Ben Anlarım Seni

294 23 7
                                    

--Herkese selam.. Hikayemiz 1K okumaya ulaşmış..Teşekkür ederim herkese.. böyle geri dönüt oldukça mutlu oluyorum..İyi ki varsınız yorumlarınızı oylarını bekliyorum yine ... ----


Berk yine mahallenin başında bırakmıştı aybikeyi ..Kimseye yakalanmak istemiyorlardı .. Aybike de eve hiç okuldan kaçmamış gibi sanki şuan okuldan geliyormuş gibi girdi..Şengül zaten kendi derdindeydi o yüzden pek ilgilenmedi bu konuyla.Ama oğulcaan pek yemiş gibi değildi..Gel bakalım sen şöyle diyip köşeye sıkıştırdı aybikeyi ..

- Nerdesin sen ..

-Nerede olucam oğulcan evdeyiz ya canım kardeşim..

-Onu mu soruyorum bugün neredeydin ..

-Okuldaydık ya oğulcannn..

-Aybike delirtme beni kızım son 4 ders neredeydin? Satranç etkinliğinde yoktun..

-Off oğulcan canım katılmak istemedi bahçede oturduk ..

-Aybike yoktun bahçeye de baktım..

-Bir ara kütüphane geçtik o ara sen  bahçeye ben içeriye geçmişim denk gelmemişiz demek ki..

-Geçtik derken kızıl kafayla mı ..

-Kızıl kafa ne ya ismi var de mi çocuğun.. sadece berk desen yeter lakap takmak zorunda değilsin ayrıca sevgilimm ya bir zahmet onunla gidicem tabi bahçeye de sınıfı da kütüphaneye de ..

-Off ömer bütün gün kızıl kafa kızıl kafa diye gezdi ağzım alıştı benim de ..ama ömer çok sinirli haa elinde olsa bir kaşık suda boğacak ..

-Ayy hiç umrumda değil istediği kadar sinirlensin ..Yalan söylemesiydi o zaman haksız mıyım ..

-Yok haklısında ne bileyim işte ..

-Ayrıca hele bir denesin bakalım ben onu susuz boğmuyor muyum ..?

-Valla yaparsın ..Şahsen ben olsam sana bulaşmazdım ..

-Aynen öyle .. ( gülüştüler ) Hadi gel sofrayı kuralım da yemek yiyelim ..

-Aybikee..

-Hımm

-Bana yalan söylemene gerek yok ne olursa olsun ben yanındayım ..Kızıl sarışın esmer önemli değil sen mutlu ol yeter bana her zaman ..

-Yalan mı ?

-Evet ayakkabılarının altı ince ince kum dolu ..En son kütüphanenin zemini kum değildi ama ?

-Çok fena yakaladın oğulcan yaa .. dedi aybike mahçup olarak 

-Yakalarım tabi abiyim ben ..

-Berkle kaçtık okuldan ..Yoklama alınmıyordu zaten biliyorsun biz de okuldan kaçıp sahile gittik ,deniz havası falan aldık, kahve içip döndük işte.. Ama o kadar iyi geldi ki oğulcan ..

-Gelmiştir gelmiştir tabi de ..Aybike biz bursluyuz niye böyle riskli şeyler yapıyorsun..

-Evet farkındayım ama ikimizin de ihtiyacı vardı rahatlamaya .. Berk de çok zor bir dönem geçiriyor ..

-Düşünmeden hareket eden bendim ya ne oldu bize mantıklı olan hep sendin şimdi rolleri değiştirdik mi ne ?

-Biraz öyle oldu gibi..

-Berk senin canını sıkmıyor de mi ?

-Hayır ya niye sıksın ..Bana en iyi gelen kişilerden biri..

-İyi iyi o zaman .. tuhaf davranıyor ya bu aralar  o yüzden dedim ..herkesten nefret ediyor gibi sanki ..

-Ne yapsın çocuk ..Büyük bir yıkımda şuan ..Düşünsene babamız ölüyor bu bile ne kadar acıyken sonrasında mesela ölümüne sebep olan kişi ömermiş ..babamızın ölümüne sebep olmuşken sonrasında hiçbir şey olmamış gibi bir de yanımıza gelip bize kardeşim demeye devam etmiş.. Ne kadar büyük bir acı .. Ben olsam ömeri parçalardım bize kardeşim derken nasıl göz yumdun böyle bir şeye diye ...Aynı durum işte..Dorukla kardeş gibiydiler onlar da ..Böyle bir darbenin üstüne bir de inatla okuldaki kimse berki anlamıyor..O da iyice yalnız hissediyor kendini ..

AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin