Animedeki her şeye tamamıyla hakim olamadığımdan bu vs de bazı hatalar olabilir şimdiden kusura bakmayın,Okumaya geçmeden önce size kendi uydurduğum klan hakkında bir bilgi vermeliyim ki vs de ki bazı olaylara açıklık getirilsin.
Yui Klanı; Tüm klanların atası olarakta bilinir. Fakat bu az sayıda kişi tarafından bilinir. Klanlarına özgü güç zaten diğer Klanlarda olan tekniklerle birlikte artı olarak klanın bazı özel üyelerinde "Settō" ("Çalma") tekniği bulunur. Bu teknik kişinin Jutsu'suna kadar çalabilir ve ya ondan alabilir fakat karşılığı ağır ödenir, çaldıkları şeyi 1. Düzey kan bağındaki kişilere ya da çaldığı kişilere geri (anne,baba,kardeş,çocukları) verebilir/devredebilirler. Ari istemeden bunu arada kullanabiliyor ama tam dengesi yok. Aynı şekilde Takeo'da da vardı fakat o küçükken Babası bu gücünü kullandırarak ona bir Sharingan verdiğinden şu an kullanmasına engel bir mühür var.————————————————————
(Ari'nin anlatımıyla)
Karşımda Sasuke kenarlarda ise Kakashi-Sensei, Naruto ve Sakura vardı.
Sasuke bana ezici gözlerle bakarken ben duygularımı tekrar o kilitli kapının ardına atarak istemsiz korkunç derecedeki ciddiliğimle ona bakıyordum.(Sasuke'nin anlatımıyla)
Bu kız beni bile aşacak kadar ciddiydi. Korkutucu olduğu kadarda soğuk kanlı ve rahat olması belki normal bir hayatım olsaydı ona hayran olmamı sağlardı fakat bir intikamcının hayranlık duyduğu biri olamazdı. Kızıl saçlarını tekrardan düzgünce toplarken mavi gözleri gölgelerle koyulaşıyor bana sözsüz bir tehditse bulunurcasına bakıyordu. Kendini ne sanıyordu bu kızıl?
(Ari'nin anlatımıyla)
Kakashi-Sensei iç çektikten sonra bizlere tekrar baktı. "Hazır mısınız?"
İkimizde başımızı salladık. "Başlayın!"Komut duyulduğu gibi Sasuke düşünmeden üzerime atlamıştı, bu çocuk delirmişti, çok açıklığı vardı ve büyük ihtimal egosu yüzünden düşünmeden bir hamle yapmıştı, kendimi yana atıcak gibi olduğum an o tarafa kunai atmıştı ama çok geçti. Kunai'yi tutup Sasuke'ye geri fırlattım ve o daha dengesini kuramadan Kanai ile ardından üzerine yürüdüm. Sasuke elindeki Kunai ile Kunai'yi geriye sektirsede boş anı olmuş yanına yaklaşabilmiştim. Tam o sorada Sharingan açtığını görüp geri çıktım, söylediği kelimeleri dinlemesemde adını unuttuğum bir Jutsu kullanmıştı, ağzından üzerime ateş üflesede ben o ateşi bana doğrultmadan altından geçmiş fırlayıp Sasuke'nin çenesine yumruğu geçirmiştim. Sasuke geriye afallayıp çenesini tuttuğunda kırılmış olabileceğini bile düşünmüştüm çünkü istemeden fazla sert vurmuştum. Yinede duygularımın ardında tutsak olduğu kapıyı açmadan üzerine tekrar yürüdüm. Ani bir darbe yapabilir miydi bilmiyordum fakat yanına yaklaşmak istemiştim. Yanına gelip gözlerimiz buluştuğunda Sharinganını kapadığını fark edince başımı bir kedi gibi sağa yatırıp boş gözlerle ons baktım. "Sharingan'sız mı yenmeyi düşünüyorsun beni?" ..
Sessizlik vardı. Sasuke bir şeye şaşırmıştı, Kakashi-Sensei'nin bizi izlediği yerden onun kıkırdamaları duyuldu ve açıklama yapmak istermiş gibi konuştu. "Settō Tekniği. Yui Klanına özel bir teknik." Tabikide bu adı duymuştum ama hiç denediğimi hatırlamıyordum, Kakashi-Sensei bu seferde bana açıklamaya yapmak için konuşuyordu. "Bu teknik kişinin zihniyle oyun oynar ama kontrolü ele almak içinde zihnindeki oyunda kazanmalısın, bir nevi oyun bozan olmalısın." Sanırım anlamıştım, o Teknik ne kadar zihin bulandırsa da zihnimde yönetebilirdim.
