Telafi

350 24 4
                                    


Ders zilinin çalmasıyla son ders başlamıştı.. Yaklaşık 40 dk sonra okul bitiyordu.. Aybike evine berk evine gidecekti artık ama berk aybikeden ayrılmak, eve gitmek istemiyordu ..Ne yapsamm ne yapsammm diye düşünüyordu ki aklına geçen gün ki okul gezisinde atv turunu aybikenin burnundan nasıl getirdiği geldi ..Neden şimdi onu telafi etmeyelim ki diye aklından geçirdi .. Zaten berk telafileri seven birisiydi .. Şanslarına okul gezileri neredeyse hep burunlarından geliyordu.. Beraber bowling oynamaya gittiklerinde de benzer bir durum olmuştu.Sonra aybikeye sürpriz yapıp baş başa gidip telafi etmişlerdi <3  Berk evet ya bu fikir güzel atv sürprizi aybikenin de hoşuna gider hem de biraz daha vakit geçirmiş , eğlenmiş oluruz diye düşündü.Türkçeci ses düşmesini anlatırken berk aklından yapacağı sürprizin detaylarını düşünüyordu.Hocaya çaktırmadan geçen gün ki mekanın numarasını araştırdı, buluncada  adama mesaj attı.Aybike ve kendisi için rezervasyon yaptırdı.

Sonra aybikeye döndü aybike dikkatlice dersi dinliyordu .. Minik bir kağıda  "Çıkışta itiraz istemiyorum benimlesin.. Sana sürprizim var .. <3 "  yazıp hocaya çaktırmadan aybikeye fırlattı.Aybike kağıdı görünce ne olduğunu anlamasa da notu okuyunca gülümseyip tamam dedi.Aybikeden de onay alınca her şeyin hallolduğunu düşünen berk sırıta sırıta dersi dinlemeye başladı . Ders bitmek üzereydi 10 dk kadar falan kalmıştı zaten.Oğulcanı hiç düşünmemişlerdi tabi :)

10 dk sonra zil çaldı herkes dağılmaya başladı aybike berkin yanına gelip derste not attın ama anlamadım bir şey ne sürprizi berk nereye gidiyoruz diye sordu. Berk sürpriz söyleyemem hadi gel gidelim ve görelim dedi.O sırada oğulcan damladı aralarına .. Nereye gidiyorsunuz ?? Oğulcan aslında tatlı ve anlayışlı bir abiydi ama yine de abiydi işte aybike ile uğraşmak hoşuna gidiyordu.Berkooo nereye gidiyorsunuz oğlum diyip göz kırptı .. Berk oğulcanı nasıl da hesaba katamadım yaa diye mırıldandı... Oğulcan tekrarladı nereyee yaa ? Aybike hemen ekledi cehennemin dibine oğulcan bi rahat bırak bizi yaa işimiz var sanane .. Oğulcan da ekledi nasıl sanane yaa ? olmaz öyle.. eve gidip anneme kızının berkle işi varmış eve gelmeyecek mi diyeyim? Aybike sinirlenmeye başlıyordu oğulcan seni bir döverim kimse elimden alamaz..Berk aybike ile oğulcanın tartışmalarını gülerek izliyordu.Oğulcan her ne kadar berki darlasa da berk oğulcanı seviyordu.. oğulcan kendi halinde samimi bir çocuktu en çok da doğal,olduğu gibi birisiydi ne düşünüyorsa onu açıkça söylerdi ... bir de berk için oğulcanı ikna etmek kolaydı o yüzden de pek dert etmiyordu ... Tamam gençler sakin kavma etmeyin yaa dedi . Sonra oğulcana sarılıp kulağına fısıldadı 200 kağıt ateşlesem biz işimizi halledene kadar sen de keyfine baksan olmaz mı be oğulcan.. Bu teklif oğulcanın işine gelmişti tamam tamam gidin hadi izin verdim aybik dedi .. Aybike hadi berk deyip berkin elinden tutarak sınıftan çıktı ..Oğulcana sinirliydi hala elimde kalacak bir gün ya diyip güldü sonra nasıl ikna ettin ne istedi yine  berk diye sordu.. Berk tabi ki geçiştirdi aramızda hallettik ya sen boşver biz böyle iyi anlaşıyoruz kayinçomla ..Aybike gülmeye başladı kayinçon mu ? Berk de gülerek evet kayinçom diye ekledi..Sonra beraber berkin arabasına binip gitmeye başladılar.. Radyoda en sevdikleri şarkı -ozbi/ dünyam açıktı .. ozbi her ne kadar şarkıyı kızı için yazsa da berk ile aybike için kendi şarkılarıydı bu şarkı ..

