Yanlarından gidip, eve varınca içki içmeye başlamıştım. İlaç ile sakinleşip daha da içiyordum. Uyuşturucu dolu iğneleri üstümü çıkarıp, gülücüklerin gözlerine saplıyordum. Kanama olsa bile umrumda değildi.
Zihnimde çalan o müzik, intihar etmemi istiyordu. Ritmi ile kalbim hızlanmıştı. Sırıtmaya başlamıştım. Duvara yaslanıp saçlarımı yolmaya çalışıyordum. Bu şarkının durmasını istiyordum. Kafamı arkadaki duvara vuruyordum. Lütfen sus. Belki daha fazla içersem susar ?
İçki şişesini alıp, daha fazla içmeye başlamıştım. En sonunda ellerim şiddetli bir şekilde titredi ve şişe elimden düştü. Ayağımın üzerine düştüğü için bazı parçaları ayağıma saplanmıştı. Ayağıma.. saplanmak ?
"Senin ayakların neden böyle ?"
"Camlara bastım."
"Neden ?"
"Ailem yüzünden. Bana bu hayatı yaşamama mecbur bıraktılar."
Ailem.. ailem hayatımı berbatlaştırdı. Kırık aynadan kendime bakmıştım. Bu hâle gelmemin sebebi.. ailemdi.
Daha da öfkelenmiştim. Chan'a özel eşyalarımı koyduğum çekmeceyi dağıtmaya başlamıştım. Elim şiddetli kanamaya başlamıştı. Kimin sikinde ?
Etrafı ve çekmeceyi dağıtmıştım. Çekmece kanlarım ile süslenmişti. Ah.. acaba.. ?
Parmağımda yeterince kan gelecek bir delik açmıştım. Parmağımdan akan kan ile yüzüme gülen yüzler çiziyordum.
Pf.. neden ağlıyor gibiydi bunlar ?! Hiç adil değil ! Neden hepsi benim gibi olmalı !? Vücudumda mutlu ruhlar olmalı. Bu vücudu canlı tutmak için. Vücuduma da çizmeye çalışıyordum.
Olmayınca tırnaklarımı sert bir şekilde bastırmıştım derime. Tırnak izlerimin derimde izi çıkmıştı ve bir süre sonra kanamaya başlamıştı.
Haha, ahahah. Kendimi yatağa atmıştım. Kanayan vücudum yatağımı süslüyordu. Gülümsüyordum tavana bakarak. Zihnimde melodi çalıyordu. Ne tatlı bir melodi, çocukluğumu hatırlatıyor~
birden yanımdaki telefondan bildirim sesi gelmişti. Bana kim yazar ki ? Telefonu alıp kontrol etmiştim.
...
Ne ?
Chan neden bana mesaj atsın ki ? Hemen mesajını kontrol etmiştim. Ekrana her dokunmamda ekranda kan izleri çıkıyordu. Ahahah, tatlı.
Cha/Seungmin
Cha:
"Seungmin"
"Lütfen uyumadım de"
"Seninle konuşmam lazım"
"Gerçekten, bana dediklerin kalbimde bir şeyi uyandırdı"
"Sanırım.. haklısın"
"Konuşabilir miyiz ?"
"Yüz yüze."
"İstersen bir daha yanına yaklaşmam"
"Ama lütfen"
"Bu sefer konuşalım, yanıma gel"
GörüldüSeungmin
"Cha ¿"
"Ajhdiahs noldj"
"Neyi anladin ki"
"Ajlayancak bir şey demeidm"Cha:
"Sarhoş musun ?"
"Siktir et"
"Lütfen yanıma gel"
"Dediğim yerin sahilindeyim"
"Jung yok, rahat gelebilirsin"
"Diğerlerinden de uzak yerde oturuyorum "Seungmin
"Bu kadar istiyorsan gleyeyim"
Seungmin çevrimdışı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sen Kendini Sevdiğin Zaman Kendimi Öldüreceğim."
Fanfiction"Seungmin... yapma böyle güzelim. Ben seni hakedecek kadar iyi birisi değilim." "Sen kendini sevdiğin zaman kendimi öldüreceğim, Chan." Angst. çoğunluk düz yazı / texting Eklenmiş karakterler: Rin, Hae, Joon, Jung. Tw ! Ayrımcılık, platonik aşk, çoc...