Fidye

379 18 3
                                    

*Teni tenime gecesinden sonraki sabah

Güneşin doğması ve pencereden güneş ışınlarının süzülerek yatağa vurmasıyla berk uyandı ..Aybike uyuyordu hala..Aybikeyi izlemeye başladı..Güzel sevgilimm diyerek yüzünü okşadı.Ardından yanağına bir öpücük bıraktı..Öpücükle aybike de uyandı.."Günaydınn sevgilimm.." dedi berk de aynı şekilde günaydınn birtanem dedi..Aybike berkin dudağına bir öpücük bırakarak duş almaya gitti..Aybike duştayken berk de diğer banyoda duş alıp hazırlandı ..Duştan sonra evden çıkıp çok tatlı bir mekanda kahvaltıya gittiler..Beraber kahvaltı yaptıktan sonra Berkin şirkette acil bir işi çıktığı için şirkete uğraması  aynı zamanda aybikenin de ayşe hanımla görüşmesi gerekti.

-Aşkım sen ayşe hanımla görüşeceksin madem ben de şirkete uğrayayım acil bir kaç imza gerekiyormuş ..Ufak da bir iş vardı onu halledince biz oğulcanla akşam çıkacağımız mekana geçeriz sen de işin bitince gelirsin mekana ...dedi berk. 

-Tamam olur aşkım ama işim biraz uzun sürebilir ayşe hanımın kızını babası zorla alıp götürmüş onu alacağız babasından ..Mahkemeye kadar annesinde kalması gerekiyordu çocuğun..Onu halletmem lazım..

-Bi saniye o hanzo adamın yanına mı gideceksin ? O zaman ben de geliyorum seninle..

-Hayır saçmala berk..

-Nasıl saçmalama yaa ..

-Polisle gidiceğiz zaten aşkım tek gitmeyeceğim..

-Emin misin ..

-Evet berk..

-Tamam o zaman anahtarı sen al tüm gün lazım olur sana araba .. Ben taksiyle geçerim şimdi..

-Bak bu güzel olur..Buna tamam derim..

Berk her ne kadar aybikeyi yalnız bırakmak istemese de polisle gideceğini öğrenince rahatladı ..Öpüşüp vedalaştılar ..Berk şirkete gitti..Aybike de derneğe ..Dernekten ayşe hanımı da alıp polislerle birlikte ayşe hanımın eşinin evine gittiler..Çocukların yasal olarak annelerinde kalmaları gerektiğini anlatıp çocukları aldılar..Adam öfkelenmişti polisler olduğu için sorun çıkarmadan çocukları verdi ama gözleriyle eşine görürsün sen ödeşeceğiz dercesine bir bakış atmıştı ..Polisler çocukları aldıktan sonra gittiler..Ayşe hanım korkuyordu bu yüzden onlara eve kadar  aybike eşlik etti..Ayşe hanım da içeri davet edince  kırmayıp içeri girdi ..Hem ayşe hanım hala korkuyordu bir kahve içersek biraz daha rahatlar diye düşündü ..Kahve yaptılar..Kahvelerini içerken ayşe hanımın eşi mahmut bey mesaj attı..

*Polislerle avukatla kapıya dayanmak kolaydı ..Bakalım şimdi kim alacak seni elimden 

Ayşe hanım mesajı görünce eli ayağına dolaştı..Ne yapacağım ben şimdi aybike hanım haa diye ...sordu .Aslında aybike de paniklemişti ama belli etmemeye çalıştı ..

-Tamam sakin olalım ayşe hanım öncelikle..Burası sizin için güvenli değil ..Çocuğun kıyafetlerini eşyalarını toplayalım hemen ..Sizi daha güvenli bir yere alacağım ..

Ardından hemen eşyaları toplamaya başladılar..Ufak bir çanta hazırladılar ..Acele ile arabaya bindiler tam evin önünden uzaklaşacaklardı ki mahmut bey gelmişti arabası ile ..Aybikelerin  araba ile evden kaçtığını gören mahmut bey peşlerine takıldı ..Aybike kaçtıkça Mahmut bey peşinden geliyordu ..Sağ şerite geçince o da soldan sıkıştırmaya çalışıyordu ..Sola geçince sağdan..Aynı zamanda önlerini kesmeye çalışıyordu ..Aybike

-Böyle kaçmaya devam edersek kaza yapacağız ..Durmamız lazım..

Ayşe hanım iyice korkmuştu aynı zamanda çocuğu da korkuyordu ..

AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin