Κεφάλαιο 6

115 17 117
                                    

ΓΕΙΑ Κ ΠΑΛΙ!!! ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ:) Εγω γυρισα πισω στο σπιτι μ γιατι ημουν στο χωριο μου.. Και δυστυχως πηγα μια ταξη πιο πανω.. νιωθω ΑπΑιΣιΑ.. εχω τεραστιο αγχος.. αλλα τεσπα ας αρχισουμε!~

Somi's POV:

Μολις φτασαμε στο σπιτι αφησαμε τα πραγματα μας σε μια γωνια κ κατσαμε ολοι στο σαλονι.

Somi: ASAP

Marie: Τι ξαφνικο ηταν αυτο?

Somi: Δν ξερω απλα μ βγηκε (λολ ποσο εγω)

LOLOLOL

Marie: Μαλιστα

Jeongin: Βαριεμαι..

Seungmin: *pretends to be shocked* (λολ δν βγαζει καν νοημα)

Chan: Τι να κανουμε.. Θελετε να δουμε καμια ταινια?

Changbin: Να δουμε το ***** (ξερω γω)

Somi: Απαπα δν μαρεσουν τα θριλερ...

Marie: Ελα ρε Somi μην εισαι φοβιτσιαρα!

Felix: Σκαστε αρχιζει!

Παρολο που φοβομουν το ειδα.. Ενιωθα πολυ αβολα γτ σε καθε jumpscare σχεδον τσιριζα.. Τεσπα.. Οταν πηγε η ωρα 12 αποφασισαμε να παμε για υπνο γτ ημασταν ολοι πολυ κουρασμενοι..

Somi: Marie... Φοβαμαι..

Marie: Somi δν υπαρχει λογος να φοβασαι γτ αυτα που ειδαμε ηταν απλως μπογια κ μονταζ (παναγια μ τι λεω) ενταξει?

Εγω απλα εγνεψα καταφατικα κ σκεπαστηκα ωσπου με πηρε ο υπνος..

~~~

Marie: SOMI!!!

Φωναζε η Marie καθως απομακρυνομουν περισσοτερο απο κοντα της

(δεν θελω να το κανω πολυ σαδ οποτε ας σταματησουμε εδω)

Ξυπνησα λουσμενη με κρυο ιδρωτα κλαιγοντας. Αποφασισα να παω στην κουζινα να πιω λιγο νερο. Γεμισα το ποτηρι μου με νερο κ το ηπια. Επεφτε λιγο νερο πανω μ εφοσον ετρεμα αλλα δεν πειραζει...

Minho: Εισαι καλα?

Τρομαξα λιγο οταν ακουσα την φωνη του

Somi: Ναι..
Minho: Εισαι σιγουρη?..

Μετα απο αυτο ξεσπασα σε κλαματα..

Minho: Ηρεμησε... Μην κλαις..

Ηρθε κοντα μ κ με αγκαλιασε. (λολ δν εχει πολυ ωρα π ξυπνησα κ γραφω κριντζιλες) Ενιωσα ασφαλεια οποτε τον αγκαλιασα κ γω. Αμεσως μετα με πηρε ο υπνος (🤦🏽‍♀️)

•Time Skip•

Ξυπνησα στον καναπε. Προσπαθησα να σηκωθω αλλα ΚαΠωΣ δεν μπορουσα. Κοιταξα κατω κ ειδα τον Minho να εχει αγκαλιασει το ποδια μ (ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΓΚΔΝΔΞΣΒΣΙΔΗΣΙΦΒΣΙΔΗςΞΔΗΔΙ)

Somi: Minho?

Ησυχια.

Somi: Minho!

...

Εβαλα ολη μ την δυναμη

Somi: MINHO!!!
Minho: ΤΙ!
Somi: Δεν μπορω να σηκωθω!
Minho: Α ναι, συγγνωμη..

ΣΥΓΓΝΩΜΗΗΗ... Λοιπον αυτο ηταν το κεφαλαιο για σημερα ελπιζω να σας αρεσε τα λεμε στο επομενο κεφαλαιο μπαιιι<33

your smile || l.mh. (completed)Where stories live. Discover now