Aybikenin de berkin de tüm gece akıllarında gündüz yaşadıkları vardı ... Muhteşem bir pazar geçirmişlerdi ..Havuzda yüzme denemeleri .. aybikenin korkusu .. Normalde belki de cesaret edemezdi havuza girmeye ..Ama berke güvendi yüzme bilmemesine rağmen o havuza girdi ..Berk de aybike de birbirlerine ne kadar güvendiklerinin, ne kadar değer verdiklerinin farkındaydı.. Yarın sabah erkenden okul vardı uyumaları lazımdı ama gündüzün etkisinden çıkamamışlardı .. First kissleriydi..Bu yüzden sanırım hala onun büyüsündeydiler..
Sabah da onun etkisiyle yorgunluğa ve uykusuzluğa rağmen dinç uyanmışlardı bir an önce okula geçip birbirlerini görmek istiyorlardı.Güzel bir kahvaltıdan sonra evden ayrıldılar.. Berk aybikeden önce gelmişti girişte aybikeyi bekliyordu ..Aybikeler de gelince günaydıınn diyip aybikeye sıkı sarıldı.Belinden kavramıştı sevdiceğini .. Aylardır görüşmemiş gibi özlemişti ..Saatlerce öyle kalabilirlerdi ama çevredekilerin bakışları vardı ve derse girmeliydiler şanslarını zorlamadılar.. Yanağından kokulu bir öpücük aldıktan sonra elinden tutarak sınıfa geçtiler..
Sınıfa geçince köşede oturan Doruğu görünce berk yeniden gerildi ..Tipini sevdiğim 5 dk da sömürdü bütün enerjimi amk ya diyip yerine oturdu ..Sonra artık şu heriften intikam alma zamanı geldi diye düşünmeye başladı ..En iyi şekilde en doğru zamanda en yaralayıcı darbeyi vurmak istiyordu bu yüzden pek acele etmek istemiyordu her şeyi ince ayrıntısına kadar düşünmeliyim dedi kendine berk ..
Berk intikam planlarını kurarken ders bitmişti bile .. Tenefüs olunca aybike ile kahve içmek için kantine indiler..İkisinin de uzun zamandır favori aktivitesiydi kahve içmek ..Aybikeye de berk alıştırmıştı berkten önce bu kadar kahve bağımlısı değildi ..Şimdi sabahları beraber kahve içmeden yapamıyorlardı .. Kahvelerini aldıktan sonra bahçeye çıktılar kantinin gürültüsündense bahçede açık havada çimlerin üzerindeki puflarda takılmak daha çok hoşlarına gidiyordu ..Beraber puflarda oturup kahvelerini yudumladılar sohbet ettiler..
Kahvelerini içtikten sonra sınıfa geçmek için ayaklandılar .Berk kahve bardaklarını çöpe atmak için aybikenin elindeki bardağı da aldı sonrasında hızlıca dudaklarına minik bir buse bırakıp çöpe doğru koştu..Berk öpücüğü almanın zaferiyle mutluluktan sırıtıyordu,aybike ise berke kızıyor aynı zamandan haline gülüyordu..Gel buraya gel de kafanı kırayım diyordu gülerek..Berk de :
-tatlım bir söz vardır bilir misin "alışmış kudurmuştan beterdir." ee ben de alıştım artık napimm
-berkkkk
- benim hırçın sevgilim yaa sinirlenme tamam...
- ama okuldayız tatlım ya her şeyin bir yeri var ..
-tamam tatlım kimse yoktu etrafta derse geçtiler zaten ...hadi biz de gidelim artık ..biraz daha geç kalırsak derse alınmayacağız yoksa..
El ele koşarak sınıfa gittiler.Hoca da yeni giriyordu.Geç kalmadıklarına sevinerek sıralarına geçtiler..
Tenefüs zilinin çalmasına yakın Ömerle süsen konuşuyordu çıkışta hep beraber bir şeyler mi yapsak asiyeler falan da gelir diye ..
Aybike de konuşmaları duyunca atladı
-Nereye gidiyorsunuz bakalım..
Süsen okul çıkışında berber bir şeyler yapalım diyorduk dedi.. O sırada zil çaldı ..
Ömer de arka sıradan kalkıp süsenin yanına geldi..Yok yok bir şey yapmıyoruz şu kızılla muhattap etme bizi dedi ..Berk de oradaydı ..Nedenmiş ömercik yaa korkma yemez kızıl seni dedi ..Ömer sinirliydi öff neyinden korkucam ruh hastasının tekisin ..muhattap olmak istemiyorum sadece seninle.. nerde ne yapacağın belli olmaz dedi .. Aybike sevgilisine böyle denmesine sinirlendi hemen berkin yanına geçti destek amaçlı koluna girdi sonra ömere kızarak ömer laflarına dikkat et istersen diye uyarıda bulundu ..Berk de intikamın tam sırası diye geçirdi içinden ..Sonra ömere "benim psikopatlığımı bırakalım da biraz da senin şerefsizliğini konuşalım ömercik haa "dedi.Ömer "ne saçmalıyorsun lan sen" diye çıkıştı ama cidden kimse ne demek istediğini anlamamıştı.Berk ekledi süsenin leyladan hoşlanmadığını bildiğin için okulda leylayladan köşe bucak kaçıp düşmanmışsın gibi davranıyorsun ama gece sahilde balık ekmek yiyorsun ..Gördüm geçen gece sizi ..Ayrıca sevgilisi olan bir adama göre fazla samimiydiniz ..Bu şerefsizlik değil de ne haa ömercik ? dedi.Süsen berkin sözleri üzerine ömere döndü doğru mu diye sordu ömer gözlerini kırparak berkin söylediklerini doğruladı ama açıklayabilirim süsen derken süsenden sağlam bir tokat geldi ..sonra hızla orayı terk etti süsen ..