Raven

75 20 3
                                    


- Haide, haide, Kate! O să întârziem!

"Iar începe!"

- Dave, linişteşte-te! Totul este sub control!

După ce işi întorsese garderoba cu fundul în sus, Kate alese o bluză albă, o fustă mini neagră şi pantofi roşii cu platformă.

Coborand scarile, Kate se impiedica.

"Of, la naiba!"

- Hahaha! Mama mia! Asta e de pomina! Va fi virala pe net!

- Dave! Inceteaza! NU e amuzant!...

- Ba da! Abia astept sa i-o arat lui Samy!

- Blah blah blah!Mergem sau nu?

Dave încuviinţă din cap.

- Unde e Billy?

- Sunt aici, domnisoara Kate! raspunse o voce din spate.

Billy era driver-ul personal al familiei Georges. Se afla in slujba lor de mai bine de cinci ani. Toti se obisnuisera cu prezenta lui in casa si nimeni nu isi putea imagina cum ar fi viata fara el.

Billy deschise portiera masinii, ajutand-o pe Kate sa urce inauntru.

- Domnule Georges, va rog sa nu mai sariti asa pe bancheta. Va veti sifona hainele!

- Nu-ti mai raci gura degeaba, Billy! Sa-l inveti pe Dave maniere este ca si cand ai invata o maimuta sa scrie!

Billy zambi. Se obisnuise cu copiii si cu glumele pe care le faceau si stia ca nu le faceau cu rautate.

" Perfect! Inca o zi de tortura!"

Kate privea ingandurata strazile pe care gonea masina in drum spre scoala. Era unul din ritualele zilnice ale fratilor Georges sa deschida geamul si sa strige la trecatori. Dave sari ca ars de pe bancheta, imvartind manerul geamului cu o viteza uluitoare atunci cand in fata lor se ivi o fata a carui fusta era extrascurta. Biata de ea se chinuia sa o traga, asa ca Dave ii striga:

- Asa! Trage de ea! Poate mai creste!

Fata le arunca o privire dispretuitoare. Atunci, Kate se lasa in jos astfel incat fata sa nu o observe. Mereu patea asa din cauza clonei sale care nu se sfia sa arunce insulte pe geamul Bentley-ului familiei Georges.

- Dave! Potoleste-te! Imi murdaresti hainele! striga ea la Dave care statea cocotat pe geam si facea comentarii rautacioase la adresa unui baiat dolofan care-si manca sandwich-ul linistit, asteptand la semafor.

- Of Kate! Hai amuza-te si tu un pic! Ma plictisesc! Vrei guma? intreba Dave dandu-i lui Kate un pachet de Orbit Mint Fresh.

- Mersi! Hei, Billy! Crezi ca poti sa vii sa ma iei azi dupa ore?

- Desigur, domnisoara Kate! Doar apelati-ma si in cinci minute voi fi acolo!

- Multumesc,  Billy! Stiam ca ma pot baza pe tine!

Si cu asta, Kate se lasa lenesa pe bancheta, asteptand sa ajunga la destinatie.

"Ametita ce sunt! Unde mi-am pus telefonul ala?"

- Melissa, scumpo, cauţi deja de 15 minute telefonul ala si tot nu l-ai gasit.

- Of , mai bine m-as pregati de scoala! Oricum nu am nevoie de el. Cred...

Melissa isi lua geaca si geanta si se pregati sa iasa pe usa.

- Draga mea, nu ai uitat cumva ceva??

Secretul MelisseiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum