Selam...
Geçen sabah başıma garip bir olay geldi.
Kaldırımda yürüyordum, karşımdan bir çocuk geldi. Çocukla kombinlerimiz aynı. Çocuk benim erkek halim gibi bir şeydi resmen. Garip.
*********************
Katsuki'nin 1/B'den bir çocuğu haşat etmesi, Midoriya'nın adının Shinso olduğunu öğrendiğim mor saçlı çocuğu yere sermesi ve tuhaf ekipmanları olan Hatsume adında ki bir kızın İida'yı reklam aracı olarak kullanmasının ardından Kaminari yüzünde emin bir gülümsemeyle sahaya çıkıyordu. Onlardan sonra da Uraraka ile benim sıramdı. Evet, Katsuki'nin deyimi ile Yuvarlak suratla eşleşmiştim.
"Heycanlı mısın?"
"Nerden anladın?"
"Haberin var mı bilmiyorum ama kafandan su çıkıyor"
"Ne!?" Katsuki'nin beni uyarması ile şaşkınlıkla başımı yukarı kaldırdım. Damlalar saçlarımın arasından sıyrılıyor, başımın üstünde bir tür su baloncuğu yapıyorlardı. Düşüncelerimi dağıtmak için kafamı iki yana salladığım da havada uçan su kütlesi olduğu gibi üstüme indi.
"Pfft- HAHAHAHA!"
"Gülme" diye mırıldandım ıpıslak olmuş üstüme bakarken. Neyse ki hava güneşliydi, birazdan kururdu....umarım.
Ensemde hissettiğim sıcaklıkla gözlerim irice açıldı. "NE YAPIYORSUN MANYAK!?"
"Seni kurutuyorum?" dedi sanki ben malmışım da anlayamıyormuşum gibi.
"Hayır, sana hiç güvenmiyorum. Allah korusun beni patlatırsın falan!" dedim ondan biraz uzaklaşırken.
Ellerini cebine soktu. "Keyfin bilir"
O sırada gözüm hızlı hızlı bir yerlere giden Midoriya ve Uraraka'ya takıldı.
Katsuki baktığım yere bakıp alayla güldü. "Eminim Deku, Yuvarlak surata seni nasıl yenebileceği ile ilgili taktik veriyordur"
Omuz silktim. Yüzümde muzip bir sırıtış belirirken onu dirseğimle dürttüm. "Belki sende bana taktik verirsin ha?"
"Deku yapıyorsa bende yaparım" düşünürcesine bir kaç saniye duraksadı. "Taktik maktik yok! Sen ondan daha güçlüsün, git direkmen saldır. Bam bam bam!"
Kıkırdadım. "Bu taktikten çok gaz vermek gibi oldu"
Omuz silkti. "İş görür"
Aniden sahadan gelen yoğun ışıkla ellerimi gözlerime siper ettim. Kaminari elektiriğini olduğu gibi boşaltmış ve yine aptallaşmıştı. Öte yandan tuhaf saçları olan kıza hiç bir şey olmamış, aksine Kaminari'yi saçları ile yakalamıştı. Panikle dudaklarımı ısırdım, Katsuki sırtıma bir kaç tane yapıştırıp gaz vermeye devam ederken beni sahaya doğru ittirdi. Dev ekranda Uraraka ve benim görüntülerim vardı.
Çizginin içinde ki yerimi alırken bazı şeyleri kafamda tartıyordum. Üçüncü yani son etap düellolardan oluşuyordu. İki kişi kura ile eşleşiyor, birbirlerini dövüşerek çizginin dışına atmaya veya etkisiz hale getirmeye çalışıyorlardı ve bunları başaran kişi bir üst tura çıkıyordu. Yerimde hafifçe zıpladım, bacaklarımı ve kollarımı esnetirken Present Mic. hocayı dinliyordum.
"...ve karşısında ki isimse Şeker Nisan!" dedi Present Mic. Uraraka'yı tanıtma işi bitince bu sefer bana geçerek. "Bu kız ateşle yan yana görebileceğiniz son kişi. Duyduğuma göre bebekken ilk ağladığında evlerini su basmış! Ayrıca çok iyi dövüşebildiğini de duydum" kalabalıktan gülme sesleri gelirken elimi alnıma bastırdım, bu adam bunları nerden biliyordu böyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha x Reader
Fanfiction"Hadi gidelim, o zaman" Arkamızı döndüğümüzde, hiç kimse bu karşılaşmayı beklemiyordu. Ayriyeten ben don atlet yolun ortasında durmuş, elinde market poşetiyle bize bakan bir Bakugou görmeyi hiç beklemiyordum. Hayretler içerisinde ikimize bakıyordu...