Κεφάλαιο 17

54 4 8
                                    

Τι σας υποσχεθηκα; Κεφαλαιο μεσα στον Ιουλιο; Να το! 2177 λεξεις για εσας

Jisung's POV:

Ειχα κουκουλωθει στο κρεβατι του Minho και της Somi, αφου ο Minho αποφασισε να ανταλλαξουμε μονο για τωρα.

Ξαφνικα καποιος ανεβηκε στο κρεβατι, οταν ξαπλωσε διπλα μου, ξεσπεπαστηκα. Ηταν η Somi. Λογικα θα νομιζε οτι ειμαι ο Minho. Πως και δεν ειδε τα λαδωμενα μαλλια του Minho? *ΜΠΙΠΠΠ* Τελος παντων. Δεν εχασα την ευκαιρια και την αγκαλιασα.

( credits για την ιδεα: yourprettyneni
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ <3 )

Somi's POV:

Οταν ξυπνησα ειχα γυρισει πλευρο. Οπως ανοιξα τα ματια μου, ειδα τον Jisung.

Somi: Jisung?

Ανοιξε κι αυτος τα ματια του. Μου χαμογελασε ελαφρα και με χαιρετησε.

Jisung: Γεια Somi
Somi: Πας καλα? Αμα μας δει Minho την κατσαμε!
Jisung: Δεν πειραζει.. Φιλοι- Φιλοι ειμαστε ετσι κι αλλιως. Τι θα πει;

Δεν απαντησα, σηκωθηκα για να παω τουαλετα.

Time Skip•

Ειχα παει στο σαλονι και ημουν με το κινητο, εβλεπα pororo.

( Ποτε δεν εχω δει ( βασικα μπορει να ειχα δει λιγο οταν πηγαινα νηπειο ) αλλα ειναι τοσο γλυκουλι το πιγκουινακι.)

-----------------

Ξαφνικα μπαινει ο Jeongin μεσα και ερχεται και καθεται διπλα μου.

Jeongin: Γιατι ο Jisung κοιμοταν μαζι σου?
Somi: Που το ξερεις?!

Ειπα καθως σηκωθηκα.

Jeongin: Σας ειδα. Dont worry, δεν θα το πω στον Minho.

Μου χαμογελασε και πηγε στην κουζινα.

Τι κανω τωρα; Τι κι αν νομιζει οτι τρεχει κατι μεταξυ μας;

: Somi.

Ακουω μια φωνη απο πισω μου. Γυριζω αργα το κεφαλι μου και μαντεψτε ποιος ηταν. Το τελευταιο ατομο που ηθελα να δω.

Somi: Γεια Minho

Του χαμογελασα

Minho: Μη μου χαμογελας, ξερω τι εχεις κανει. Δεν μπορεις να μου το κρυψεις Choi Somi.

Αρχισα να τρεμω και τα χερια μου αρχισαν να παγωνουν.

Τον κοιταξα στα ματια.

your smile || l.mh. (completed)Where stories live. Discover now