Κεφάλαιο 14

105 8 281
                                    

Αγαπητα μου παιδια. Σορρυ που δεν ανεβασα νωριτερα, απλα την μια μερα πηγα στον πατερα μου, την αλλη ημουν με την νονα μου και μετα κοιμηθηκα στον ξαδερφο μου. Επισης αυτο με την οντισιον για JYP που καναν οι σκζ θα το βγαλω γιατι θα με δυσκολεψει και θα το κανει λιγο λιμπα το βιβλιο οποτε ναι. Ελπιζω να σας αρεσει το κεφ<3
--------------------------------------

Somi's POV:

Την ωρα που περιμεναμε στο σπιτι με την Marie για να ερθουν τα αγορια να μας παρουν, βλεπαμε τικτοκ γτ βαριομασταν φουλ. Ετσι οπως καθομασταν ακουσα εναν περιεργο ηχο εξω απο το σπιτι.

Marie: Δεν το ακουσα μονο εγω αυτο ετσι?
Somi: Οχι.. Και εγω το ακουσα...

Μετα απο λιγα δευτερολεπτα τον ξανακουσαμε. Η Maria ετρεξε στην κουζινα και γυρισε με δυο τηγανια.

Marie: Παρε

Ειπε και μου εδωσε το ενα τηγανι

Somi: Rapunzel ειμαστε ρε Marie? Γιατι πηρες τα τηγανια?
Marie: Σορρυ που δεν θελω να πεθανουμε

Πριν προλαβω να μιλησω ακουσα βηματα και καθως περναγε η ωρα τα ακουγα ολο και πιο κοντα..

Somi: Λοιπον Marie, ακου τι θα κανουμε. Θα ανοιξω το παραθυρο της κουζινας και θα πηδηξεις εξω. Μετα εγω θα ξεκλειδωσω την πορτα και θα κατσω διπλα της. Οταν μπει το ατομο μεσα θα του βαρεσω μια με το τηγανι και θα πεσει κατω. Τελειο?
Marie: Ρε δεν θελω να σε αφησω μονη σου. Μηπως να το κανω εγω που ειμαι και μεγαλυτερη απο εσενα?
Somi: Οχι ρε. Θα τα καταφερω και μονη μου..
Marie: Σιγουρα?
Somi: Ναι ναι...
Marie: Καλα..

Αγκαλιαστηκαμε και ανοιξα το παραθυρο της κουζινας. Πριν η Marie βγει εξω μου ειπε

Marie: Θα περιμενω και εγω κοντα. Απλα φωναξε αμα γινει κατι, θα ερθω. Σε παρακαλω πολυ προσεχε..

Εγω απλα εγνεψα, και η Marie πηδηξε εξω..

Περπατησα προς στην πορτα και την ξεκλειδωσα. Μπορει να ακουγεται ηλιθιο, αλλα ξερω τι κανω. Η μαλλον ελπιζω..

Μετα απο κανα 5λεπτο ακουσα την πορτα διπλα μου να ανοιγει. Απο την σκια καταλαβα οτι ειναι αντρας αμεσως μολις μπηκε μεσα του κοπανισα το τηγανι στο κεφαλι και επεσε κατω, χωρις να λιποθυμησεις διστυχως. Σηκωθηκε ορθιος και με κλοτσησε στο καλαμι. Εγω εβγαλα απλα φωναξα ελαχιστα απο τον πονο και φωναξα την Marie ουρλιαζωντας.

your smile || l.mh. (completed)Where stories live. Discover now