorsun diye söylenmeye başladı.Aybike nereye saklanacağını şaşırdı. İkisininde eli ayağına dolaştı adeta. sonra berk dolabın arkasına sakladı aybikeyi ve kapıyı açtı ne var annneee ne var diye.Ayla da oğlum sütünü getirdim de kapın niye kitli yeni yeni yeni adetler çıkarıyorsun berk .. berk ise sadece annesini bir an önce gönderme derdindeydi aylanın dediklerini duymuyordu bile. Tamammmm sağ ol annem alayım ben sütümü hadi iyiii gecelerrr diyip kapıyı tekrar kapattı ve derin bir oh çekti .Aybike ise köşede gülmemek için zor duruyordu. Aylanın gittiğini duyunca saklandığı yerden çıktı oyy oyy sevgilimm gece sütünü içmemiş mii diyerek gülüyordu.Sonra yatağa tekrar oturdular berk de dalga geçmeyiniz aybike hanım lütfen diyip gülmeye başladı sonra sütün yanındaki kurabiyeyi süte batırıp al bakalımm aç ağzını diyip aybikeye kurabiye yedirdi.Aybike kurabiyeyi yedikten sonra hımm ağzınızın tadını biliyormuşsunuz berk bey çok güzelmiş kurabiye dedi. Sonra tekrar göz göze geldiler sıkıca sarıldılar birbirlerine.Araları düzeldiği için ikisi de o kadar mutluydu ki... ve birbirlerine sarıldıklarında kendilerini o kadar güvende hissediyorlardı ki ellerinde olsa zamanı durdururlardı ve sonsuza kadar öyle kalırlardı.Ama bir de gerçekler vardı tabi .. Berk sordu aybike sormayı unuttum da sen nasıl geldin evdekiler nasıl izin verdi ?

Aybike :  Asiyelere gidiyorum diyerek izin aldım asiyeyi de aradım o da yalanıma ortak oldu öyle hallettim.

Berk : Yaa benim akıllı,güzel,vahşi,manyak  sevgilimm

Aybike: (gülerek ) off berk ya kaç kere dedim bin tane sıfat eklemene gerek yok diye aşkım ya 

Berk : Ne yapabilirim sevgilim tek bir sıfatla anlatılamayacak kadar mükemmel ...

Sonra gülüştüler..Berk aybikeye dönerek  sevgilim saat baya geç oldu sıkıntı olmasın sizinkiler merak etmeden  götüreyim seni eve dedi.Aybike ekledi aslında bizimkilere asiyede kalabilirim merak etmeyin dedim merak etmezler o yüzden ... seni yalnız bırakmak da istemiyorum..eğer sen de istersen ben kalmak isterim burada.Berk şaşkın şaşkın ağzı kulaklarında dinliyordu aybikeyi. Hemen atladı istemem mi yaa isterim tabi kal kal .. kalırız tabi yaa beraber kalırız..Aybike berkin aklından geçenleri okuyordu hemen düzelteyim aklınızdan farklı şeyler geçmesin berk bey sadece beraber sarılıp uyalım istiyorum dedi.Berk de aybikeyi biliyordu işte de muziplik yapmak hoşuna gidiyordu sadece.Aybikeye tişörtlerinden birini verdi .Aybike berke göre minicik olduğu için tişörtü aybikeye elbise gibi olmuştu zaten.Sonra yatağa geçip sıkı sıkı sarıldılar.Aybike biliyordu berk yalnız kalsaydı kafasında kurup kurup öfkelenecekti tekrardan.. Kendini üzmesini istemiyordu yanında kalırsa kafası biraz dağılır diye düşündü .. Düşündüğü gibi de oldu.Berk yine çok üzgündü yine sinirliydi ama aybike varken yanında bunları düşünmek istemiyordu anın tadını çıkarmak istiyordu.Sevgilisine sarılıp uymak en istediği şeylerden biriydi ve şimdi sevgilisi yanındaydı.Saçlarını kokluyordu sanki çiçek bahçesinde gibi hissediyordu kendini.. içi huzur doluyordu.. Aybike de berkin yanında kendini hiç olmadığı kadar güvende ve huzurlu hissediyordu... Berk seslendi uyudun mu aybike .. Aybike gülerek hayırr dedi berk de ekledi senin yanında kendimi o kadar iyi hissediyorum ki aybike iyi ki varsın sevgilimm dedi.Aybike de ben de ben de diye ekledi ve daha sıkı sarıldı berke. Bütün gece o şekilde uyudular.. İkisi içinde en huzurlu geceydi...


AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin