Se sunase de cateva minute. Toti elevii ieseau in grupuri din scoala, discutand probabil despre cat de oribila este noua uniforma impusa de scoala sau cat de cald este afara.
Sarind cate trei trepte deodata, Melissa incerca sa se strecoare printre copiii din hol. Era nerabdatoare sa iasa din scoala si sa respire aer curat. Ar fi dat orice ca afara sa gaseasca pe cineva cu care sa vorbeasca. Deodata, zari pe cineva cunoscut:
- Hei! Kate! Asteapta-ma!
"Oh, nu iar tu!"
- Buna, Melissa! Cum ai scapat asa de repede? Parca mai aveai inca o ora!
- Pai... Samy mi-a spus ca are nevoie de mine pentru proiectul la stiinte. Stii, amandoi vrem sa- l terminam saptamana asta. Si oricum, m-am invoit la diriginta!
" Ce???! Samy e in echipa cu... ciudata asta???"
- Si despre ce e proiectul vostru?
- Pai... eu... adica el... nu stim inca. Dar ne vom hotara azi.
- Ihmm...
Melissa nu prea se simtea in largul ei cu Kate. Nu erau prietene si fiecare se simtea ciudat in prezenta celeilalte. In plus, Kate avea prostul obicei de a strica totul si de a face comentarii rautacioase la adresa Melissei.
- Ah! Ce frumos din partea lui ca te-a acceptat in echipa!
" Ei, iata si "complimentul"!"
- Chiar ma intrebam de ce vorbesti asa de frumos cu mine!
- Poftim??
- Vroiam sa spun doar :Ce vrei sa spui cu asta??
- Oh haide! Nu te mai fa ca nu pricepi! Toata lumea stie ca Samy depus un efort supraomenesc ca sa iti gaseasca si tie o echipa. Recunoaste, Melissa, nimeni nu vrea o ciudata ca tine in echipa! In schimb, pun pariu ca Samy ar fi dat orice ca sa fie cu mine!
- De unde stii tu asta?!?! Spuse Melissa mai mult plictisita decat suparata.
- Pai, cred ca Samy ar fi preferat o fata populara si desteapta decat o ciudata impiedicata ca tine!
- Ok, daca spui tu! Totusi, daca Samy ar fi vrut sa fie cu tine, atunci de ce m-a acceptat pe mine??
- A avut de ales? Oh, si, in plus, Samy este un magnet pentru tantalani!
"Ah, cat o detest pe laudaroasa asta!"
- Ma rog! Eu trebuie sa plec. Nu vreau sa intarzii!
- Stiam eu ca vei ceda in curand! Zise Kate, fluturandu-si parul.
Si cu asta, Melissa incheie discutia mai mult decat enervanta cu Kate. Nu vroia sa o lase sa-i strice cheful chiar inainte de intalnirea cu Samy.
"Bun! Trebuie doar sa ma stapanesc, sa nu rad fara oprire, sa nu pun intrebari prostesti si sa colaborez. Hei! Pot sa fac asta! Cel putin sper sa pot!"
O voce cunoscuta ii intrerupse firul gandurilor.
- Melissa! Stai!
Era Nickie. Singurul baiat din clasa care ii spune pe nume, fara sa foloseasca vesnicele apelative ( ciudata, ametita, vesnic singura, fata noname si altele).
- Hey, Nick! Ce faci aici?
- Te-am vazut cu Kate mai devreme si... am venit sa... stii tu! Sa te ajut sa-ti iei gandul de la ea! E rea cu toata lumea, nu numai cu tine!
- E mai mult decat rea! E pur si simplu dezgustatoare! De ce se comporta asa?
- Cred ca nu prea ii convine ca tu esti in echipa cu Samy! Devine isterica atunci cand altcineva ii ia locul!
- E doar un proiect la stiinte! Nimic alarmant!
- Ea crede altceva... In ce ma priveste, chiar nu stiu ce vad toate fetele atat de special la Samy!
Melissa il privi o clipa pe Nickie. Chiar ca avea ceva cu Samy. Mereu cand deschidea acest subiect, Nickie se comporta si vorbea ciudat!
" Oare ce a patit Nick?"
- E doar un baiat ca toti ceilalti! Nu stiu de ce e mai interesant decat ei!
- Ei bine, poate este pentru ca stie sa se faca placut si e un prieten adevarat!
- Ma rog...
Melissa devenea din ce in ce mai confuza si mai nervoasa. Chiar nu intelegea comportamentul lui Nickie.
- Ce ai patit? Sa stii ca mie Samy mi se pare foarte prietenos si dragut! Nu stiu ce aveti voi doi de impartit! El nu se comporta atat de ciudat ca tine! In orice caz, am ajuns! Ne vedem maine la scoala! Poate te gandesti mai bine ce rost are sa-l urasti pe Samy!
-... Melissa, stai...
Nickie ar fi vrut sa ii poata explica Melissei de ce nu il agreea pe Samy.
Dar era prea tarziu. Melissa intrase in curtea casei bunicilor lui Samy.- Jurnalul lui Nickie-
Totul a mers foarte prost azi. Chiar nu stiu ce se intampla. Pe bune, totul a luat-o razna de-a dreptul!
Cel mai rau lucru e ca Melissa s-a suparat pe mine. Nu prea am inteles de ce. Am incercat sa o consolez, ca sa uite de Kate, iar apoi (greseala fatala), am pomenit numele lui Samy. Cred ca tine putin la el. Am luat-o prea din scurt cand i-am spus ca nu vad nimic bun la el. Hei! De fapt asta e adevarul. Dar ei nu prea i-a convenit ca l-am jignit pe Samy de fata cu ea. As da orice sa am curajul sa-i marturisesc Melissei de ce Samy este una din persoanele care imi strica, chiar si numai cu prezenta, tot cheful: are un comportament cam ciudat si are impresia ca toata lumea e la picioarele lui. Iar in al doilea rand, sta intre mine si Melissa! Se baga in discutia noastra mereu cand prinde ocazia. Am impresia ca vrea doar sa ma enerveze si nu rateaza niciun prilej ca sa o faca!
Si eu care credeam ca Melissa este o fata cu capul pe umeri! Cand colo, si ea este una din admiratoarele inraite ale lui Samy! Bine, cel putin asa pare!
Dar totusi, sa spui despre Samy ca e un prieten adevarat e putin sarit de pe fix! Adica el nu are niciun prieten, in afara de Dave. Sarmanul Dave! Ma intreb cum au ajuns prieteni ei doi! Se pare ca si imposibilul poate deveni, pana la urma, posibil!
Totusi, din greseli se invata, nu? Maine am sa incerc sa indrept lucrurile si sa-i arat Melissei ca sunt mai interesant decat Samy!
CITEȘTI
Secretul Melissei
FantasyKate, Melissa, Samy, Dave si Nickie sunt niste elevi aparent normali de la scoala domnisoarei Kelly. Doar aparent. Fiecare din ei ascunde puteri misterioase, despre care nu se stiu prea multe. Ei isi traiesc viata normal, nestiind ca firul destinulu...