Author's POV:
Ας αρχισουμε απο την σχεση του Changbin και της Marie. Παντρευτηκαν. Η Marie δυστυχως δεν μπορουσε να κανει παιδια οποτε υιοθετησαν ενα αγορακι, το αγαπουσαν σαν να ηταν δικο τους. Ο Changbin παρεμεινε κοντος και αγκαλιτσας, η Marie λατρης του φαγητου. Ο Jisung και η Yunjin τα φτιαξανε και υστερα απο 2 χρονια παντρευτηκανε και αυτοι, χωρις παιδι ( ακομα ( ͡° ͜ʖ ͡°) ). Ο Jeongin, ο Seungmin και ο Chan ψαχνανε ακομα για κοπελα. Καημενα παιδια. Ο Felix αποφασισε να φυγει για Γαλλια, και βρηκε κοπελα εκει, την Nayeon. Ο Hyunjin τα εφτιαξε με την Chaewon και επιτελους σοβαρευτηκαν και οι δυο. Γινανε ολοι μαζι μια αχωριστη και καλη παρεα. Και τελος, Somi και Minho. Μετα απο καποιους μηνες παντρευτηκανε και κανανε δυο υγιεστατα διδυμα. Και τα δυο κοριτσια. Εγιναν αχωριστοι (αν και ξεσπουσαν αρκετοι καυγαδες, στο τελος τα ξαναβρησκαν). Ο Minho με το κρυο του χιουμορ και η Somi με τον εθισμο της για το λουνα παρκ. Ακομα πηγαιναν. Βεβαια το αγαπημενο πραγμα του Minho στην εξωτερικη εμφανιση της Somi ηταν τεραστιο γεγονος. Το χαμογελο της. Εμειναν για παντα μαζι.
THE END:)
Helloo<33 Πρωτη φορα που τελειωνω ιστορια. Αρχιζω να γινομαι emotional:') Ελπιζω να απολαυσατε την ιστορια μου και ειδικα οσοι μεινατε μεχρι το τελος σας αγαπαω λιγο παραπανω και γενικα οσοι την διαβασατε εστω και ενα κεφαλαιο ρε παιδι μου ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου! Απορω ομως πως αντεξατε με τις κριντζιλες που εγραφα🤔 Τελος παντων. Ελπιζω να το απολαψατε και να μην σας απογοητεψα. Ευχαριστω και παλι!! Φιλακια!<3
Αρχή ιστοριάς: 16/4/2022
Τέλος ιστορίας: 29/8/2023♡♡♡
YOU ARE READING
your smile || l.mh. (completed)
Fanfiction"Μαρεσει πολυ το χαμογελο σου" "Σε ευχαριστω.."