O sorada anlamıştım Sharinganını ondan aldığımı ve sırttım. "Sasuke-kun. Söz maçtan sonra vericem oyuncaklarını" kıkırdayıp alayıma kirazı diktiğimde sinirle bana bakıyordu ve bu daha da komikti.~☆~
En az 25 dakika süren maçımızda maçın yarısında uzun sürsün diye ona Sharinganını geri vermiştim. Berabere biticek gibiydi fakat em sonunda chakrasının bitişiyle yenik düştü, ben kazanmıştım. Kakashi-Sensei Sasuke'yi kucağına alıcakken ben onu kucağıma almıştım. Bunun sebebi ondan hoşlanmam ya da çıkar ilişkisi değildi, sadece kötü biri olmadığımı göstermek istiyordum, çünkü onun gözleri bana düşmanlıkla bakıyordu.
Sasuke'yi hastaneye bırakıp hastanenin dışına çıktım ne de olsa onar benim ekibim değildi, onlarla kalmamda doğru değildi.Hem benim yüzümden hastaneye gelmek zorunda kalmışlardı. Ama suç bende değildi o kuzgun saçlı kaşınmış bana bir düello teklif etmişti. Sakura bir süredir bana ters baktığındanda pek onun yanında durmak istemiyordum. Her zamanki gibi yine beni anlayan tek kişi Kuzenimdi. Hastane duvarına sırtımı vermiş yaslanıyor ve bekliyordum. Eve gidersem oda cezam devam edicekti ve ben bunu istemiyordum. Gözlerimi kapatıp sadece zamanın hemen geçmesini istedim.
Bir kaç dakika sonra adım seslerini duyduğumda gözlerimi aralayıp karşımdakine baktım. Sarı saçlı mavi gözlü bir şapşal bana bakıyor ve gülümsüyordu. Tebessümle karşı verip doğruldum. "Efendim Naruto-san?" Elimi tutup beni hastaneye sürüklerken bir kaç bişey söyledi. "Seni tatmin edicek bir şeyi kaçırmana izin veremem."..."... Bu ahmağın gurupsuz olmasının sebebi bu kadar güçlü olması mı yani? Mezunların en güçlüsü 'kızıl' denmesinin sebeb- Mika!"
Odaya girmiştik ve ben hepsini duymuştum.
Naruto elimi bırakıp sırıtırken bende sırıtıyordum. Kapının yanındaki duvara yaslanıp alaycılığımı takındım. "Düşmüşte yerleri silermiş.. Büyük skandal! Son Uchiha Klanı üyesi normal bir kıza düşüyor!" Kıkırdadım ve bir şey unutmuş gibi devam ettim. "Anormal demek istemiştim yani pardon." Sasuke göz devirirken Sakura bana kıskançlıkla bakıyordu. Naruto ise her zamanki Narutoydu işte. Kakashi-Sensei yanımdan geçip kapıdan çıkıcakken başını salladı, "Oda Cezan iptal, yarın erkenden Naruto ile buluşma alanında ol Arika-Chan." odadan çıkarken gözlerim parladı ve bağırarakta sevincimi fazla göstermiştim, "Demek pamuk şekeri attınız guruptan!? Bak buna çok sevindim!" Gülerken hiç bir takım üyesi bana düzgün bakmıyordu ama sorunu olan ben değil onlardı. Aşk için ninja olan Sakura, İntikam diye diye gebericek Sasuke ve Hokage olucam diye başımın etimi yiyen Naruto.. hangi biri normaldi? Bide şu vardı ki bunu sorgulayan kişide bi A-normal Kızıldı ya.Yarın bir şeyler değişicekti. En azından geçici olarak,.. geçici olarak bir gurubum olucaktı. Ve.. belkide yeni bir hayal kırıklılığı olucaktım.
Bunu bilemem,
Bunu bilemeyiz,
Ama yarını merak ediyorum..Nasıl tanrı tarafından reddelicem merak ediyorum..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kısa olduğu için özür dilerim ama bitirmek için en iyi yer burasıydı <333
Bir kaç Oc's karakter yaptıktan sonra en sevdiğinizi size sormayı merakla bekliyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kızıl / Naruto Fan Hikâye
Fanfiction"Ben Arikatatsu Mika Yui. Sadece Ari diyebilirsin, zaten hiç kimse gerisini merak etmiyor." Kızıl Uzumaki Klanına özgü saç rengi onu hep farklı gösterdi. Güçlü olmak onu yalnız yaptı. Yalnızlık abisindeki gibi onun kaderinde vardı.Güç için bedeller...