Když jsem se ráno probudila, Draco tam už nebyl. Bylo za deset minut 8, takže jsem musela celkem spěchat na snídani. Rychle jsem se osprchovala, vyčistila zuby, oblékla, trochu make upu na sebe a šla jsem. Nemohla jsem Velkou síň vůbec najít. Proč ten hrad musí být tak zatraceně velký! Vždyť se v něm nikdo neorientuje. Po mém nadávání v hlavě jsem uslyšela kroky. Konečně! Můžu se najíst!
Když kroky došly až ke mně, viděla jsem vysokého hnědovlasého kluka. ,,Čau, co tady děláš? Nejsi náhodou ta nová holka, co přišla do Zmijozelu?" ,, Ahoj, jo to budu zřejmě já" odpověděla jsem. ,, Já jsem Mattheo Riddle, můj brácha je Tom, ale je ve vyšším ročníku" řekl sebevědomým hlasem. ,,Já jsem Bella Snapeová."
,,Wow, takže je to pravda, že Snape má dceru?!"
Proč to tolik lidí neví, že má můj táta dceru. Vlastně dcery. Mám malou ségru Sophie, které jsou 3 roky.
Ale sakra! Vždyť mám být budoucí ministryní kouzel! Musí vědět aspoň, že existuju.
Na jeho poznámku jsem jenom lehce přikývla, protože jsem se spíše soustředila na mé kručení v břiše, které začínalo být celkem nepříjemné.
,, Prosimtě nevíš, kde je snídaně? Hledám to tady už půl hodiny." Zeptala jsem se s křeči v břiše. ,, Jasně, taky tam teď zrovna jdu. Můžeme jít spolu."Když jsem s Mattheem dorazila do Velké síně, kde se podávala snídaně, všichni na mě zírali.
,, Toho si nevšímej, jseš nový kousek, a taky moc pěkný, takže tak týden tě budou všichni pozorovat, ale pak už to bude v klidu" Řekl poměrně svůdným hlasem.
Nezbývalo mi nic jiného než si sednout na konec stolu a najíst se, ikdyž na mě koukalo asi deset lidí.Když jsem posnídala, tak jsem odchytila Draca a společně jsme si zašli na pokoj pro věci a šli na první hodinu lektvarů. Popravdě, nevěděla jsem, že můj táta je na všechny tak nepříjemný. Ani jednou mě za hodinu nevyvolal,
i když jsem se pořád hlásila! Sice ano, všechno mě naučil, tudíž na všechny jeho otázky znám přesnou odpověď, ale tati prosím, aspoň jedinkrát mě můžeš vyvolat, abys nemusel řvát po ostatních, že to nevědí.Nakonec nás na konci hodiny rozdělil do dvojiček. Samozřejmě jsem byla s Dracem. Měli jsme za úkol namíchat Nápoj lásky - jak jedoduché. Díky mě jsme to s Dracem měli jako první, a tak jsme dostali 10 bodů pro Zmijozel! Dalo by se říct, že dnešní den je celkem úspěšný.
Když jsme s Dracem uklízeli své místo, všimla jsem si, že má na prstech hezké stříbrné prsteny. ,, Líbí se mi tvoje prstýnky." Řekla jsem Dracovi, zatímco schovával malé láhvičky do krabice.
,, Oh, díky ." Řekl Draco poněkud překvapeně. ,, Vlastně může-" ,, Pane Malfoyi! Bello! Hodina ještě neskončila, tak buďte zticha!"
Do konce hodiny jsme spolu radši nepromluvili. Nechtěli jsme, aby jsme o těch 10 bodů zase hned přišli.Po skončení hodiny následovala Obrana proti černé magii. Ten předmět mám celkem ráda, ale ta učitelka je tak hrozná! Je z ministerstva, doslova ji nesnáším. Růžová ropucha - tak ji říkám místo Umbridgeové.
Naštěstí hodinu jsem s ní nějak přežila a následovala hodina Přeměňování s McGonagallovou. Je celkem fajn, takže další hodina uběhla poněkud rychle, za což jsem ráda.Po poslední hodině byl už jenom oběd, ani odpolední vyučováni jsme dneska neměli. Takže dneska super! I oběd. Musím to napsat mamce, ať ví, že jsem tady spokojená. Určitě bude ráda... .
Moc se omlouvám, že tak dlouho nevyšla další část, ale neměla jsem náladu a ani nápady na psaní. Doufám, že se příběh líbí a budu velmi ráda za jakékoliv ohlasy. Zatím vůbec nevím jak bude příběh dlouhý, ale doufám, že jednoho dne bude plně dokončený a budu na něj pyšná!
ČTEŠ
Pro tebe cokoliv Draco
FanficBella Snapeová - budoucí ministryně kouzel a dcera Severuse Snapea, která přestoupila z Akademie čar a kouzel v Krásnohulkách do Bradavické školy. Má témeř perfektní život. Jenže ji něco chybí. Možná někdo...