Nazwa: Tysiąc niewypowiedzianych słów
Tytuł: Było tyle słów, które chciałem ci powiedzieć.
Autor: Demetria1050
Beta:
Typ: Fanfiction potterowski. Na podstawie sagi J.K. Rowling „Harry Potter"
Czas i miejsce akcji: Malfoy Manor, dom Harry'ego Pottera i inne.
Główni bohaterowie: Draco Malfoy i Harry Potter.
Data opublikowania prologu: 01.10.2022
Data opublikowania epilogu:
Ilość przewidywanych rozdziałów: 10
Opis:
Chciałem wierzyć, że utrata głosu nie była ostateczna. Wmawiałem sobie, że klątwa, którą rzuciła na mnie ciotka Bellatrix, nie zniszczyła mi reszty życia. Przekonywałem sam siebie, że pobyt w Azkabanie nie złamał mnie na pół. Pragnąłem, by miłość którą czułem do Harry'ego była wystarczająca, by przeżyć to wszystko.
Podobno wojna się skończyła. Czarny Pan umarł i wszystko miało być dobrze. Prawda okazała się jednak zupełnie inna.
***
Dość spontaniczny pomysł, by napisać coś kolejny raz z Draco, który traci głos. Gdzieś oczywiście musiał się przyłączyć również mój kochany motyw wojny i powojennego świata. A na deser jeszcze żeby ciut zaciekawić tą historią Draco odkrywa, że całkiem niezły z niego pisarz.
To nie będzie długa historia. Kilkanaście rozdziałów, które przedstawią jak mogła wyglądać sytuacja kilka miesięcy po wojnie, kiedy w trakcie Ostatecznej Bitwy kilka rzeczy został zmienionych. Wszystko to zostanie przedstawione w narracji pierwszoosobowej – Draco będzie grał tu pierwsze skrzypce od początku do końca.
Kanon jak zwykle nie będzie najważniejszy w moich historiach. Nie odlecę zupełnie, ale dla własnej wygody kilka rzeczy będzie zmienionych. Nie jestem w stanie się go trzymać skoro Harry i Draco mają już być ze sobą od jakiegoś czasu, filmik, który krąży po sieci z planu filmowego Insygnia Śmierci część 2 jest początkiem tej historii, a książkowe zakończenie w ogóle nie istnieje.
To opowiadanie o radzeniu sobie z konsekwencjami, odkrywanie siebie i walka o każdy dzień. To również poznawanie świata, który zmienia się na twoich oczach.
Mam nadzieję, ze historia wam się spodoba 😉 Zapraszam do czytania!
Demetria1050
CZYTASZ
Tysiąc niewypowiedzianych słów
FanfictionChciałem wierzyć, że utrata głosu nie była ostateczna. Wmawiałem sobie, że klątwa, którą rzuciła na mnie ciotka Bellatrix, nie zniszczyła mi reszty życia. Przekonywałem sam siebie, że pobyt w Azkabanie nie złamał mnie na pół. Pragnąłem, by miłość kt...