Dokununca pamuk gibi tenine
Sevmek ilişiyor dilime
Bir gecede öğrettin bi serseriye...                                                                                                                                    

Berk içindi sanki bu kısım .. aybike ile öğrenmişti sevmeyi,sevilmeyi .. Aybikeden önce çok daha farklı biriydi .. Sevgiyi tatmamıştı ve bu yüzden öfkeliydi her şeye .. hiçbir şeyi ciddiye almıyordu mesela .. dalgasınaydı her şey ... hayat koca bir şakaydı sanki .. Kendi de dahil olmak üzere kimsenin düşüncelerini,duygularını önemsemiyordu .. Kimi kırıp, kime ne yaşattığını önemsemiyordu.. Tabi bunlar aybikeden önceydi ... Aybike ile önce sevgiyi keşfetti sonra ise önce kendinin, kendi duygularının farkına vardı ..Sonrasında ise insanları önemsemeye başladı .. Onların duygularını,düşüncelerini de önemsedi ..Böyle böyle değiştirdi kendi .. Ömerin suşi görgüsüzlüğüne bile canı çekmiştir diyip geçecek kadar naif birine dönüştü zamanla .. 

Aybike ise berke bakarak şarkıyı söylemeye devam ediyordu ..

Ölüyorum gözlerine
Ölüyorum ah bana sor
Yaşıyorum seni delice
Yaşatıyorsun beni off
Bitiriyorum her şeyine
Bitiriyorum ah sonu yok
Seviyorum seni delice
Seviyorum ah seni çok  ...

Daha sonrasında yol üstünde bir mağazada durdular .. Forma ile gitmek istemiyorlardı ..Berke bir gömlek aybikeye de tişört ve pantolan aldılar .. Sonra tam gaz yola devam ettiler .. Aybike çok heyecanlıydı cidden merak ediyordu nereye gittiklerini ama berk inatla sürppriz diyip söylemiyordu ..Yoldan da tanıyamadı çünkü okulla gelirken serviste uyuya kalmıştı o yüzden yolu bilmiyordu .Neyse ki yol hiç bitmeyecek gibi olsa da sonunda gelmişlerdi .. Arabadan inince anlamıştı aybike atv ye binmeye geldiklerini .. Yaa berkkk dedi sadece .. Berk de yaaa diyip güldü .. Nasıl beğendin mi sürprizi ? Geçen sefer ikimizin de burnundan geldi gram zevk alamadık bence bir telafi gerekiyordu hıı ? Harikasınn berk ya dedi aybike inanılmaz mutlu olmuştu bu sürpriz karşısında .. 

Önce ayrı ayrı atv lere binip aralarında ufak bir yarışa döndürüp eğlendiler.. Sonrasında birlikte tek bir atv ye binip güzel bir tur attılar.. İnanılmaz keyif almışlardı .. Harika bir gün olmuştu ikisi için de.. Geriye kalan ise bu fotoğraf olmuştu  ..

Günün sonunda Berk Aybikeyi eve bırakıp evine geçti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Günün sonunda Berk Aybikeyi eve bırakıp evine geçti ...İkisininde gece ne yapacağı belliydi .. ozbi eşliğinde bu fotoğrafı izlemek ... Beraber geçirdikleri güzel zamanlara artık bir yenisi daha eklenmişti ...


---Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik ..Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir.Yorumlarınız ve oylarınız benim için çok önemli ..İlk defa bu tarz bir şey yazdığım için oluyor mu olmuyor mu anlamam için yorumlarınıza ihtiyacım var.

Okuyup,beğenen,yorum atan,oy atan, takip eden herkese teşekkür ederim..Yeni bölümde görüşmek üzere <3

AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin